My first cigarr!

Home Forums Repan My first cigarr!

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #705145
    rinse wrote:
    Sen rökte/röker Arnold cigarr så det är alltid ett stående argument för att ta en goding för de byggare som känner för det.

    Haha, det ser så grymt ut i Predator när han röker cigarr! :D

    #705146

    Tack o lov för det, sitta o äta när någon röker cigarr i närheten :(
    Däremot kan jag förstå att dom som röker skulle vilja ha någon ”lounge area” där man sitter i fåtöljer o röker o tar en avec. Men bland matborden hör det inte hemma.

    /A

    Taisho wrote:
    Nja, när det beslutades om rökförbud på bl a restauranger tog man allt i ett svep. Därför är det nu förbjudet att få avsluta en god middag med konjak och cigarr när man äter ute. Men det i alla fall positivt att slippa cigarettpatrasket när man äter.
    #705147
    Addegbg wrote:
    Tack o lov för det, sitta o äta när någon röker cigarr i närheten :(
    Däremot kan jag förstå att dom som röker skulle vilja ha någon ”lounge area” där man sitter i fåtöljer o röker o tar en avec. Men bland matborden hör det inte hemma.

    /A

    Självklart ska man inte sitta och förstöra middagen för dom som inte tycker om cigarr-rök. Vill man röka är det ens förbannade skyldighet att se till att dom som inte vill röka slipper det hela. Och tyvärr får man inte ta med kaffe och konjak in i ett eventuellt rökrum så det blir till att låta bli. Vilket ju i och för sig är det nyttigaste.

    #705148

    Detta var cigarr som hette duga! :up:

    [img=http://fotoblog.refocus.de/images/20071006211308_dsc_2529-2.jpg]

    #705149
    stenis wrote:
    Detta var cigarr som hette duga! :up:

    [img=http://fotoblog.refocus.de/images/20071006211308_dsc_2529-2.jpg]

    Undrar om det e tobak i den :P

    #705150

    Min student cigarr klår den ;)

    #705151
    Daniel Lindqvist wrote:
    Undrar om det e tobak i den :P

    Om inte så lär han ha dött ganska nära inpå när fotografiet togs, gubben har ju för fan två till på lager i bröstfickan. :D

    #705152

    Rökte en Zino Barrel för några veckor sedan. Fy fan vad fin. Värt varenda öre ifall ni frågar mig.

    #705153
    Tobias Borg wrote:
    Rökte en Zino Barrel för några veckor sedan. Fy fan vad fin. Värt varenda öre ifall ni frågar mig.

    Platinum Crown är fruktansvärt fina! Barrel tubos! Mums!:emo-thumb

    #705154

    någon som har tips på hemsidor att beställa hem såna här godingar ifrån? 8)

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.