My first cigarr!

Home Forums Repan My first cigarr!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #705116

    Haha! Jag har märkt att det finns ett par gamla män på forumet här som är väldigt förtjusta i cigarrer! Så därför tänker jag bidra med bilder från min första cigarr-rökning! Enjoy! :D

    #78865
    #705117

    manligt.

    :D

    #705118
    MickeGBG wrote:
    manligt.

    :D

    Jag har inga stora muskler att skryta med än! :p Man tar vad man har :D

    #705119

    Vad är de för garre?

    I am in, men bilderna finns inte här :(

    (önskar jag kunde dra fram en zino nu)

    #705120
    Fredrik.J wrote:
    Vad är de för garre?

    I am in, men bilderna finns inte här :(

    (önskar jag kunde dra fram en zino nu)

    Haha, har ingen aning om va det va för cigarr faktist, nån billig skit från pressbyrån eller nåt tror jag :p Det va en kompis som gav mig den. :)

    #705121

    töfft..

    #705122
    Dan_The_Man wrote:
    töfft..

    Med tanke på att jag inte är någon ”kändis” här på forumet så förväntade jag mig faktiskt lite ned värderande kommentarer.

    #705123

    frisyren passar bra på en herrgårdsägare (för det är väl din herrgård i bakgrunden *host*) och du har satt den där överlägset bakåtlutade stilen väldigt bra, för en lekman som mig ser det ut som du rökt cigarr hela livet :emo-thumb

    Edit: vafan, blir ju sugen på att prova en cigarr jag me

    #705124

    Yeeeeah..

    #705125
    mikaelf wrote:
    frisyren passar bra på en herrgårdsägare (för det är väl din herrgård i bakgrunden *host*) och du har satt den där överlägset bakåtlutade stilen väldigt bra, för en lekman som mig ser det ut som du rökt cigarr hela livet :emo-thumb

    Edit: vafan, blir ju sugen på att prova en cigarr jag me

    Haha! det va en liten park :p haha, och nu har jag inte kvar håret, :( snaggade mig

    #705126

    Det ser ut som en Montecristo..ett bra val! En av de absolut bästa Cubans out there!

    Peace!
    ZONE

    #705127
    zonecapone wrote:
    Det ser ut som en Montecristo..ett bra val! En av de absolut bästa Cubans out there!

    Peace!
    ZONE

    Säljer dom sådana på Pressbyrån?:D

    #705128
    Undefined wrote:
    Säljer dom sådana på Pressbyrån?:D

    JA FAKTISKT!!! De har RIKTIGT bra Kubaner på just Pressbyrån! Som Jenkarna skulle betala multum för! Stort cred till Pressbyrån..de måste ha något Cigarr freak på sin inköps avdelning!!

    ZONE

    #705129
    zonecapone wrote:
    JA FAKTISKT!!! De har RIKTIGT bra Kubaner på just Pressbyrån! Som Jenkarna skulle betala multum för! Stort cred till Pressbyrån..de måste ha något Cigarr freak på sin inköps avdelning!!

    ZONE

    KINATILLVERKAT!:p

    j/k;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.