100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 939 total)
  • Author
    Posts
  • #288079
    Pontus_H wrote:
    Mina vänner sa asså mannen och ja ba bror gör som Jay och bara bang mannen asså dom växte.

    Awsome. Humor. Helt rätt du gör inga riktiga pressar. Men man måste ju älska en fet svennebannan som jämför sig själv med Jay Cutler.

    Okej snälla tyst haha vad håller du på med egentligen?

    NKK wrote:
    Japp mina med! =) mina bröst var rent av dåliga för 3-4 år sen sedan läste jag att jay cutler hade detta problem att hans axlarna tog mest stryk och bröster växte inte, han sa svanka bak med axlarna ut med bröstet VIPS 1 år senare hade jag större bröst.
    Och då menar jag mycket större.

    Mina vänner sa asså mannen du har aldrig haft stora bröst men nu fi fan vad fan har du gjort, berättade om denna metod och dom lyssnade med stora öron.
    Och dom ber mej alltid om tips för dom vet att ja annammar denna träningsmetod med korta reps.

    men Yaldish vi gör ju fel vi gör ju inga riktiga pressar vet du inte det? =)

    Sant NKK, glöm att du växer :P

    Jag är dock i grund och botten en Full ROM:are, men mina axlar behövde något annat.

    #288080
    Yaldish wrote:
    Okej snälla tyst haha vad håller du på med egentligen?

    Sant NKK, glöm att du växer :P

    Tränar rätt och våldtar inte Svenska språket. Gulligt med två nya fans men nu räcker det för mig här. Som att lära en döv att sjunga.

    #288081
    Pontus_H wrote:
    Tränar rätt och våldtar inte Svenska språket. Gulligt med två nya fans men nu räcker det för mig här. Som att lära en döv att sjunga.

    Det roliga är att du startade allt genom att lägga den äckligaste kommentaren jag någonsin har sett.

    Men det kanske funkar så när man ”tränar rätt”, man ser ner på alla andra som inte tränar likadant som en själv.

    #288082
    Yaldish wrote:
    Det roliga är att du startade allt genom att lägga den äckligaste kommentaren jag någonsin har sett.

    Men det kanske funkar så när man ”tränar rätt”, man ser ner på alla andra som inte tränar likadant som en själv.

    Väl talat Yaldish mycket bra.
    Kunde inte ha uttryckt mig själv så bra.:up:

    #288083
    Perra_mja wrote:
    Är det bara jag som tycker att påhoppen börjar bli lite väl personliga? Det är en sak att kritisera någons teknik, men en helt annan sak att vräka ur sig elaka saker som personen i fråga kan ta väldigt illa upp av

    Ja, men perra står du ut i från mängden på detta forum får du höra ett och annat.
    Har varit utsatt flertalet ggr men det Pontus vräker ur sig är en klass för sig.

    Tycker påhoppen har blivit för grova och man vill ju skriva ett och annat men försöker hålla tillbaka det mesta. och visst det känns väl inte direkt bra när dom blir för personliga men försöker skaka av mig det.

    gober/yaldish säger skit i vad andra säger kör som du gör eftersom det funkar för dig.
    Dom är kloka dom där 2 gubbarna.:P

    #288084
    Pontus_H wrote:
    Tränar rätt och våldtar inte Svenska språket. Gulligt med två nya fans men nu räcker det för mig här. Som att lära en döv att sjunga.

    Fast det där är ju faktiskt oerhört subjektivt. Känns som att det inte finns något direkt rätt eller fel sätt att träna på, då det finns individer som lyckats bra bland de flesta typer av träningsstilar som kan utövas. Hade varit lite knepigt att säga till tex Branch Warren att han tränar fel. Eller hur?

    #288085

    Ja, det jag menar liksom.
    Hans sätt att träna ger honom grymma resultat och han har vunnit massor 2a på mr.o vunnit arnold och andra tävlingar.
    Och pontus slår sig för bröstet och säger TRÄNA RÄTT det där är totalt fel och skrattar.
    Han borde ta sig en titt på sig själv och tänka genom vad det är han vräker ur sig.

