Zone and Ryger training arms.

Home Forums Medlemsbilder Zone and Ryger training arms.

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #1052012
    HenkeThePeak wrote:
    Arne, när kommer den upphottade versionen av ”Hur man sköter sina sköldpaddor”? :bb2:

    Jadu…. vem vet?;)

    #1052013

    Var för övrigt en av de stora höjdpunkterna under julfirandet! Mitt i all tristess, hemma hos farmor min – tog jag tag i en Hemmets Journal-tidning. Och dra på trissor, där dök – till min stora förvåning samt glädje – Arne upp!

    Hade förväntat mig ngt strongmanaktigt eller propaganda för Nordic Gym-maskiner, men nej – inte alls! Sköldpaddor, baby!
    Kontentan: Kul med branschmänniskor med ”oväntade” intressen vid sidan om! :)

    Sorry, Zone för att jag hijackade din thread! Back to the worship!

    #1052014
    HenkeThePeak wrote:
    Var för övrigt en av de stora höjdpunkterna under julfirandet! Mitt i all tristess, hemma hos farmor min – tog jag tag i en Hemmets Journal-tidning. Och dra på trissor, där dök – till min stora förvåning samt glädje – Arne upp!

    Hade förväntat mig ngt strongmanaktigt eller propaganda för Nordic Gym-maskiner, men nej – inte alls! Sköldpaddor, baby!
    Kontentan: Kul med branschmänniskor med ”oväntade” intressen vid sidan om! :)

    Sorry, Zone för att jag hijackade din thread! Back to the worship!

    Ha ha! Pga av den totalt söndermorphade bilden på mig, ser helt sinnessjuk ut, så har jag inte direkt gjort reklam för den artikeln. Det var knappt att min morsa kände igen mig!
    :D

    #1052015

    Vet—jag vet…min image är ju HARDCORE…MEN..Mina armar har växt 3cm de senaste 9 månaderna då jag fick min dotter & jag DROG NER PÅ TRÄNINGEN till enbart 4pass/vecka & MESTADELS KÖRT CABLES!!!!!!!!!!!!!!

    ZONE

    #1052016
    zonecapone wrote:
    Vet—jag vet…min image är ju HARDCORE…MEN..Mina armar har växt 3cm de senaste 9 månaderna då jag fick min dotter & jag DROG NER PÅ TRÄNINGEN till enbart 4pass/vecka & MESTADELS KÖRT CABLES!!!!!!!!!!!!!!

    ZONE

    Det är allt internetsurfande som gjort att dina armar växt.. erkänn.
    Speciellt högern.. :worship:
    (Basic övning… tro mig jag vet)… Dags å köra ett pass snart igen du å jag, men du tränar ju när jag precis gått å lagt mig.

    #1052017
    Ryger wrote:
    Bästa sättet att veta om nåt är effektivt eller inte är att se till sig själv.
    Dom första 11 åren jag tränat har mina armar växt ungefär 1.0-1.2 cm i snitt per år.
    Sista året då jag har kört med Zones upplägg har mina armar växt med ca 5 cm.
    Det resultatet talar för sig självt anser jag.

    Sen så är ju detta bara ett (1) exempel på ett armpass..denna gång blev det 4 av 6 övningar i kabelmaskin nästa pass kanske det blir 2 övningar av 6 i kabel..inget pass är det andra likt.

    Muskeltillväxt är ju alltid muskeltillväxt… :emo-thumb

    Amen :emo-thumb

    #1052018
    Ryger wrote:
    Bästa sättet att veta om nåt är effektivt eller inte är att se till sig själv.
    Dom första 11 åren jag tränat har mina armar växt ungefär 1.0-1.2 cm i snitt per år.
    Sista året då jag har kört med Zones upplägg har mina armar växt med ca 5 cm.
    Det resultatet talar för sig självt anser jag.

    Sen så är ju detta bara ett (1) exempel på ett armpass..denna gång blev det 4 av 6 övningar i kabelmaskin nästa pass kanske det blir 2 övningar av 6 i kabel..inget pass är det andra likt.

    Muskeltillväxt är ju alltid muskeltillväxt… :emo-thumb

    du har anammat zones upplägg vad det gäller träning, eller andra grejer? :whistle: Känns ju trist att va den som påpekar det, men du måste kört som en f-tta i 11 år om du helt plötsligt ökar 5cm i armar(muskler)om du bara ändrar träningsupplägg…

    #1052019
    Arne Persson wrote:
    För mig är styrkan långt viktigare än volymen. Trots det så har mina stackars armar krypigt över 50 cm, opumpade såklart.

    Yeah thats a different ballgame!
    Själv skiter jag fullständigt i styrkan så länge muskeln växer..
    Som en legendarisk komentar från Swedish lightweight champ Crazy Mike Forsgren: -Det finns ju maskiner att lyfta tunga vikter med..

    Love yall!
    ZONE

    #1052020
    Csaba wrote:
    Jag menar inte att du ljuger (förlåt) men jag tror faktist inte att dina armar växte 5 cm inom ett år, speciellt efter 11år träning. Jag tror inte att det är möjligt.

    Csaba its true..Ryger trodde han tränade hårt förut men har insett att han tränat som en ”pussy” i alla år nu när han kör med mig! :p

    Love ya Ryger..Ya know it!

    ZONE

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.