kreatin

Home Forums Kosttillskott kreatin

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • #519775

    Är det fettbildande på ngt sätt eller bara prestationshöjande?

    #70252
    #519777

    Bara prestationshöjande som i sin tur kan leda till högre energiförbrukning! ;)

    #519779

    Tips på nåt bra sort?

    #519781
    missaerobicgirl wrote:
    Tips på nåt bra sort?

    Ta den som är billigast, om du handlar från några av dom ”kännda” affärerna/internet affärerna kommer du få bra vara för pengarna.

    Edit; Du värkar va rädd för att gå upp i vikt, men bli inte rädd om vågen visar 1-2 kilo plus, kreatin är vätska bindande, det kommer släppa när du tar en paus i kuren.

    #519783

    NO-Xplode funkar utmärkt för mig, finns att beställa på GymGrossisten

    #519784

    Håller med fredrik92a! Satsa på vanligt kreatin monohydrat.

    #519787
    Squashii wrote:
    NO-Xplode funkar utmärkt för mig, finns att beställa på GymGrossisten

    Vad nu den har med saken att göra!

    Hon söker ett kreatin inte en PWO!

    NO-Xplode finns förövrigt till mycket bättre priser hos ett par av den andra större kosttillskottskedjorna!

    #519789
    missaerobicgirl wrote:
    Tips på nåt bra sort?

    Om du vill ha ett billigt med endå testat och bevisat att det är det renaste som finns. DÅ ska du kolla in Creapure.

    Att ta kreatin med kolhydrater kan vara bra för att öka upptaget

    #519790
    fenyletylamin wrote:
    om du vill ha ett billigt med endå testat och bevisat att det är det renaste som finns. DÅ ska du kolla in creapure.

    Att ta kreatin med kolhydrater kan vara bra för att öka upptaget

    +1

    #519791
    fenyletylamin wrote:
    Om du vill ha ett billigt med endå testat och bevisat att det är det renaste som finns. DÅ ska du kolla in Creapure.

    Att ta kreatin med kolhydrater kan vara bra för att öka upptaget

    Creapure är ok..

    Har själv dock fastnat för olika kreatinpiller de senaste åren.
    Märker även att vissa andra kunder också tröttnat på pulver.
    Mer bekvämt med kapslar.

    #519792

    Tack så mycket för tipsen! så man brukar ta det som en kur och sedan ta uppehåll emellanåt?

    #519793

    tacl för tipsen, nu hjar jag köpt de dä’r creapure hoppas på att orka ännu mera nu!! Har vilodag idag (för en gång skull), men imorgon blir det hårdkörning!! hehe!!

    #519794
    missaerobicgirl wrote:
    Tack så mycket för tipsen! så man brukar ta det som en kur och sedan ta uppehåll emellanåt?

    Det är olika hur man gör..
    Vissa tar det 2månader och vilar några veckor.

    Själv gör jag aldrig avbrott i från mitt kreatinintag, men jag tar det bara före och efter träningen…

    #519796
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det är olika hur man gör..
    Vissa tar det 2månader och vilar några veckor.

    Själv gör jag aldrig avbrott i från mitt kreatinintag, men jag tar det bara före och efter träningen…

    Hur skulle man annars ta det, och tar du mer än andra då eller? Hur länge har du hållt på?

    Och vad lata folk e med tabletter och grejer, kreatin smakar ju INGENTING och e ju bara o köra ner i vatten och löser sig av sej självt, jösses:yikes:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.