Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,956 through 2,970 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #225025

    Måndagens middag:

    Helstekt fläskfile, kantarellstuvning och ungsrostade rotfrukter

    Morgondagens matlåda – räkröra och råris

    #225026

    Nenya, första bilden såg riktigt underbar ut!

    #225027

    nenya, du får inte hålla på sådär! Jag blir alltid lika hungrig av dina bilder och just nu har jag ingen mat på mig! :)

    #225028

    Lime och chilimarinerade scampi med grönsaker, nudlar och rostade cashewnötter. Gårdagens ihopskrapade middag.

    #225029
    nenya wrote:
    Lime och chilimarinerade scampi med grönsaker, nudlar och rostade cashewnötter. Gårdagens ihopskrapade middag.

    När sa du att vi var välkomna?!

    #225030
    Andreaz Engström wrote:
    När sa du att vi var välkomna?!

    Igår ;) Men det finns en liten låda kvar.

    Däremot står den här i kylen. Skall tas med till ett födelsedagskalas ikväll. Chokladbottnar, fylld med chokladmousse med latte machiatosmak, vaniljgräddkräm, spacklad med grädde och så är det ju såklart noblesseplattor i mörk choklad.

    #225031

    Healthy Fastfood : ).
    Sakura Nigri och Fuji Maki från Fuji Take Away, Helsingborg.

    #225032

    Sushi, fy fasiken va gott

    Idag 13 dagar innan sm avnjöt jag min lunch på balkongen 8)

    Det blev en otroligt god gurktzatsiki (gjord på minikeso), grillad paprika, champinjoner, rödlök, kronärtsbottnar, sparris, aubergine och självklart kryddmarinerad kyckling. Lyxade även till det med ett glas Pepsi max.

    #225033
    bffen669 wrote:
    Min middag, ugnstekt Tilapia. Fylld med citrongräss, limeblad och vitlök. Sås på svampsoja, thaikoriander, chili, lime och lite fisksås. Lite ostronsåswokade grönsaker för bildens skull:whistle:

    Fisken ser inte gott ut ?
    Mycket jobb att skala av och undvika ben ?
    Efter koll på internet är det en afrikansk fisk, hur har den hamnat till Sverige ? :p

    #225034

    Gårdagens middag : Lasagne

    Dagens middag: Söndagsstek (porter), snabbinlagda gurkor, sås, gele och potatis.

    ps. Andreaz – ser riktigt härligt ut! ds.

    #225035

    Lasagne!!! I löv!

    Så här är det att leva med en baddybuilder. Jag körde på grilltallrik och gumman står och steker pannkakor. :(

    Tur att man valt det här livet själv…[/b]

    #225036
    Andreaz Engström wrote:
    Lasagne!!! I löv!

    Så här är det att leva med en baddybuilder. Jag körde på grilltallrik och gumman står och steker pannkakor. :(

    Tur att man valt det här livet själv…[/b]

    Din gumma har bra smak :D

    Jäkla diet… Man ska vara tjock och glad (kexchoklad) istället :D

    #225037
    Daniel Lindqvist wrote:
    Din gumma har bra smak :D

    Jäkla diet… Man ska vara tjock och glad (kexchoklad) istället :D

    Ja, hon har riktigt bra smak, även när det gäller kärleken (om du frågar mig alltså).

    Har åkt på influensan så här 10 dagar innan jag ska upp på scen. Kastade i mig en ipren och fick till det här till lunch i alla fall.

    #225038

    Höstsoppa med räkor och Quesilladas med ost och skinka

    #225039

    Dina bilder ser alltid så fräscha ut Andreaz! Du måste verkligen äta lite med ögonen också, mina geggor brukar se tråkiga ut men så länge det smakar gott är jag nöjd. :)

    Ser hur som helst riktigt gott ut!

    Och givetvis även din mat nenya, men något annat hade jag inte räknat med! :)

Viewing 15 posts - 2,956 through 2,970 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.