Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,876 through 1,890 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #223945
    snuttan347 wrote:
    😥

    Haha +1 på den, var nog de äckligaste jag hört :D

    Men funkar den för dig så är ju de king! =)

    #223946

    Vi brukar fika på klassrådet på fredagar i skolan och idag var det min tur att fixa.
    Speciellt tillägnad er som deffar, man äter ju med ögonen ;)

    #223947
    stenis wrote:
    Haha +1 på den, var nog de äckligaste jag hört :D

    Men funkar den för dig så är ju de king! =)

    Haha jadå, bara att äta:D Testa så får du se:)

    #223948

    Lördagens middag. Toppades med ett glas vin och hallon och glass till efterrätt!

    #223949

    Den här åt jag till frukost idag
    Gröt med pepparkakskrydda, hallon och på det en portion uppvispad Hy-pro vanilj. Så sjukt gott!

    #223950
    Lina wrote:
    Den här åt jag till frukost idag
    Gröt med pepparkakskrydda, hallon och på det en portion uppvispad Hy-pro vanilj. Så sjukt gott!

    Faan vad gott det såg ut, speciellt det vispade proteinet.

    #223951
    nenya wrote:
    Lördagens middag. Toppades med ett glas vin och hallon och glass till efterrätt!

    Halleluja :P

    #223952

    Det ser jättegott ut Lina!

    #223953
    Lina wrote:
    Den här åt jag till frukost idag
    Gröt med pepparkakskrydda, hallon och på det en portion uppvispad Hy-pro vanilj. Så sjukt gott!

    Pepparkakskrydda har aldrig slagit mig faktiskt. Wtf, jag som ansåg mig som grötkungen!:cry:

    Fast å andra sidan kan jag ju fortfarande göra det, då får Lina vara grötdrottning.;)

    Skämt åsido så låter det grymt gott, ser även sjukt gott ut. Är pepparkakskrydda dyrt och finner man det bland de andra kryddorna i helt vanliga livsmedelsbutiker eller var hittar man det?

    #223954
    True Freak XXXL wrote:
    Så här ska det se ut, tonfisk+fil :D Ricky Bruch mat haha

    :ph34r::ph34r::ph34r:

    #223955
    Marina N wrote:
    :ph34r::ph34r::ph34r:

    Haha vad är det nu då?:D

    #223956
    True Freak XXXL wrote:
    Haha vad är det nu då?:D

    Ähmm, du kanske skulle kunna delta i Fear Factor :D

    #223957
    Eddie Vedder wrote:
    Pepparkakskrydda har aldrig slagit mig faktiskt. Wtf, jag som ansåg mig som grötkungen!:cry:

    Fast å andra sidan kan jag ju fortfarande göra det, då får Lina vara grötdrottning.;)

    Skämt åsido så låter det grymt gott, ser även sjukt gott ut. Är pepparkakskrydda dyrt och finner man det bland de andra kryddorna i helt vanliga livsmedelsbutiker eller var hittar man det?

    Min pepparkakskrydda köper jag på Ica MAXI. En påse á 18 g kostar 8-10 kr.
    Riktigt gott är det. :up:

    #223958

    Spaghetti med kyckling- och baconsås
    Fasiken vad gott det var!

    #223959
    Eddie Vedder wrote:
    Pepparkakskrydda har aldrig slagit mig faktiskt. Wtf, jag som ansåg mig som grötkungen!:cry:

    Fast å andra sidan kan jag ju fortfarande göra det, då får Lina vara grötdrottning.;)

    Skämt åsido så låter det grymt gott, ser även sjukt gott ut. Är pepparkakskrydda dyrt och finner man det bland de andra kryddorna i helt vanliga livsmedelsbutiker eller var hittar man det?

    Haha :D

    Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med den här kombinationen. Så gott att jag åt en portion till efter löpningen ikväll. Njöt av varenda tugga :P

    Pepparkakskrydda finns i påsar vid de vanliga kryddhyllorna.
    Hoppas det smakar!

Viewing 15 posts - 1,876 through 1,890 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.