Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #223660

    Morotskaka är gott.

    Räkor är också gott.

    Tvivilar dock på att morotskaka med räkor är gott. :)

    #223661

    Snuttan Woho! Det där är helt ok födelsedags mat och räkor är vardagslyx. Hoppas att födelsedagen blev trevlig.

    #223662
    meeper wrote:
    Morotskaka är gott.

    Räkor är också gott.

    Tvivilar dock på att morotskaka med räkor är gott. :)

    Är det gott var för sig så är det gott tillsammans också. Min matfilosofi.:D

    #223663

    Min middag ikväll blev detta :
    *Färsk pasta med tomatsås, mozzarella + tomater+basilika*:pop:
    Keldas tomatsås va väldigt god:emo-thumb

    #223664
    Eddie Vedder wrote:
    Är det gott var för sig så är det gott tillsammans också. Min matfilosofi.:D

    [http://en.wikipedia.org/wiki/Inductive_reasoning]

    #223665
    snuttan347 wrote:
    Min middag ikväll blev detta :
    *Färsk pasta med tomatsås, mozzarella + tomater+basilika*:pop:
    Keldas tomatsås va väldigt god:emo-thumb

    Ser fantastiskt gott ut, snuttan347.

    Jag måste ha missat den där tomatsåsen. Ska kika på ICA igen.

    #223666

    Ikväll blev det kycklingburgare på tortilla bröd + sallads bädd med caesar dressing:D

    #223667

    :P:P:P:P

    #223668

    blev det för min del igår kväll på den heliga ätardan! Ääääntligen har man insett hur lätt det faktiskt är att göra själv, tex med räkor, rökt lax, crabsticks, avokado.. mumsigt! :P Självklara tillbehör som sesamfrön, wasabi och inlagd ingefära..;)

    #223669

    Göra hemmagjord sushi är verkligen hur bra som helst. Så skönt att kunna välja egen fyllning. Nackdelen är väl att man äter för många… typ 30st själv..

    #223670
    snuttan347 wrote:
    Ikväll blev det kycklingburgare på tortilla bröd + sallads bädd med caesar dressing:D

    Det där såg snuskigt gott ut!!

    aix wrote:
    blev det för min del igår kväll på den heliga ätardan! Ääääntligen har man insett hur lätt det faktiskt är att göra själv, tex med räkor, rökt lax, crabsticks, avokado.. mumsigt! :P Självklara tillbehör som sesamfrön, wasabi och inlagd ingefära..;)

    Jag har aldrig gjort egen sushi, men det ser hur gott ut som helst och perfekt storlek på bitarna. Vissa resturanger gör på tok för stora :(

    #223671
    Andreaz Engström wrote:
    Göra hemmagjord sushi är verkligen hur bra som helst. Så skönt att kunna välja egen fyllning. Nackdelen är väl att man äter för många… typ 30st själv..

    Vaddå 30 st.. Förstår inte aaaalls va du menar… :|😮

    #223672

    Mat och mat men jag lägger upp den här med.
    Det ska föreställa äppelpaj med vaniljglass.
    Pajdegen gjort på havregryn, lätta mini och sötningsmedel. Annars bara äpple med kardemumma och sötningsmedel. Varje portion kostar ca 150 kcal (exkl glassen)

    #223673
    Quote:
    Mat och mat men jag lägger upp den här med.
    Det ska föreställa äppelpaj med vaniljglass.
    Pajdegen gjort på havregryn, lätta mini och sötningsmedel. Annars bara äpple med kardemumma och sötningsmedel. Varje portion kostar ca 150 kcal (exkl glassen)

    hade inte tackat nej

    #223674

    Olivia Det där såg riktigt gått ut. Hur mycket lätta behövde du? Antar att det krävs en del? Sen vill man gärna ha de tlite knaprigt också, fick du till det?

Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.