Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,166 through 3,180 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #225235
    Flessa wrote:
    Blobas; Ser riktigt gott ut, något i min smak alltså. Fast grönsakskåt som jag är så saknar jag lite utav dessa. Ser lite tunnt ut med tanke på att du alltid nämner om att du försöker ”bulka” upp dig?

    Alla har olika energibehov och att bulka betyder inte ”Ät allt du ser” för människor som tänkt lite.

    #225236
    Flessa wrote:
    Ser riktigt gott ut sara! :D

    tack de va de oxå

    #225237
    Nic Nordin wrote:
    För din skull så skulle jag gärna säga att det inte var gott alls…men då skulle jag ljuga :whistle:

    Här får ni lite fler bilder, lätt- och snabblagat och riktigt jäkla gott!

    Det där såg riktigt gott ut! Vad är det? Kyckling, morot och lök? Vad gjorde du såsen av? Hade du nåt mer kul i?

    #225238

    enkelt…och GOTT :)

    #225239
    Exex wrote:
    enkelt…och GOTT :)

    Ser absolut inte tokigt ut, skulle dock själv valt majonäs framför kaviar på äggen :)

    #225240

    Tacopaj med extra tacoköttfärs, tomater och lök på.

    Hemmagjord pizza med speciell tomtatsås för pizza, ost, skinka, tomater, gyrokött, färska champinjoner och pizzakrydda.

    Smoothie på slow pro smultron mixat med frysta jordgubbar, hallon och blåbär.

    #225241

    Varför döljer du tacopajen med tomaterna? Kan du inte lägga dem lite åt sidan så vi andra får se skönheten där under? :D

    #225242
    Exex wrote:
    enkelt…och GOTT :)

    Enkelt att tillaga måhända. Men en riktig balansakt att kunna servera utan att något skall ramla av.:D Ägghalvor på porslinstallrik är sjukt svårt att få still. Kanske räkorna funkar som halkskydd?:D

    #225243
    Niklas Sjöö wrote:
    Varför döljer du tacopajen med tomaterna? Kan du inte lägga dem lite åt sidan så vi andra får se skönheten där under? :D

    Haha sorry, ska tänka på det nästa gång :)

    #225244

    Stekt fläskkött med champinjoner, vattenkastanjer och lök som sedan fått puttrat i hemmagjord köttbuljong. Detta serverades med jasminris. Förbannat gott! :pop:

    #225245
    Nic Nordin wrote:
    Stekt fläskkött med champinjoner, vattenkastanjer och lök som sedan fått puttrat i hemmagjord köttbuljong. Detta serverades med jasminris. Förbannat gott! :pop:

    Det där ser gott ut och välanpassad mat när det råder Sibirenkyla ute!! :D

    Nu blev jag sugen på en klassisk biffstroganoff, mumma…

    #225246
    niklas sjöö wrote:
    det där ser gott ut och välanpassad mat när det råder sibirenkyla ute!! :d

    nu blev jag sugen på en klassisk biffstroganoff, mumma…

    :d

    #225247
    Nic Nordin wrote:
    Stekt fläskkött med champinjoner, vattenkastanjer och lök som sedan fått puttrat i hemmagjord köttbuljong. Detta serverades med jasminris. Förbannat gott! :pop:

    Usch så hungrig jag blev nu!

    #225248

    [img=http://www.anderssvensson.org/wp-content/upLoads/ostkaka.jpg][img=http://www.anderssvensson.org/wp-content/upLoads/ostkakor.jpg]Gårdagens hemmagjorda laktosfria ostkakor

    #225249
    flessa wrote:
    mr nic nordin börjar få kläm på det här med matlagning ser jag, :up:

    ;):d

Viewing 15 posts - 3,166 through 3,180 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.