Kreatin under vila från NO-explode?

Home Forums Kosttillskott Kreatin under vila från NO-explode?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #474107

    Yo, snart är det dags för årets andra 4 veckors vila från No-Explode:(
    den absolut tråkigaste tiden på året.

    Undrar nu om det fortfarande är ok att ta 1 portion kreatin dagligen, eller om det är bästa att avstå från det med?

    #67193
    #474108
    underwar wrote:
    Yo, snart är det dags för årets andra 4 veckors vila från No-Explode:(
    den absolut tråkigaste tiden på året.

    Undrar nu om det fortfarande är ok att ta 1 portion kreatin dagligen, eller om det är bästa att avstå från det med?

    Det är ju snabbkreatinet i xploden som du ska vila ifrån så , du borde vila från allt kreatin ja ^^

    #474109

    Varför vila?

    Enda risken om man inte vilar är att effekten kan avta,
    gör den inte det ser jag ingen anledning att vila från det.

    #474110
    malawiglenn wrote:
    snabbkreatin?

    +1

    #474111

    Finns något som heter snabbkreatin, det är jag mkt övertygad om ;O

    #474112
    RikardJansson wrote:
    Finns något som heter snabbkreatin, det är jag mkt övertygad om ;O

    Kreatin i pulverform = snabbkreatin ?

    #474113

    Snabbkreatin ska tydligen vara det som finns i NO explode rage osv, som gör att man får ös dirr och efter en dos, vilket skiljer sig från vanligt kreatin, har jag hört eller läst ngnstans iaf

    #474114
    RikardJansson wrote:
    Snabbkreatin ska tydligen vara det som finns i NO explode rage osv, som gör att man får ös dirr och efter en dos, vilket skiljer sig från vanligt kreatin, har jag hört eller läst ngnstans iaf

    [img=http://raoworld.files.wordpress.com/2009/01/double-facepalm.jpg]

    #474115

    då kanske herrn vill förklara vrf detta är så urbota korkat?

    #474116

    Förlåt, men var faktiskt helt övertygad om att det var det som explode innehöll, varför vet jag inte eller vart jag fått det ifrån. Känns märkligt när något man är helt säker på inte har någon förknippning med verkligheten.

    Som att få reda på att tomten inte finns :O

    #474117

    Är nu väl medveten om att jag hade fel.

    Finns det någon skillnad på kreatinet i explode och vanligt kreatin?

    #474118
    RikardJansson wrote:
    Förlåt, men var faktiskt helt övertygad om att det var det som explode innehöll, varför vet jag inte eller vart jag fått det ifrån. Känns märkligt när något man är helt säker på inte har någon förknippning med verkligheten.

    Som att få reda på att tomten inte finns :O

    VA?!?! Finns inte tomten ?!?!:yikes::yikes:

    #474119

    jag tycker du skavila om man tar kreatine för länge, så sutar ju lroppen själv producera det.

    #474120

    Jag har tagit en burk rage extreme och har direkt efter påbörjat att prova vip-x. Har också en no-xplode burk som väntar. Blir det för mycket om man provat allt direkt inpå varandra? Ska man vila lite från de?

    Tycker inte rage extreme var någon höjdare men nu när jag tagit vip-x ungefär 1 vecka känns som jag aldrig blir trött och orkar oftast köra på samma vikt länge innan jag tänkt minska

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.