Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • #208510

    [youtube=]

    #208511

    [youtube=odVccfXSOQ8]

    Har börjat slarva lite med utsräckningarna i vissa reps, hur påverkar detta bröstträningen/utvecklingen?

    #208512
    chrille87 wrote:
    Har börjat slarva lite med utsräckningarna i vissa reps, hur påverkar detta bröstträningen/utvecklingen?

    Ingen fara för bröstutvecklingen, däremot så får ju inte triceps nån vidare duvning.

    #208513
    anders172 wrote:
    Korsryggen är rak, men min bröstrygg är åt helvete krummad. Lättare att se från sidan.

    Filma gärna det från sidan nästa gång då, för jag håller med Gustav. Ser rent åt helvete ut.

    Du har mycket styrka, men tyvärr alldeles för dålig teknik för att jag ska bli imponerad

    #208514

    Gymfocus film från min och Babaks träning. För den observante kan man även beskåda Jörgen som tränar med mig.

    [youtube=ufDDHgug5OY]

    #208515

    Tjejen kör lite höägrepsböj.
    Minnet på kameran tog slut men hon gjorde 42st =) och då hade hon i setet innan redan gjort 20.

    Rebecca 60kg (kroppsvikt) gånger 42 reps
    [youtube=lumcgwVJ_7Y]

    #208516
    Samir wrote:
    Tjejen kör lite höägrepsböj.
    Minnet på kameran tog slut men hon gjorde 42st =) och då hade hon i setet innan redan gjort 20.

    Rebecca 60kg (kroppsvikt) gånger 42 reps
    [youtube=lumcgwVJ_7Y]

    Bra psyke och starkt av henne!

    Hoppas ditt bröst blir bra fort

    #208517

    Jag vet självklart om att min teknik är bristfällig. Har filmer i min journal på mark från sidan, men där är det bara 5 reps på 200 el. liknande så det blir inte samma grej, men ändå för den intresserade. Annars kommer jag filma idag, men då ska jag dra sumo, vilket jag ska testa för att kunna hålla en bättre teknik för att inte riskera att skada mig.

    #208518
    J.v.K wrote:
    hon imponerar hela tiden! har hon planer på att gå upp på scen?

    Kul att höra. Jodå tanken finns där =)

    #208519

    För alla haters.

    [youtube=O-5gad-R5BI]

    #208520
    anders172 wrote:
    För alla haters.

    [youtube=O-5gad-R5BI]

    SÅ JÄVLA GRYMT ANDERS! 300kg som 18åring, inte dåligt! Du kommer nog gå riktigt långt i marken. Ser inga som helst fel på den tekniken, liknar konstantinovs rygg när han lyfter:up:

    #208521

    Va heter låten i filmen? =)

    #208522

    Breaking Benjamin – The Diary of Jane

    #208523

    Tack

    #208524

    Känns lite klent att lägga upp efter 300kg mark

    [youtube=HUnERFgIKe0]

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.