Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 14,781 total)
  • Author
    Posts
  • #142704
    Yacob wrote:
    Väger 94 redan. Kom sjua på SM 2 poäng efter finalisten Mathias Öhlen. Formen kändes bra och jag hoppades och trodde jag var med i finalen men icke! Här är formen från idag iaf!

    Nu vet inte jag hur det såg ut på tävlingen, men jag tycker att du kunde varit lite hårdare.

    #142705
    Vandraren wrote:
    Nu vet inte jag hur det såg ut på tävlingen, men jag tycker att du kunde varit lite hårdare.

    Tänk på att han redan lagt på sig 5kg+ vätska.

    #142706

    Vägde in 87.7 och var 86.5 på tävlingsdagen. Ränka ut resten själva! Tack iaf för kommenterarna. Förhoppningsvis får jag korten snart från förbedömningen som jag kommer lägga upp för de som vill se.

    #142707
    Yacob wrote:
    Tack men det verkar inte ge utdelning idag med snygga linjer. Lycka till på LP Mathias!

    Tackar.

    Lite mer massa men försök hålla kvar linjerna:emo-thumb

    #142708

    Ser grymt ut Yacob, kör hårt =D

    #142709

    90.8 kg 178.5 cm:)
    7 veckor kvar;)

    #142710

    Kanska inte dagsformen men gårdagens i alla fall :p.

    #142711

    Du såg sjukt bra ut på tävlingen Johan :emo-thumb

    #142712

    En till.

    #142713

    Riktig bra Johan , det enda som stör mig är färgen på golvet men jag är ju kvinna :ike:

    vilken bra hårdhet du fick . Cred till coach Nordberg också samt de andra som har varit bakom dig hela vägen.

    #142714
    Calle Sirén wrote:
    Du såg sjukt bra ut på tävlingen Johan :emo-thumb

    Tackar :D
    Kändes sjukt bra också :D

    #142715

    Grymt mycket bättre än förra året Johan! :emo-thumb

    Vad vägde du i år jämfört med -06?

    Bra jobbat!

    Mvh Robban

    #142716

    Håller med, riktigt snyggt Johan, där ser man hur mycket man kan göra på ett år.

    Grattis!

    #142717
    Vanessa Frykman wrote:
    Riktig bra Johan , det enda som stör mig är färgen på golvet men jag är ju kvinna :ike:

    vilken bra hårdhet du fick . Cred till coach Nordberg också samt de andra som har varit bakom dig hela vägen.

    Jo det är många som ska ha ett stort tack för att jag blev så bra som jag blev utan er hade det aldrig kommit i närheten. Vet inte hur många som hjälpt mig under den här ”resan” (fast man inte alltid är så tacksam pga för lite mat) utan att kräva något tillbaka. Ni vet vilka ni är ;)

    #142718

    Riktigt fina bilder Johan! Härlig utstrålning du hade på scenen och på bilderna du lagt upp. Man känner det ända hit :happy:
    Resten vet du vad jag tycker: GRYMT GRYMT GRYMT,WICKED!!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.