Vilken Djungel

Home Forums Kosttillskott Vilken Djungel

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #572118

    Jag har letat runt lite här på forumet och kanske missat det men finns det ingen egen plats där det är polls eller omröstningar på olika kosttillskott, det är ju en djungel utan dess like idag vad gäller kosttillskott.
    En 10-15 olika märken i vardera, kanske börja med en frågeställning om vilka som ska vara med. Tar säkert en del tid att göra men jag tror det skulle uppskattas:)

    #72123
    #572119

    Alla gillar ju olika och reagerar olika så omröstningar kan slå lite fel. desutom finns det mycket företagsrepresentanter och sponsrat folk här så pollen kan bli snedvriden..

    #572120

    Ja det har du ju rætt i, typiskt också.
    Det hade ju vart bra annars, ja menar en ærlig poll på tex prestations højare dær en två produkter tar låt sæga 70-80% av røsterna hade ju kunnat vart givande før många, men som du sæger allt funkar ju inte før alla heller tråkigt nog. Jaja det ær væl bara att børja inhandla då och testa sjælv haha

    sen jag børjade igen har jag iallafall køpt in och testat

    Celltech – Funkar kanon før mig
    Protec – Funkar men måste køpa in ett annat mærke och gæmføra
    Maxgain – Funkar men måste køpa in ett annat mærke och gæmføra
    Rage – Blir førbaskat laddat, næst intill agressiv, sticknigar i kroppen
    Esapro – Smakar illa, Funkar men måste køpa in ett annat mærke och gæmføra
    NO-Shotgun – Ska testa nu som gæmførelse med rage
    MRP2 – ska testa nu som gæmføresle mot protec/Maxgain
    Energybooster – Ska testa nær jag kommer hem i kombo med antingen Rage eller NO-Shotgun, har också funderat på at ha det i dricks flaskan under træning eller i kombo med EEA.

    Andra tips på kosttillskott eller bæsta tidpunkt før att inta dom vælkommnas:)

    #572121

    Kolla Optimal Body.:emo-thumb

    #572122

    Och testa viper x!

    #572123
    pepz wrote:
    och testa viper x!

    +1

    #572124

    Jag ska prova mitt bæsta før att testa en hel del olika vad tiden lider, jag har ju ett jobb som ger mig møjlighet att spendera en hel del pengar på det men det finns ju grænser haha.

    NO produkter eller prestations højare kan jag ju i før sig køpa in några och bara testa lite olika från pass till pass.

    Protein och gainers vet jag nog inte riktigt om jag ærligt kommer kænna nån større skildnad på, har ni råd så kom med dom:)

    vad gæller kreatin så ær celltech helt makaløst før mig, har ni nån rekomendation dær som kan slå celltech så skriv gærna:)

    Många år sedan kørde jag med Kreatin och kreatin pyruvate från eiselt och dom ær inte i nærheten av vad celltech gør før mig.

    #572125

    Är inte sponsrad av nån eller något företag men kan gott rekommendera olimps grejer. Speciellt då Knockout som funkat bäst av alla preworkout produkter jag testat. Sen är VPX ganska duktiga de med. Nu talar jag som sagt utifrån vad som funkat bäst på mig.
    Muscletech’s grejer har vart rent slöseri med pengar med undantaget Hydroxycut Hardcore. BSN gör sjukt goda kosttillskott men t ex i deras proteiner så får du räkna med att betala extra och dessutom få med en lite högre andel kolhydrater…

    Allmax gör annars det godaste Isolatet jag smakat.

    Celltech e fullmatat med kolisar och kanske därför du tycker det ger så pass mycket bättre resultat för annars så ska kreatin monohydrat vara inget annat än just kreatin monohydrat oavsett märke…

    Doublepro och Protec är goda men de tillhör juh en lite säregen kategori. Blandning av olika protein…

    jaadu kan hålla på i all evighet men nu tog orken precis slut =)

    #572126

    MRP2 smakade gott och var väldigt lättblandad. Kommer tillbaks med mera info om denna om jag känner av något specielt:)

    Har nu provat NO-Shotgun och den känns mycket bra faktiskt bättre än rage.
    Är NO-Shotgun verkligen bara en prestationshöjare?????? Den är ju full propad med olika typer av kreation

    NO-synthesize. vore inte denna produkt ett bättre alternativ än esapro/aminorush??????

    P-Slin. Är denna produkt något som funkar bra??????

