Kreatin för underåriga???

Home Forums Kosttillskott Kreatin för underåriga???

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #554331
    joooeln wrote:
    241kr för ett halvkilo kostade det. Jag kör på endå då. Och kreatinet gjorde en boost. Jag tar t ex 10kg mer i bänkpress nu bara 3 dagar efter att jag började använda det. Den enda bicerkningen jag känner är att jag e lite spänd/hård i magen till o från..

    Då har du blivit lurad på pengar kan jag säga. Inte ska man behöva betala mer än 150kr för ett halvkilo i mitt tycke.

    #554332
    nible wrote:
    Då har du blivit lurad på pengar kan jag säga. Inte ska man behöva betala mer än 150kr för ett halvkilo i mitt tycke.

    Kolla farsan är jävligt restrektiv, så vi beställde från gymgrossisten som hade ”trygg e-handel” märkning o star nutrition som gjorde kreatinet. Han är paranoid som fan..

    #554333

    Star nutritions kreatin är väl inte ens creapure?
    Köper man creapure monohydrat så får du garanterat det renaste kreatinet eftersom det är kontrollerat att inte innehålla tungmetaller eller annan skit.

    #554334
    joooeln wrote:
    Och ja, det stannar där. Jag vet vad anabola och ryss femmor gör för inverkan på människor. Om det nu var det du syftade på?

    Nä det räcker med allt som är lagligt fort har folk lakt 1000 tals kronor på tillskott och tror det är framgång. Lycka till :up:

    #554335

    Sen en sak till som gäller många här varför gå all in direkt ? Spara ett bra kort eller 2 till tiden när man behöver det tex: när du har nåt en platå och inte kommer vidare, då är en boost bra.

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.