    Coleman/heath/huh/branch/JoJ/Evan mfl mfl kör precis på det där sättet Pontus anser är så jävla fel.
    Ja, fi fan så fel dom tränar dom har ju bara vunnit tävlingar som proffs för att dom tränar fel! och dom är proffs.

    #288086
    NKK wrote:
    Tycker påhoppen har blivit för grova och man vill ju skriva ett och annat men försöker hålla tillbaka det mesta …

    Du håller inte tillbaka i PM där ingen annan ser.

    #288087
    NKK wrote:
    Ja, det jag menar liksom.
    Hans sätt att träna ger honom grymma resultat och han har vunnit massor 2a på mr.o vunnit arnold och andra tävlingar.
    Och pontus slår sig för bröstet och säger TRÄNA RÄTT det där är totalt fel och skrattar.
    Han borde ta sig en titt på sig själv och tänka genom vad det är han vräker ur sig.

    Coleman/heath/huh/branch/JoJ/Evan mfl mfl kör precis på det där sättet Pontus anser är så jävla fel.
    Ja, fi fan så fel dom tränar dom har ju bara vunnit tävlingar som proffs för att dom tränar fel! och dom är proffs.

    Jag orkar inte ens börja förklara vad som skiljer gemene man ifrån ovannämnda. Jag lyfter som godkänt på en tävling enligt Svenska Styrkelyftförbundet och du tror du lyfter som Branch Warren. Samt att du har grövre armar än många av proffsen du nämner och våra svenska tungviktsmästare. Grattis, du är efterbliven. Och det är ingen idé att diskutera detta med dig alls. Sen att du skriver som ett dagisbarn gör ju inte det hela bättre.

    Vist varna mig mig för personangrepp men ibland kan jag inte bara med att läsa utan är lite för bajsnödig.

    #288088

    Finns väl inget ”rätt” sätt att träna.. Isf skulle det bara finnas ett sätt och alla träna likadant. Men eftersom det förmodligen finns lika många träningssätt som det finns utövare så borde vi ju kunna va överens att alla FUNKAR olika, VILL träna olika och KOMMER göra så.. Menar att det som är rätt för en person behöver ju inte va rätt för mig…

    #288089

    Mängder med skitsnack och trams i tråden.
    Orkar inte rensa så vi gör såhär.

    [img=http://media.animevice.com/uploads/0/3388/467262-thread_locked_forum_pics.jpg]

    #288090
    Pontus_H wrote:
    Jag orkar inte ens börja förklara vad som skiljer gemene man ifrån ovannämnda. Jag lyfter som godkänt på en tävling enligt Svenska Styrkelyftförbundet och du tror du lyfter som Branch Warren. Samt att du har grövre armar än många av proffsen du nämner och våra svenska tungviktsmästare. Grattis, du är efterbliven. Och det är ingen idé att diskutera detta med dig alls. Sen att du skriver som ett dagisbarn gör ju inte det hela bättre.

    Vist varna mig mig för personangrepp men ibland kan jag inte bara med att läsa utan är lite för bajsnödig.

    Dagisbarn och efterbliven.
    Titta hur du själv skriver som en arg liten tonåring på muskeljuice.
    Det du beskriver mig som att jag är och skriver som är nog dej själv du återblickar på!
    Herregud sicken tragisk liten figur du är.
    Ska inte skriva mer om detta eller i denna tråd, kom ihåg du startade detta helt utan orsak.
    Och du titta på dina inlägg hur moget du skriver så du ska nog inte tala om ålder!

    Jörgen lås trådjäveln då muppen sabba allt med personliga påhopp helt utan anledning.

    #288091

    Grattis till både Pontus_H och NKK för varningarna.

    Och tråden blir låst eftersom det uppenbarligen inte går att hålla en god ton.

    Dagisfasoner är vad det är. :nono:

    #1075790

    går upp i vikt hela tiden nu.. väger 90 nu :)

    #1076354
    Jorgen wrote:
    Grattis till både Pontus_H och NKK för varningarna.

    Och tråden blir låst eftersom det uppenbarligen inte går att hålla en god ton.

    Dagisfasoner är vad det är. :nono:

    Banna deras ip direkt istället ett tag framåt och hänvisa dem till sandlådan

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.