Facebook!

Home Forums Repan Facebook!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • Author
    Posts
  • #559150

    Jag vill att så många som möjligt lägger till mig på facebook omedelbart!

    Sök bara efter Balder Evans så hittar ni mig :)

    De enda jag har nu är undertaker och en viss Gustaf lindberg:O måste ha fler body människor på facebook!!

    EDIT:

    Jag kan sedan agera som hubb för att människor ska kunna hitta varandra på facebook ;)

    #71366
    #559151

    Något för dig och andra att tänka på kanske:

    [youtube=qTpP770n8aQ]

    #559152

    Skicka en vänförfrågan nu .

    #559153

    Du är accepterad 😮 fler fler I NEED MORE!!!

    #559154

    Själva grejen med facebook är väl att lägga till personer man känner?

    #559155
    primo wrote:
    Själva grejen med facebook är väl att lägga till personer man känner?

    ÖHHH nej, det är att skapa ett socialt närverk och genom forumet känner man väll alla vi är fan en enda stor familj.

    Låt oss säga att jag behöver ställa en fråga i mitt status meddelande, ifall jag har 40 riktiga vänner (like anyone has that many IRL freinds) så har jag mindre chans att få svar än om jag har låt oss säga ca 300 personer som ser mitt meddelande och slänger sig över tangenterna för att skriva halvvettiga eller oftast helt åthelvete konstiga svar.
    Människor man inte känner kan man lära känna genom facebook..
    Sist men inte minst så gillar jag folket här och vill gärna lära känna fler lite bättre :)
    Okej ifall ni frågar undertaker så var det kanske lite långt att gå att bilda en fan site åt honom på facebook.. men han är fan GRYM!!

    #559156

    Tex lärde jag mig just att malaw har glasögon ovanför slutet på hans bild:O vilket jag tycker är coolt för alla människor som styrketränar och faktiskt blir starka samt har glasögon har möjligheten att en dag likna clark kent!

    #559157

    Jag har inte Facebook och kommer aldrig att skaffa, jag gillar hellre att träffa människor. sidor som FB och BDB är bara till för folk som ska visa hur jävla kul de hade i helgen.

    #559158
    anders172 wrote:
    Jag har inte Facebook och kommer aldrig att skaffa, jag gillar hellre att träffa människor. sidor som FB och BDB är bara till för folk som ska visa hur jävla kul de hade i helgen.

    ..Hade inte du kul i helgen? :devil:

    #559159
    Real wrote:
    ..Hade inte du kul i helgen? :devil:

    Jo, jag tävlade på SM, det var en av de roligaste helger i mitt liv.

    #559160
    Real wrote:
    ..Hade inte du kul i helgen? :devil:

    Brutal pwnedge..

    BDB kommer jag aldrig att skaffa iom att det bara är till för narcisistiska (ursäkta min våldtäkt av det svenska språket med den stavningen) idioter som har en för sin mobil eller lyckats sälja tillräckligt med jultidningar för att få pengar till eller en gratis system kamera. Eller till för sådana som min flickvän som spionerar på ovanstående exempel.

    Facebook å andra sidan är till för människor som vill integrera socialt utbyta kunskap och ha ganska trevligt ihop :O

    #559161
    malkieth wrote:
    Brutal pwnedge..

    BDB kommer jag aldrig att skaffa iom att det bara är till för narcisistiska (ursäkta min våldtäkt av det svenska språket med den stavningen) idioter som har en för sin mobil eller lyckats sälja tillräckligt med jultidningar för att få pengar till eller en gratis system kamera. Eller till för sådana som min flickvän som spionerar på ovanstående exempel.

    Facebook å andra sidan är till för människor som vill integrera socialt utbyta kunskap och ha ganska trevligt ihop :O

    Jag kan tyvärr inte se skillnaden mellan Bdb och FB. Man har sina vänner som kontakter och ladddar upp bilder.

    Och vad du menar med ”brutal pwnedge” förstår jag inte?

    #559162

    BdB har inga riliga applikationer och bara lama gästböcker man skriver i, på facebook ser gemensamma vänner vad som händer mellan varandra och kan ge stöd tummar upp och inspiration!

    jag har idag insett att alla uppenbarligen tränar ryggen på tisdagar.. förutom jag som låg på ben och triceps.
    Jag vill kunna snacka fritt med folk här tex genom chatten som är innbygd i FB eller lämna en tummen upp på deras logg när de sätter sina nya PB´n eller hittat på något kul =)

    #559163

    Heey, vad menar du med relativt söt?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.