Rammstein, Globen 20/2

Home Forums Repan Rammstein, Globen 20/2

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • Author
    Posts
  • #512705

    Är det någon mer än jag som ska dit?
    Om ja, vilka platser har ni?

    Jag har väntat sedan Metaltown 2005 så ståplats var enda alternativet.
    Hypad till tusen redan om inte annat.

    #70085
    #512706

    Håller med Robert Svensson. Älskade Rammstein under tre år efter Mutter släppts, men blev jäkligt besviken på senaste låten.

    #512707

    Ja vi skall också dit! vill ju inte missa chansen att se dem live :P hade inte en chans i Ticnet-kön, så jag ilade över till Biljett.nu och fick 2 sittplatser ”nära scenen” som det stod, fast det blev ju liite dyrare då… men jag tror inte vi kommer sitta på röven särskilt länge :dance:

    #512708

    Lyckades inte få tag på biljetter.. men det kommer ;).

    #512709
    -Micke- wrote:
    Lyckades inte få tag på biljetter.. men det kommer ;).

    Micke..har du provat hos [http://www.biljettnu.se] ?

    #512710

    Satt på ticnet 09:05, kom in 11.40, då kunde jag få en plats till mig i höger näsblodssektion, och flickvännen fick på andra sidan Globen. Då kunde det lika gärna vara. Och köpa av andra sidor för löjliga priser vägrar jag :D

    #512711

    Kommer dom köra den nya videon live eller? :D

    #512712

    Har köpt biljetter till Malmö konserten. Kan knappt bärga mig. Kommer bli en upplevelse utöver det vanliga

    #512713

    Kul att några ska dit i alla fall. :)
    Den nya låten, ”Pussy” har jag redan lyssnat sönder och gillar den faktiskt, det kan ha att göra med att vad Rammstein än gör så gillar jag det.
    Videon är inget annat än en porrfilm, men vad fan bryr jag mig om det?
    Det finns mycket roligt i den videon också, annat än porr.

    Det nya albumet släpps i alla fall 19/10, får se hur det är. :P
    Jag tror i alla fall att konserten kommer vara kanon, jag hoppas på många gamla godingar och nu har de dessutom 22 låtar de inte ens framfört live än så det kommer nog bli grymt!

    #512714

    jag skall dit

    #512715
    Robert Svensson wrote:
    Ett tecken på en fanboy. ;)

    Nja, grymt dålig låt. Hoppas bara att albumet innehåller bättre låtar än den smörjan.

    Oh God yes, jag tänker inte ens försöka säga emot. :)
    Jag har hört att resten av albumet ska låta lite som ”gamla” Rammstein med aningen tyngre låtar än de två senaste albumen.
    Jag väntar med spänning hursomhelst.

    Headhunter wrote:
    jag skall dit

    Nice!

    #512716

    Äntligen ska jag se dem live!!! :-D (i Malmö) Har lääängtat!!!! :-)

    #512717

    Har sett dom live 2 gånger.
    Stockholm nångång i slutet på -90talet och sen Hultfred -99 om jag inte minns fel. Dom är så sjukt grymma live, bland det bästa jag sett.
    Då har jag sett mycket oxå

    #512718

    Jag hade inga pengar när biljetterna släpptes så jag fick inte köp några biljetter. Vet inte ens om det är slutsålt, men jag avvaktar nog till våren och ser om man kanske köper något via återköp-disken eller från tradera.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.