Vilken Djungel

Home Forums Kosttillskott Vilken Djungel

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #572132

    kör du p-slin ska du inte köra ALA samtidigt.
    p-slin är väldigt starkt och potent.

    NO shotgun är kanske inte kostnadseffektivt , då pumpet du får av NO produkter inte kan jämföras med p-slin, men jag hade kört rent kreatin tillsammans med mycket kolhydrater om du nu väljer p-slin. Den kommer trycka in allt det i musklerna, enkelt sagt. Köp till billiga koffein tabbar om du vill piggna till innan passet.

    #572133

    Jag har kört P-Slin ihop med NO-Shotgun och pumpet blev nästan för kraftigt..

    #572134
    RebelMRebel wrote:
    Jag har provat både tribestan och hyasint te för många år sedan och det hjälpte mig inte så mycket, en äldre kompis däremot gjorde drastiska ökningar med tribestan under den tiden.

    Nu under min arbets period på riggenblir det iallafall 3 rejäla måltider en mindre innan säng samt 2 drinkar MRP2. Före träning NO-Shotgun och efter Celltech samt en kapsel morgon och kväll av omega max multi.

    Så nu sitter jag och läser en hel del samt frågar er här för jag tänkte lägga up vilka kosttillskott det blir när jag kommer hem, Kosten har jag redan löst nu tack vare Pepz (Många tack)

    Om jag nu kör på med NO-Shotgun är det då någon mening att också använda P-Slin??????
    Vad gäller celltech så vet jag inte om jag kan hitta nåt bättre, förslag välkommnas:)
    Så NO-synthesize kan då kanske vara intressant att testa som jämförelse med eller iställetför rena EEA??????
    Funderar också på att kanske lägga till ALA.

    Jag skriver ner hur jag tror ett upplägg skulle funka så kan ni med vetskap kommentera ändringar eller förbättringar:)

    Morgon innan frukost!
    P-slin, ALA, EEA samt energy booster. Vore kreatin nån ide??????


    Frukost + omega max multi


    Drink


    Lunch


    P-slin
    Drink + energy booster


    NO-Shotgun


    EEA
    Träning
    Celltech


    Middag


    Drink


    Tja va tror ni??????

    Matupplägget har du ju klart för dig.

    Ang tillskotten så är mitt förslag;

    15-20 min före frukost:

    EAA + halv portion Viper X

    (Lunch ca 3 tim innan träning)

    15-20 min före träning:
    P-slin + halv portion Viper X

    Direkt före träning:
    EAA + 80-100 g maltodextrin (mycket vatten)

    Direkt efter träning:
    1 port Celltech

    (Middag 1 tim efter träning)

    Mvh / Patrik

    P.S. Naturligtvis så kan du lika gärna använda NO-shotgun som Viper-X…D.S.

    #572135

    Ser ju ok ut det där upplägget.
    Ingen P-slin på morgonen då, bara undra eftersom jag äter rätt mycket havregryn till frukost:)

    Jag kommer köpa hem viper-x för att testa det och se vad som funkar bäst av viper-x, NO-shotgun och Rage, jag har dom två sista redan.

    Det är klart att genom att ta viper-x, no-shotgun eller rage på morgonen så får jag ju i mig kreatin av det också

    Må köpa hem malto också:)

    Vad är att föredra mellan att blanda in extra malto i min protein drink eller att köpa separat gainer istället??????

    Hjälper P-slin till att ta upp mera kreatin också eller bara kolhydrater??????
    ALA hjälper ju till med båda så det var därför jag tänkte lägga till ALA.

    Dr Nick. Mycket pump eller tryck låter bra, bara det inte blir så mycket att det inverkar på hur jag kommer kunna utföra min träning:)

    Jag är mycket tacksam för era råd och hoppas på fortsatt hjälp:)

    #572136

    Usp rekommenderar inte ala ihop med P-slin eller Ap,det har hänt att jag har blivit hämmad av för mycket pump med P-Slin/Shotgun combon,vilket inte är bra alls..

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.