Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208075

    Lite bänkpress och dylikt….

    [youtube=7sARiN_pIdE]

    #208076
    malkieth wrote:
    Jag gissade att detta skulle hända, det är en pushdown dock liter personifierad. Övningen har givit mig bra tryck i mina triceps och jag tänker inte ändra den oavsett vad någon här säger.
    Och jag juckar inte på vikter som jag inte behärskar, jag pumpar faktiskt med tricepsen genom att vika in mina underarmar emot bröstet, att ryggen åker med en bit upp i rörelsen är ganska naturligt när man kommer över 80 kg och en sådan liten muskel håller emot..

    Posta gärna en bild på detta enorma tryck i triceps, som vinklade pushdown har gett dig? :)
    Finns ju en separat armtråd.

    #208077

    Lite benpress. Vikterna är utan släde. :pop:

    390*6
    [youtube=MPpvoZVFwiQ&feature=channel]

    410*4
    [youtube=TKASZgNpUmw]

    Thats it. Kommer mer om en vecka. Då ska PB 410*6 krossas. 8)

    #208078

    Starkt, bra djup också :up:

    #208079
    MaQue wrote:
    Varför kör du så fruktansvärt segt på första repetitionen i varje bänk? Är du ute efter att bränna energi inför kommande rep så är du rätt ute, men annars, WTF? Sänk stången snabbare (stretchreflex blablabla) så kommer det att gå lättare.

    Kör hårt.

    Jag gör exakt likadant å de e för att känna av så allt håller, om du fattar?
    Å varför ska det gå lättare? Träna ska inte va lätt, å de e kanske bara du som jagar reps.

    #208080
    Elofsson wrote:

    Jag gör exakt likadant å de e för att känna av så allt håller, om du fattar?
    Å varför ska det gå lättare? Träna ska inte va lätt, å de e kanske bara du som jagar reps.

    Har du hört talas om stretchreflex? Reversal strength?

    Det kommer att gå lättare för att rörelseenergin från stången+vikten+hastigheten neråt ”lagras” i musklerna i upp till 2 sekunder.

    Tror du mig inte så hänvisar jag mer än gärna till [http://www.westside-barbell.com http://www.westside-barbell.com].

    Läs artikeln ”explosive training”.

    #208081
    Ritchan wrote:
    Starkt, bra djup också :up:

    Bra vikt, men bättre djup hade det kunnat vara enligt mig.

    #208082

    [youtube=]

    #208083

    Gamla hederliga Träningsverket :emo-thumb

    #208084
    Leop wrote:
    Gamla hederliga Träningsverket :emo-thumb

    Det stämmer.
    Vem kan du vara då som är så bevandrad i metropolen Malmköping

    #208085
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Det stämmer.
    Vem kan du vara då som är så bevandrad i metropolen Malmköping

    Hehe har ju ändå bott där i typ 22år. Tränade där några år innan jag flytta 2004 Rikard heter jag. Tycker inte ja känner igen dig. men det är ju några år sen.

    Det var ju rätt bra på träningsverket förr man kände sig oftast liten och klen minns jag :D

    #208086

    Lite bröstträning:

    [youtube=QsG6EunpcP8]

    #208087

    Tränar du något annat än armar och bröst undertaker? Hade ju varit skoj att se din benträning tex?

    #208088
    Mjao wrote:
    Tränar du något annat än armar och bröst undertaker? Hade ju varit skoj att se din benträning tex?

    Med tanke på statsen i signaturen är det tveksamt :|

    #208089
    Leop wrote:
    Hehe har ju ändå bott där i typ 22år. Tränade där några år innan jag flytta 2004 Rikard heter jag. Tycker inte ja känner igen dig. men det är ju några år sen.

    Det var ju rätt bra på träningsverket förr man kände sig oftast liten och klen minns jag :D

    2001-2004 tränade och bodde jag i Katrineholm, men är från Sparreholm i grunden.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.