Prework out hjälp ! ! ! Fierce,Rage,No-explode

Home Forums Kosttillskott Prework out hjälp ! ! ! Fierce,Rage,No-explode

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #525431

    Hej:)
    jag har funderat på vilken prework out jag skulle välja har länge funderat på Fierce eller Rage har även sett att No-explode verkar bra
    (kan ingeting om prework out kosttillskott )
    iallefall jag prövad San’s andra produkt V12 och jag märkte i princip inte av nån effekt alls.

    min fråga är om V12 inte gjorde nått kommer de då vara samma med Fierce efter som de är samma tillverkare San??????
    (V12 ska ju visst göra skillnad medans man tränar också påstår dom iallefall )

    Borde jag pröva något annat istället tex ovanstående ? gillade verkligen de där med No-explode + tom mage då jag pendlar ungefär 10 mil hade då varit bra att ta de innan sen dra direkt till gymmet sen hem och äta och slippa äta emellan.
    är de likadant med allihop??? (dvs tom mage) (kunde inte hitta nått specifikt om det )

    #70361
    #525432
    Matsuchi wrote:
    Hej:)
    jag har funderat på vilken prework out jag skulle välja har länge funderat på Fierce eller Rage har även sett att No-explode verkar bra
    (kan ingeting om prework out kosttillskott )
    iallefall jag prövad San’s andra produkt V12 och jag märkte i princip inte av nån effekt alls.

    min fråga är om V12 inte gjorde nått kommer de då vara samma med Fierce efter som de är samma tillverkare San??????
    (V12 ska ju visst göra skillnad medans man tränar också påstår dom iallefall )

    Vad jag vet så är V12 mest en kreatin produkt, Isåfall är det inte konstigt att du inte känt någonting eftersom det tar en liten tid innan effekten kommer..

    Fierce är väldigt olik v12 då den har lite mer omfattande innhåll som till exempel stim (koffein mm.)

    Eftersom det är extremt många som gillar Fairing Rage så säger jag…go for it (har dock inte testat den)

    #525433

    Rage funkar grymt. Kan även rekomendera Vip X, mest prisvärda pre workouten!

    #525434

    hm.. så Rage då. kändes som man fick mer för pengarna på dom andra fast å andra sidan så har jag själv kompisar som kört med rage och typ alla säger de funkar är typ den mest populära så får nog bli den,
    tack för snabb respons :)

    #525435
    Matsuchi wrote:
    hm.. så Rage då. kändes som man fick mer för pengarna på dom andra fast å andra sidan så har jag själv kompisar som kört med rage och typ alla säger de funkar är typ den mest populära så får nog bli den,
    tack för snabb respons :)

    Titta dig inte blind på burkarnas storlek/vikt när du bedömmer prisvärdhet. Rage innehåller knappt några billiga kolhydrater som dom flesta andra PWO. Många drygar ut Rage med 30-40g kolhydrater/portion:up:

    #525436
    Lars Fairing wrote:
    Titta dig inte blind på burkarnas storlek/vikt när du bedömmer prisvärdhet. Rage innehåller knappt några billiga kolhydrater som dom flesta andra PWO. Många drygar ut Rage med 30-40g kolhydrater/portion:up:

    får man fråga om vad det är för kolhydrater? :what: för det är väl inte kolhydraterna som ger någon kick med combo av det andra innehållet? den jag kör på själv har 0 carbs och får själv ingen bra ”kick” av rage, men alla svarar ju olika.
    skulle vara intressant med ett svar :up:

    #525437
    Henrik Lindh wrote:
    får man fråga om vad det är för kolhydrater? :what: för det är väl inte kolhydraterna som ger någon kick med combo av det andra innehållet? den jag kör på själv har 0 carbs och får själv ingen bra ”kick” av rage, men alla svarar ju olika.
    skulle vara intressant med ett svar :up:

    Kolhydraterna kan via insulinet tänkas hjälpa till med upptaget av flera ämnen in i cellerna samt att öka produktionen av kväveoxid. Om du vill ha en kick så ta mer koffein.

    #525438

    Rage funkar sådär för mig, tar rage tillsammans med ett kolhydratspulver, (70g kolhydrater) blir pigg och så men känner inte att jag får mer muskelkontakt eller pump av det än om jag kör som vanligt, det kliar inte heller för mig som alla säger, dock så kliade det enormt när jag fick testa med bara beta-alanin istället och då kände jag skillnad..

