Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,311 through 2,325 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #224380

    middag 400 gr biff en brie ost 200gr. 1.5 liter cola efterrätt 200gram chips.

    #224381

    Faan vad gott det såg ut med fiskpinnar snuttan347! :P
    Det ska ätas någon kväll!
    Här är kvällsmaten som nyss ätits, pasta med hemmagjord skinksås:

    #224382
    Rasmus Andersson wrote:
    Min underbart goda lunch idag:
    Havregrynsgröt med Fun-light-kesella, en macka med ett kokt ägg, kaviar, körsbärstomater och gurka och ett glas vatten.

    Det fina med er kesella gröt är att nu slipper jag köpa mjölk! Kör appear funlight och kanel det blir supernice, jordgubbar och jordgubbs funlight är inte heller dumt=)

    #224383

    Potatis & Purjolökssoppa med bröd och ost

    #224384
    andrasidan wrote:
    Det fina med er kesella gröt är att nu slipper jag köpa mjölk! Kör appear funlight och kanel det blir supernice, jordgubbar och jordgubbs funlight är inte heller dumt=)

    Precis. :)
    Smakar som att hälla på yoghurt på gröten, skillnaden är bara att det är mycket mer protein i kesella.

    #224385
    Älgen wrote:
    middag 400 gr biff en brie ost 200gr. 1.5 liter cola efterrätt 200gram chips.

    Här snackar vi tröööööööööööööck

    #224386

    Om en vecka :)

    OBS. Det är väldigt viktigt med svarta oliver.

    #224387
    pieceofme wrote:
    Om en vecka :)

    OBS. Det är väldigt viktigt med svarta oliver.

    OJ :P
    Den såg riktigt maffig ut!

    #224388

    Jag har inte ätit hemlagad pizza på jättelänge. Ska genast börja leta reda på bra degrecept :D

    #224389

    Dagens lunch:
    Hemlagad pytt-i-panna med sallad, rödbetor och ett stekt ägg.
    Självklart hade jag ketchup och senap på det här också.

    #224390

    Fläskfilégryta med pasta (Hade varit godare med ris fast det var slut) och en torr skiva polarkraft extrem med keso och tomat (osten också slut… vad i!!)

    Mycket som saknas i kylen och jag tänker aldrig mer köpa Polarkraft Extrem (tråkigt bröd). Det blir att fylla kyl och skafferi imorgon om tid finns, det här håller inte!

    #224391
    Niklas Sjöö wrote:
    Fläskfilégryta med pasta (Hade varit godare med ris fast det var slut) och en torr skiva polarkraft extrem med keso och tomat (osten också slut… vad i!!)

    Mycket som saknas i kylen och jag tänker aldrig mer köpa Polarkraft Extrem (tråkigt bröd). Det blir att fylla kyl och skafferi imorgon om tid finns, det här håller inte!

    Kallar du Polar Extrem för tråkigt bröd? :yikes:

    #224392
    JakobMinell wrote:
    Kallar du Polar Extrem för tråkigt bröd? :yikes:

    Ja, det var iaf inte gott. Förutom tyckte jag om det (eller försökte inbilla mig att det var gott pga dess låga kcal) men efter nästan 1 års uppehåll måste jag säga att det smakar skit :( Riktigt lantbröd med smör och ost, annars får det va!

    #224393

    Skagenbakelse
    Oxfile, gratäng och fjällkantareller
    Gino med en kula vaniljglass

    #224394

    Nenya: Potatisgratäng, kött och kantarellsås.

    :(

    Jag vill ha!

Viewing 15 posts - 2,311 through 2,325 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.