Nybörjarstarten, Kreatin/Protein. Wall of Text!

Home Forums Kosttillskott Nybörjarstarten, Kreatin/Protein. Wall of Text!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #541855
    anders172 wrote:
    Jag skulle inte köpt ett storpack direkt. Köp några olika sorters proteinpulver i små förpackningar för att testa vilken du tycker är godast. Annars kanske du sitter där med 10kg protein som smakar röva.

    Nu va det ju bara 4 kg och smakar det röv efter ett tag är det bara att hålla för näsan och dricka,
    effekten är mer värdig än smaken enligt min mening (eftersom det funkar för honom).

    #541856
    Squashii wrote:
    Nu va det ju bara 4 kg och smakar det röv efter ett tag är det bara att hålla för näsan och dricka,
    effekten är mer värdig än smaken enligt min mening (eftersom det funkar för honom).

    Ja, det ska bara ner och göra sitt! :)

    Kul med alla svar, hade jag aldrig trott! Var och tränade idag igen och pratade med diverse, är Gainer Pro samt Kreatin Mono något att köra på? Funderar på att dra hem en 12kg Gainer samt en 2 kg Kreatin, då har man ett tag framöver. Något jag undrar över, är det inte relativt mycket kolhydrater kontra protein i Gainern? Om det är det så funderar jag starkt över att blanda egen isåfall.

    #541857
    Squashii wrote:
    Nu va det ju bara 4 kg och smakar det röv efter ett tag är det bara att hålla för näsan och dricka,
    effekten är mer värdig än smaken enligt min mening (eftersom det funkar för honom).

    Ja, men du kommer aldrig kunna veta ”effekten” av ditt proteinpulver.

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.