    #525439
    krisn wrote:
    Vad jag vet så är V12 mest en kreatin produkt, Isåfall är det inte konstigt att du inte känt någonting eftersom det tar en liten tid innan effekten kommer..

    skillnad på V12 Magnum och V12 Turbo, Magnum är väl mer av en kreatinprodukt medan Turbo är en PWO i den klassiska bemärkelsen.

    till TS, vad är det primärt du vill ha av din pre-workoutdrink?
    för pump skulle jag rekommendera SuperPump 250 som jag själv kör för tillfället. för ökad uthållighet, skärpa så stämmer jag in i kören och säger någon av Rage/Raw produkterna!

    #525440
    Matsuchi wrote:
    hm.. så Rage då. kändes som man fick mer för pengarna på dom andra fast å andra sidan så har jag själv kompisar som kört med rage och typ alla säger de funkar är typ den mest populära så får nog bli den,
    tack för snabb respons :)

    vad jag syftade på var ju dom här sakerna (inte en aning om hur ) som gör nått …. haha
    * Isomaltulose (Palatinos) 9,7g
    * Magnesium 1,9g

    Maximum Strength Matrix 37,60g

    * Beta alanin
    * Kreatin monohydrat
    * Tri creatine malate
    * Kreatin Citrate

    Muscle Volumizing System Matrix 36,25g

    * Arginine AKG
    * Inositol
    * L-Citruline Malate
    * Taurin

    Mental Focus Matrix 10,65g

    * L-Tyrosin
    * Acetyl L-Karnitin
    * DMAE (Dimethylaminoethanol)

    Flavour Mix 3g

    * Smakämnen
    * Aspartam (Innehåller en källa till fenylalanin)
    * Silica (Aerosil)

    #525441
    umpas wrote:
    skillnad på V12 Magnum och V12 Turbo, Magnum är väl mer av en kreatinprodukt medan Turbo är en PWO i den klassiska bemärkelsen.

    till TS, vad är det primärt du vill ha av din pre-workoutdrink?
    för pump skulle jag rekommendera SuperPump 250 som jag själv kör för tillfället. för ökad uthållighet, skärpa så stämmer jag in i kören och säger någon av Rage/Raw produkterna!

    mest är de väl typ att kunna köra typ lite mer än vad jag orkar nu med flera set och mer reps. nu är de typ så att man kör en vikt sen får man sänka på slutet vilket är grymt frustrerande 😮 själva snabbare bygge kmr ju när jag väl tränar mer av sig självt tänkte jag …

    #525442

    Vad jag lärt mig av att läsa vad folk skriver så är att detta med prework out tillskott så är det oerhört svårt att säga om det funkar på dig el mig.

    Vissa säger att nått funkar suuuperbra på dom och en annan säger att det inte alls funkar så det verkar vara oerhört individuellt detta.

    Jag har provar arnge Krush och det funkar bra på mig jag blir pigg orkar mer och kan fokusera på att få bra kontakt i alla övningar och mjölksyra är ett minne blått.

    Jag gillar inte preparat där man får hjärtklappningar, svettiningar, yrsel eller stickningar i kroppen då blir jag rädd och presterar skit.

    Och av arnge Krush får jag inget av ovanstående symptom, blir bara sjukt pigg man känner ju hur pigg man blir och det känns som en annan tar över kroppen och lyfter vikter som man igentligen inte borde klara av!
    Rätt sjuk känsla haha

    Jag kommer prova lite olika även om jag är nöjd med denna så måste man prova för ananrs kan man ju missa nått som kan var aännu bättre!

    Sedan verkar det vara 3 stycker burkar som folk verkar tycka bäst om och som kommer upp i rekomendationer till som tätt här inne!
    Vip-X ,No-Explode och superpump 250

    Jag kommer pröva någon av dessa nästa gång!
    :)

    #525443
    Starsky wrote:
    SAN V10 Magnum testade jag med, och det var en dyr besvikelse! Pumpen var rasslig
    och jag kunde inte utnyttja den så kallade ”kraften” 100%. SAN brukar göra bra grejer men dessa två produkter är GROVA undantag!

    .

    Som sagt så är det från person till person. San v12 magnum är inte fullt ut en prework utan en pwo/intra/ och post om man vill det. Kollar man på inhållet så ser den grymt bra ut. Hur använde du den? typ bara som pwo?

    #525444

    Jag använder mig av Brutal FX och den funkar prima för mig!
    Är riktigt billig med!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.