Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208060
    Dahlgren wrote:
    Ja, tråkigt nog. 👿

    Faogel, känner du han? Hur länge har han tränat? Riktigt fett att hitta till gymmet så tidigt.

    Ja, det är en tuff liten grabb! Bor granne med honom. Han brukar hänga med lillbrorsan. Första gången han följde med till gymet var i mitten av maj. Så han hade väl tränat 8-10 veckor något när han drog 1,5xkroppsvikt.
    Imponerande om du frågar mig. När jag var 13 kunde jag inte ens stava till marklyft.

    #208061
    Chris wrote:
    Hård träningen med sikte på Lucia!!:up:

    6288726

    Ser bra ut ! Bara o kötta på :emo-thumb Och lycka till med lucia ! :)

    #208062

    Ett litet set bodybuildingbänk från igår:)

    [youtube=0FKdX0yWGCw]

    #208063
    Chris wrote:
    Hård träningen med sikte på Lucia!!:up:

    6288726

    Starkt, mycket bra vikter men lite risig teknik på marklyften tycker jag.

    #208064
    Undefined wrote:
    Starkt, mycket bra vikter men lite risig teknik på marklyften tycker jag.

    Ja det var nästan ett understatement

    #208065
    Matias wrote:
    Ja det var nästan ett understatement

    Man måste uttrycka sig försiktigt i de här krokarna förstår du (läs min signatur) ;)

    #208066
    epic wrote:
    Ser bra ut ! Bara o kötta på :emo-thumb Och lycka till med lucia ! :)

    Tack… japp nu öser vi på hela vägen till lucia:emo-thumb

    Undefined wrote:
    Starkt, mycket bra vikter men lite risig teknik på marklyften tycker jag.
    Matias wrote:
    Ja det var nästan ett understatement

    Hmmm… Ja vad säger man: Lätt att säga svårt att göra:|
    Men om ni lägger upp en film på när ni drar 260 eller mer så jag får se hur det ska se ut så kan jag bättra mig till nästa gång:emo-thumb

    #208067
    Chris wrote:
    Hmmm… Ja vad säger man: Lätt att säga svårt att göra:|
    Men om ni lägger upp en film på när ni drar 260 eller mer så jag får se hur det ska se ut så kan jag bättra mig till nästa gång:emo-thumb

    Jag kan ej dra 260 men det är ju inte det det är frågan om. Jag gav dig faktiskt komplimangen att du var stark men tekniken är faktiskt inte så god och det skulle gagna dig på flera sätt att korrigera den. Hur du drar en maxvikt utan att det blir tokigt kan du se [http://www.againfaster.com/the-micd-instructor/?currentPage=5 här.] Klicka på fliken ”Mic´d Instructor” och på sidan 6 – ”deadlift”. En tämligen smal kille drar 455lbs med mycket bra instruktioner. Lycka till :up:

    #208068

    Från gårdagens armpass, lite mindre strikt och mycket längre serier än vanligt!

    [youtube=IMeHTDnGac4]

    #208069
    Chris wrote:
    Tack… japp nu öser vi på hela vägen till lucia:emo-thumb

    Hmmm… Ja vad säger man: Lätt att säga svårt att göra:|
    Men om ni lägger upp en film på när ni drar 260 eller mer så jag får se hur det ska se ut så kan jag bättra mig till nästa gång:emo-thumb

    Ah större vet bättre mentaliten alltså :) Den är trevlig. Dina marklyft ser inte bra ut. Punkt. Du är stark. Punkt.

    #208070

    [youtube=0LDbDr-BVc0]

    [youtube=bS_Kba7TKKs]

    #208071

    2 extremt givande filmer där du juckar på vikter du inte behärskar. Testa filma en bit ifrån en gång så man kan urskilja att det faktiskt är en arm, om något slät.

    #208072
    malkieth wrote:
    Filmer

    Snygg hållning i den där övningen som jag förmodar ska föreställa en pushdown? :up:

    #208073
    faogel wrote:
    Snygg hållning i den där övningen som jag förmodar ska föreställa en pushdown? :up:

    Jag gissade att detta skulle hända, det är en pushdown dock liter personifierad. Övningen har givit mig bra tryck i mina triceps och jag tänker inte ändra den oavsett vad någon här säger.
    Och jag juckar inte på vikter som jag inte behärskar, jag pumpar faktiskt med tricepsen genom att vika in mina underarmar emot bröstet, att ryggen åker med en bit upp i rörelsen är ganska naturligt när man kommer över 80 kg och en sådan liten muskel håller emot..

    #208074
    Chris wrote:
    Hård träningen med sikte på Lucia!!:up:

    6288726

    Tryck hårdare med benen i starten så slipper du att höften sticker iväg. 220kg är bra i upphöjda mark, och är du bara lite hårdare i kroppen så kommer det dessutom att se lätt ut.

    Varför kör du så fruktansvärt segt på första repetitionen i varje bänk? Är du ute efter att bränna energi inför kommande rep så är du rätt ute, men annars, WTF? Sänk stången snabbare (stretchreflex blablabla) så kommer det att gå lättare.

    Kör hårt.

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.