Zone and Ryger training arms.

Home Forums Medlemsbilder Zone and Ryger training arms.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #1051997

    riktigt sjyssta bilder! diggar din stil zone! keep it up! :worship:

    #1051998

    inget illa menat men den bilen med ”sittande bicepscurl” i linmaskinen
    såg bara för kul ut =)

    vet att det är en bra övning… men men… :D

    God Jul !

    #1051999

    Fan medlemsbilderna börjar arta sig på allvar, grym tråd:up:

    Och God Jul för övrigt:)

    #1052000

    ”Mission: Extreme growth and pump!!”

    Haha, sk

    #1052001
    nicke wrote:
    inget illa menat men den bilen med ”sittande bicepscurl” i linmaskinen
    såg bara för kul ut =)

    vet att det är en bra övning… men men… :D

    God Jul !

    Bra och bra.. det tvivlar jag på faktiskt. :D

    #1052002
    zonecapone wrote:
    Shit Ryger I was soooore this morning!
    Vart mestadels cable övningar i morse då detta var det 5e passet på raken utan vila.. Jag drar upp till old Umeå i kväll & chillar äter & växer i 5 dagar nu så GOD JUL till er alla!

    ZONE
    [www.zonecapone.com]

    fan då var det nog dig jag såg i somras på IKSU i Umeå ändå. Ser jag dig igen får du bjuda på ett benpass. =)

    #1052003
    archer wrote:
    ”Mission: Extreme growth and pump!!”

    Haha, skämtar ni eller? Och ni kör ju bara kabelövningar. Är det för att visa att ni kan ta fulla magasinet? Pinsamt.

    Känndes det inte skönt för dig då Archer att se att du tränar så otroligt mycket hårdare o bättre än oss ? En riktig boost för ditt självförtroende..:nerd-tb:
    Med tanke på att du är så hardcore att du inte ens tittat på en kabelövning måste ju du ha minst 60cm runt armarna ? ;)

    #1052004
    archer wrote:
    ”Mission: Extreme growth and pump!!”

    Haha, skämtar ni eller? Och ni kör ju bara kabelövningar. Är det för att visa att ni kan ta fulla magasinet? Pinsamt.

    Lägg upp lite Hard core bilder när du själv tränar archer :p

    #1052005
    archer wrote:
    ”Mission: Extreme growth and pump!!”

    Haha, skämtar ni eller? Och ni kör ju bara kabelövningar. Är det för att visa att ni kan ta fulla magasinet? Pinsamt.

    Skämtar du??
    Du orkade inte kolla på alla bilderna eller?? :nerd-tb:

    #1052006
    Hiiiman wrote:
    Så länge man har 50 cm i armar så kan man köra vilka j*vla övningar man vill….

    Keep up Zone and Ryger :emo-thumb

    Mvh Mig

    Så när man har över 50cm i armar kan man strunta i övningar som verkligen ger nåt menar du? :P Det låter ju dumt att sluta växa för att man kommit över magiska gränsen 50cm.

    #1052007
    Hiiiman wrote:
    Har man 50cm i armar så kan man nog fan träna armar så att dom växer… Capish ?

    Faktum kvarstår……. diskoövningar är och förblir diskoövningar!:)

    #1052008

    Bästa sättet att veta om nåt är effektivt eller inte är att se till sig själv.
    Dom första 11 åren jag tränat har mina armar växt ungefär 1.0-1.2 cm i snitt per år.
    Sista året då jag har kört med Zones upplägg har mina armar växt med ca 5 cm.
    Det resultatet talar för sig självt anser jag.

    Sen så är ju detta bara ett (1) exempel på ett armpass..denna gång blev det 4 av 6 övningar i kabelmaskin nästa pass kanske det blir 2 övningar av 6 i kabel..inget pass är det andra likt.

    Muskeltillväxt är ju alltid muskeltillväxt… :emo-thumb

    #1052009

    Haha. S

    #1052010

    För mig är styrkan långt viktigare än volymen. Trots det så har mina stackars armar krypigt över 50 cm, opumpade såklart.

    #1052011

    Arne, när kommer den upphottade versionen av ”Hur man sköter sina sköldpaddor”? :bb2:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.