Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 14,781 total)
  • Author
    Posts
  • #142719

    RIKTIGT snyggt Johan!!! Ser förbaskat bra ut, skulle velat se dig live men var tyvärr inte på plats. Kanonfysik!!:up:

    #142720

    Jag instämmer i hyllningarna. Riktigt fint Malm! Vi kanske möts på en scen en vacker dag! :emo-thumb

    Johan Malm wrote:
    Jo det är många som ska ha ett stort tack för att jag blev så bra som jag blev utan er hade det aldrig kommit i närheten. Vet inte hur många som hjälpt mig under den här ”resan” (fast man inte alltid är så tacksam pga för lite mat) utan att kräva något tillbaka. Ni vet vilka ni är ;)
    #142721

    Ja det kan inte vara lätt att vara kvinna :p, gick snabbare att redigera bort färgen än att skriva inlägget :D

    Ser riktigt bra ut Johan.

    Vanessa Frykman wrote:
    Riktig bra Johan , det enda som stör mig är färgen på golvet men jag är ju kvinna :ike:

    vilken bra hårdhet du fick . Cred till coach Nordberg också samt de andra som har varit bakom dig hela vägen.

    #142722
    bullis the king wrote:

    Bra spread monsieur Hood, varför är du så röd?

    MVH

    #142723

    Bra tröckz0r på axlar och lats homie!!1½

    #142724

    Tackar tackar tackar för alla fina komplimanger 😮

    Nu blir man ju nästan sugen på att fortsätta dieten till Lucia för att försöka förbättra fjärdeplats sen förra året till en buckla där också :p

    #142725
    Johan Malm wrote:
    Tackar tackar tackar för alla fina komplimanger 😮

    Nu blir man ju nästan sugen på att fortsätta dieten till Lucia för att försöka förbättra fjärdeplats sen förra året till en buckla där också :p

    Vafan det e la inget du ska behöva tänka efter på Johan :D Det e klart som f*n att du ska ställa upp i lucia:up:

    #142726
    Johan Malm wrote:
    Tackar tackar tackar för alla fina komplimanger 😮

    Nu blir man ju nästan sugen på att fortsätta dieten till Lucia för att försöka förbättra fjärdeplats sen förra året till en buckla där också :p

    Dan_The_Man wrote:
    Vafan det e la inget du ska behöva tänka efter på Johan :D Det e klart som f*n att du ska ställa upp i lucia:up:

    +1[/b] Come on Johan, you can do it! Hade varit coolt!

    #142727
    Johan Malm wrote:
    Tackar tackar tackar för alla fina komplimanger 😮

    Nu blir man ju nästan sugen på att fortsätta dieten till Lucia för att försöka förbättra fjärdeplats sen förra året till en buckla där också :p

    STORT GRATTIS JOHAN! :D

    Brutala förbättringar du gjort, vilken prestation! Jag är imponerad som fan. Ät allt gott nu och sväva på moln så länge du kan!

    #142728
    Dan_The_Man wrote:
    Vafan det e la inget du ska behöva tänka efter på Johan :D Det e klart som f*n att du ska ställa upp i lucia:up:

    Nej det här året ska jag bara gå omkring och njuta med ett antal bars på fickan :D

    Men du ska väl köra i långa klassen Daniel?

    #142729
    Marcell Kezdy wrote:
    STORT GRATTIS JOHAN! :D

    Brutala förbättringar du gjort, vilken prestation! Jag är imponerad som fan. Ät allt gott nu och sväva på moln så länge du kan!

    Tack Marcell :D
    Jo det ser lite bättre ut än förra året. Specillet ryggen är jag nöjd över, va ju framförallt den som släpade förut.
    Känns som jag aldrig kommer komma ner från molenen :p

    #142730
    Johan Malm wrote:
    En till.

    Du är bäst Johan, tack för en trevlig helg :emo-thumb.

    #142731
    bullis the king wrote:

    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=32733&stc=1&d=1192478646]Något är fel med den bilden… ta en ny för den suger!!!

    #142732
    Nordberg wrote:
    Du är bäst Johan, tack för en trevlig helg :emo-thumb.

    Nej du är bäst, min kära kollega/vän/coach :D

    #142733
    funnyman wrote:
    Riktigt snyggt Johan! Såg dig nere på SM och var riktigt imponerad :)
    Lycka till med dina satsningar!

    Tack som f*n :D
    Vet inte hur många gånger man funderat under dom här 15 veckorna om det är värt allt. Men nu när man får så mycket positiv fedback så känns det som man kan kliva på nästa diet imorgon :p

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.