Mina kosttilskott vad fattas?

Home Forums Kosttillskott Mina kosttilskott vad fattas?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #537080
    T.sundin wrote:
    Jag väntade på den här kommentaren :D
    Men det rekommenderas oftast att man cyklar, iaf på de burkar jag har använt mig av. Oavsett vad forskningen stöder så funkar det utmärkt för mig att cykla. Dock har jag inte provat att ta kreatin i mer än två tre månader åt gången.

    Om man förväntar sig något, så ser man till att förebygga det istället.
    Prevention is better than cure.

    Och vem rekommenderar det då? Du?
    Ja, för allt som står på burken är ju med största sannolikhet sanningsenligt. Som ”uppladdnings-faser”, det står också på burken, då är det rekommenderat med andra ord. Konstigt att man inte kör uppladdningsfaser med NO-explode då den också byggs runt kreatin?

    #537081
    grekelito wrote:
    Om man förväntar sig något, så ser man till att förebygga det istället.
    Prevention is better than cure.

    Och vem rekommenderar det då? Du?
    Ja, för allt som står på burken är ju med största sannolikhet sanningsenligt. Som ”uppladdnings-faser”, det står också på burken, då är det rekommenderat med andra ord. Konstigt att man inte kör uppladdningsfaser med NO-explode då den också byggs runt kreatin?

    Ja, eftersom periodisering av just kreatin fungerar för mig så rekommenderar jag det. Något fel?

    Vart vill du komma med det andra? :O

    #537082

    Var bara mest trött och lät fingrarna gå loss på tangentbordet, sen så för att förstärka den dramatiska effekten av mitt tidigare påstående.

    #537083
    T.sundin wrote:
    Ja, eftersom periodisering av just kreatin fungerar för mig så rekommenderar jag det. Något fel?

    Vart vill du komma med det andra? :O

    Här borde Eddie hoppat in ;). ”Fungerar för mig” är inte det samma som att det är vetenskapligt bekräftat.

    #537084

    ”Fungerar för mig” i det här fallet är dock lite annorlunda, då om man periodiserar och låter nivåerna gå ner i kroppen för att sedan öka igen, klart de flesta lär känna av en styrkeökning då.

    Är väl dock inget bevisat att det skulle ge något mer än om man fortsatt ta kreatinet utan uppehåll.

    #537085
    T.sundin wrote:
    Ja, eftersom periodisering av just kreatin fungerar för mig så rekommenderar jag det. Något fel?

    Vart vill du komma med det andra? :O

    Placebo är mäktigt, serru.

    #537086

    Skulle inte våga påstå att ”funkar för mig” är något annorlunda här. Sålänge du inte mätt dina ökningar respektive sänkningar och hur det påverkar glykogeninlagring, totala nivåer av ATP samt förbrukning av denna så är det bara en känsla du har. En känsla är ytterst subjektiv och har med få undantag inga generella regler. Du kan även ha blivit påverkad av placebo-effekten, då alla har sagt till dig att de märkte skillnad när de cyklade sitt intag – så är du påverkad rent psykologiskt i detta. Så den är precis lika mycket värd som allt annat, väldigt lite med andra ord.

    #537087

    WNT Amino Tabs och MET-Rx BCAA Hardcore. eaa/bcaa ? är dom här någe bra ?:|

    #537088
    malawiglenn wrote:
    prisvärdare med EAA och BCAA i pulverform dock

    Något tips? :)

    #537089

    Har fått hem MET-Rx BCAA Hardcore och MET-Rx L-Glutamine nu, hur tycker NI att jag bör köra på detta? aldrig kört på sånt här förut.. nog för att det står på burkarna hur man bör ta men någon kanske vet ett bättre sätt? :)

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.