    Sen undrar jag vad ni tycker om Tribestan (inte Tribulus) om det nu fortfarande finns i sverige [http://www.tribestan.com]

    Tack för era synpunkter och kommentarer:)

    #572127
    RebelMRebel wrote:
    MRP2 smakade gott och var väldigt lättblandad. Kommer tillbaks med mera info om denna om jag känner av något specielt:)

    Har nu provat NO-Shotgun och den känns mycket bra faktiskt bättre än rage.
    Är NO-Shotgun verkligen bara en prestationshöjare?????? Den är ju full propad med olika typer av kreation

    NO-synthesize. vore inte denna produkt ett bättre alternativ än esapro/aminorush??????

    P-Slin. Är denna produkt något som funkar bra??????

    Sen undrar jag vad ni tycker om Tribestan (inte Tribulus) om det nu fortfarande finns i sverige [http://www.tribestan.com]

    Tack för era synpunkter och kommentarer:)

    NO-shotgun är en prestationshöjare, ja. Med olika sorters kreatin. Det är i dag relativt vanligt att en dylik produkt innehåller olika sorters kreatin. Onekligen så tillhör den de allra bästa, och många är riktigt nöjda med den.

    NO-syntezise är väl främst till för att ersätta traditionella gainers efter passet, medans EAA är till för att ta direkt innan träningen.

    Många är nöjda med P-slin och tycker att de får en grym pump om de tar den innan träningen. Viktigt att ta den ca 15-30 min innan och sedan 15-30 min efter, alltså direkt innan träningen dra i sig en rejäl mängd kolhydrater, tex maltodextrin.

    Tribestan e tribulus = köp inte, finns bättre grejer.

    Mvh

    #572128

    Tack för info Patriknn

    Vad gäller NO-Synthesize så innehåller den ju både EEA och BCAA samt lite till, kändes bara som om det vore bättre att köra den då istället för rent EEA. Samt att dom säger atyt den kan tas både innan och efter träning.men jag har kanske fel??????

    Vad gäller Tribestan undrade jag mest eftersom jag hittat en sida som säljer Tribestan (originalet från bulgarien) där dom säjer EJ ATT FÖRVÄXLA med tribulus men det är alltså samma prylar??????

    #572129
    RebelMRebel wrote:
    Tack för info Patriknn

    Vad gäller NO-Synthesize så innehåller den ju både EEA och BCAA samt lite till, kändes bara som om det vore bättre att köra den då istället för rent EEA. Samt att dom säger atyt den kan tas både innan och efter träning.men jag har kanske fel??????

    Vad gäller Tribestan undrade jag mest eftersom jag hittat en sida som säljer Tribestan (originalet från bulgarien) där dom säjer EJ ATT FÖRVÄXLA med tribulus men det är alltså samma prylar??????

    De icke-essentiella aminosyrorna har ingen effekt på proteinsyntesen men skadar givetvis inte att ta. NO-SyntheSize kan tas både före och efter träning men är främst avsedd att ta efter träning. NO-Shotgun före träning.

    Tribestan är troligen ett av de bättre Tribulus-tillskotten men sen kan man ju alltid diskutera ifall Tribulus är det bästa du kan ta. Det finns en del som pekar på att östrogenet ökar kraftigt så en aromatashämmare kan vara bra att komplettera med.

    #572130

    Har själv varit nyfiken på just Tribestan tidigare. Har hört samma som du skrev Henrik. Får se om det blir av någon gång, hara bara inte fått tummen ur än.

    /Peter Singer

    #572131

    Jag har provat både tribestan och hyasint te för många år sedan och det hjälpte mig inte så mycket, en äldre kompis däremot gjorde drastiska ökningar med tribestan under den tiden.

    Nu under min arbets period på riggenblir det iallafall 3 rejäla måltider en mindre innan säng samt 2 drinkar MRP2. Före träning NO-Shotgun och efter Celltech samt en kapsel morgon och kväll av omega max multi.

    Så nu sitter jag och läser en hel del samt frågar er här för jag tänkte lägga up vilka kosttillskott det blir när jag kommer hem, Kosten har jag redan löst nu tack vare Pepz (Många tack)

    Om jag nu kör på med NO-Shotgun är det då någon mening att också använda P-Slin??????
    Vad gäller celltech så vet jag inte om jag kan hitta nåt bättre, förslag välkommnas:)
    Så NO-synthesize kan då kanske vara intressant att testa som jämförelse med eller iställetför rena EEA??????
    Funderar också på att kanske lägga till ALA.

    Jag skriver ner hur jag tror ett upplägg skulle funka så kan ni med vetskap kommentera ändringar eller förbättringar:)

    Morgon innan frukost!
    P-slin, ALA, EEA samt energy booster. Vore kreatin nån ide??????


    Frukost + omega max multi


    Drink


    Lunch


    P-slin
    Drink + energy booster


    NO-Shotgun


    EEA
    Träning
    Celltech


    Middag


    Drink


    Tja va tror ni??????

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.