Svininfluensavaccinet

Home Forums Repan Svininfluensavaccinet

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #548982

    Jag ser ingen som helst anledning till att ta nått vaccin för en förkylning…

    #548983
    Per Grunditz wrote:
    Enligt vad som framkommit hittills kommer chipet innehålla mer eller mindre alla dina personuppgifter.

    Chipen som man fasar för vore chip som innehåller GPS-mottagare och hela skiten. Fan vet vilken teknik som egentligen finns därute, jag har hört att det finns chip som kan ge allt från panikångestattacker till att avliva människor genom en knapptryckning.

    Teorier dock.

    va det inte debatt om nåt liknande i Sverige att föräldrarna som var oroliga för sina barn skulle installera en gps i barnens mobil för att alltid kunna ha koll på var dem är och så

    #548984

    Kan bara hålla med flertalet skribenter här inne. Svininfluensan låter otroligt överreklamerad. Själv tror jag inte det är värre än en vanlig influensa, vilken vi har årligen. Det tråkiga nuförtiden är att det ska vara namn på allting, vare sig det gäller en influensa eller orkaner.

    Media har förmågan att överdriva en hel del. Man kan nästan undra om media är sponsrade av en viss tillverkare av vaccin…

    Jag ska naturligtiv INTE vaccinera mig. Får jag influensan så får jag den, inget mer med det. Hade jag varit 70 år hade jag kanske övervägt, men inte nu.

    Klarade jag mig med livet i behåll när jag hade mässlingen, röda hund och vattekoppor, tror jag att jag även borde klara en simpel sak som en larvig svininfluensa.

    Ha en trevlig dag allesammans!!

    G

    #548985

    Mer scary ass shit:

    [youtube=185HKE2c5Gg]

    #548986

    Sjukt anti detta, jag är totalt at hallet att detta ar bara en grej för att tjäna pengar och trycka i folk massa hemsk propaganda. Förvanar mig inte om detta är nagot som självklart har tillverkats för att sprida sig, sedan tjäna pengar pa det. The world is a ugly place, NEJ mot vaccinet.

    #548987

    Per, tack som fan för allt ditt jobb med att leta info. Kan säga dig att jag är faktiskt helt at det hallet som den sista videon visar, jag tivlar inte vad som spekuleras och sags och bestams bakom stängda dörrar. Se gärna David Rothkopfs föreläsning ” The superclass”, där kommer det in mer pà det som jag tog upp i den tidigare traden angaende Iluminati. Jag tror inte man ska vara sa naiv mot allt detta. Jag kör pa ditt spar, har aldrig haft nagon influenca och litar pa min egna kropp.

    #548988

    Det är ju bara tänka tva ganger som vanligt, Vem tjänar pa detta? The world is a business och det är bara att inse att vissa gór vad som helst för att uppna vinst, no matter what.

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.