Prework out hjälp ! ! ! Fierce,Rage,No-explode

Home Forums Kosttillskott Prework out hjälp ! ! ! Fierce,Rage,No-explode

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #525445
    Starsky wrote:
    Jag följde bara de anvisningarna som stod på båda dessa burkar. Det slutade med att jag sket i att köpa SAN-produkter överhuvudtaget. Varför betala dyrt för något när jag kan få ännu bättre produkt som är billigare och skonsam mot magen? :)

    Okeyokey, Ville checka med dig iallafall. Blev lite noijig i och med att jag beställt två v12 magnum :whistle:

    #525446

    Testa No-Shotgun :)

    Min personliga favorit

    #525447
    Stjarnan wrote:
    okej, vart får jag tag på det lättast!? Har inte en aning om vad för typer av affärer som säljer det?

    apoteket, o diverse kosttillskotts butiker på nätet =)

    #525448
    Stjarnan wrote:
    Någon som orkar länka mig till ngn bra sida med schyssta koffeintabletter??:)

    MMSports har det du söker vi har även butik i Göteborg.

    #525449
    Stjarnan wrote:
    Tackar!! ska kika in er butik!

    Du är så välkommen.

    #525450
    Stjarnan wrote:
    Morrn morrn!

    Jag tänkte höra ifall ni har några tips på en preworkout produkt som skulle passa högintesiv idrott. Jag tränar fotboll 4ggr i veckan och ibland känner man sig slö påväg till träningen osv. Kreatin har jag provat men tycker inte hjälper.
    Tacksam för svar!

    Jag kan bara tala för mig själv men när jag skulle göra fystestet infom Polishögskolan så laddade jag upp min kropp med massa av kolhydrater några dagar innan testet och körde på morgonen även en del.

    Strax innan löpningen skulle köra igång drack jag kreatin och tog en druvsockertablett och jag löpte på som aldrig förr.

    Så vet man med sig att man ska köra en hård match så rekomenderar jag att ladda upp kroppen med energi så man klarar det.
    Koffein gör en pigg men förhindrar de trötthet i musklerna??? det gör väl vissa andra tillskott?

    #525451

    Jag kör fierce och har gjort i några veckor.

    Vissa säger att det blir värsta rambo effekten men det är ju att överdriva..
    Visst man orkar pumpa mer och blir nästan svimfärdig för man kan ta mer än vad man egentligen orkar(haha), det är ju bra men ingen ramboeffekt här inte!

    edit!: hur käkar ni innan fierce? hur långt innan?

    #525452
    Akeson wrote:
    Jag kör fierce och har gjort i några veckor.

    Vissa säger att det blir värsta rambo effekten men det är ju att överdriva..
    Visst man orkar pumpa mer och blir nästan svimfärdig för man kan ta mer än vad man egentligen orkar(haha), det är ju bra men ingen ramboeffekt här inte!

    edit!: hur käkar ni innan fierce? hur långt innan?

    Ta den 30-60 minuter innan träningen.
    Det gjorde jag när jag körde på fierce.
    Det är dock inte den bästa pwo jag prövat

    #525453

    Jag tycker inte att det låter så smart att äta koffeintablette, iofs håller jag mig tom ifrån kaffe så jag kanske är lite överdriven.

    #525454
    Akeson wrote:
    Jag kör fierce och har gjort i några veckor.

    Vissa säger att det blir värsta rambo effekten men det är ju att överdriva..
    Visst man orkar pumpa mer och blir nästan svimfärdig för man kan ta mer än vad man egentligen orkar(haha), det är ju bra men ingen ramboeffekt här inte!

    edit!: hur käkar ni innan fierce? hur långt innan?

    Jag kör Fierce ihop med Sans BCAA Pro 5000 ca 20 min innan träning. Sen tar jag en till BCAA-drink efter 3/4 av passet.

    #525455

    hm… följd fråga vissa har jag läst mig själv till men de verkar som de inte står nått om de på andra dvs om man kan ta dom på tom mage eller inte hade varit väldigt kul att få veta då jag pendlar 10 mil till skolan =/
    (hade varit skönt å träna innan man drar hem å förlorar motivationen till att göra nått alls )
    specielt rage hade varit kul o veta om de funkar lika bra på tom som full mage

    ah just de glömde,tack för svaren hittills och för kommande ;)

    #525456
    Blobas wrote:
    Jag kan bara tala för mig själv men när jag skulle göra fystestet infom Polishögskolan så laddade jag upp min kropp med massa av kolhydrater några dagar innan testet och körde på morgonen även en del.

    Strax innan löpningen skulle köra igång drack jag kreatin och tog en druvsockertablett och jag löpte på som aldrig förr.

    Så vet man med sig att man ska köra en hård match så rekomenderar jag att ladda upp kroppen med energi så man klarar det.
    Koffein gör en pigg men förhindrar de trötthet i musklerna??? det gör väl vissa andra tillskott?

    Fystestet är väl inte längre än coopers? Känns onödigt att kolhydratsladda flera dagar inför en löparrunda på max 10minuter.
    Men du kanske menar sammantaget med övrigt fystest? Släpa docka osv?

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.