Tips på 30års present till pojkvän?

Home Forums Repan Tips på 30års present till pojkvän?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #1012095

    SNÄLLA HJÄLP!!!
    Jag behöver alla tips jag kan få om vad jag kan köpa till min pojkvän på hans 30årsdag???
    Har ju inte värsta plånboken heller tyvärr=(
    Han vill bjuda MEJ på en resa då vilket känns väldigt dumt därför som det är han som fyller år.
    Vi har aldrig varit utomlands nån av oss och han vill att vi ska åka då.
    Vill göra eller köpa nått speciellt men har SÅ dåligt fantasi
    Kom me alla tips ni har!
    TACK!

    #92581
    #1012096

    Om ni nu skulle åka på den resan ändå, så kanske du kan kolla upp om det finns någon kul grej att göra där som du kan lura med honom på, något ovanligt (kan inte komma på nåt nu). Nån upplevelse iallafall menar jag… sen även om han bjuder dig på resan så kanske han inte tycker det är så jobbigt eftersom han äntligen får resa! :) Jag vet inte, men min sambo har heller aldrig varit utomlands och han skulle nog bli glad bara det gavs tillfälle för att kunna åka.

    Vad har han för intressen annars då? Kan vara lättare att komma på nåt då om man vet det…

    Lycka till! :up:

    #1012097
    Bim wrote:
    SNÄLLA HJÄLP!!!
    Jag behöver alla tips jag kan få om vad jag kan köpa till min pojkvän på hans 30årsdag???
    Har ju inte värsta plånboken heller tyvärr=(
    Han vill bjuda MEJ på en resa då vilket känns väldigt dumt därför som det är han som fyller år.
    Vi har aldrig varit utomlands nån av oss och han vill att vi ska åka då.
    Vill göra eller köpa nått speciellt men har SÅ dåligt fantasi
    Kom me alla tips ni har!
    TACK!

    Ngn armlänk med datum&ditt namn ingraverat, tränar han kan du ju överraska med snygga kläder från tex GASP-XXXL m.m, dricker han öl så har ju de flesta ”duka” butiker mkt vackra desigerglas (som även de kan graveras) hmm..visserligen kostar väl detta en del.. En fin middag som du lagat själv med levande ljus (plankstek rekommenderas)..sen massage&massa mys :P ..En go parfym.. kommer inte på mer just nu.. Lycka till:emo-thumb

    #1012098

    fan vilka bra tips…tack tack tack !!!!!

    #1012099

    Gör ett eget häfte med presentcheckar där checkarna berättigar till olika saker som ”Massage”, ”Dammsugning i en vecka” osv.

    #1012100
    Jay wrote:
    Gör ett eget häfte med presentcheckar där checkarna berättigar till olika saker som ”Massage”, ”Dammsugning i en vecka” osv.

    köpte ett sådant till min fästman på allahjärtansdag..”älsklingscheckar” ;) :P
    Tipset är ju dock kanon att göra ett eget häfte :up:

    #1012101
    Frida G wrote:
    köpte ett sådant till min fästman på allahjärtansdag..”älsklingscheckar” ;) :P
    Tipset är ju dock kanon att göra ett eget häfte :up:

    Ah, om jag hade tänkt till så visste jag ju att det fanns färdiggjorda. Det är väl ett bättre val. Eller hade iofs varit för mig…då jag, saxar, lim och papper inte är någon bra kombination. :D

    #1012102

    Nu ska vi se…. han fyller år & vad önskar han? Att få bjuda med dig utomlands, då får man ju grattulera dig oxå som hittat en sån cool snubbe. Självklart ska du åka med utan att känna dig ”dum”, det är ju hans önskan som borde få styra på hans födelsedag.
    Nu vet jag inte vad ”värsta” plånboken innehåller , men en skön present är annars digitalkamera. Glöm inte att fylla kameran med bilder på dig själv, i poser som du bara vill att din pojkvän ska få se. Som ett kinderägg, tre i ett, 1.saken:kameran 2.överaskningen:bilderna 3.upplevelsen:du.
    Trevlig resa!!!

    #1012103
    Frida G wrote:
    köpte ett sådant till min fästman på allahjärtansdag..”älsklingscheckar” ;) :P
    Tipset är ju dock kanon att göra ett eget häfte :up:

    Tror de finns på Gallerix!

    #1012104
    predator wrote:
    Nu ska vi se…. han fyller år & vad önskar han? Att få bjuda med dig utomlands, då får man ju grattulera dig oxå som hittat en sån cool snubbe. Självklart ska du åka med utan att känna dig ”dum”, det är ju hans önskan som borde få styra på hans födelsedag.
    Nu vet jag inte vad ”värsta” plånboken innehåller , men en skön present är annars digitalkamera. Glöm inte att fylla kameran med bilder på dig själv, i poser som du bara vill att din pojkvän ska få se. Som ett kinderägg, tre i ett, 1.saken:kameran 2.överaskningen:bilderna 3.upplevelsen:du.
    Trevlig resa!!!

    coolt:P ;)

    #1012105
    predator wrote:
    Nu ska vi se…. han fyller år & vad önskar han? Att få bjuda med dig utomlands, då får man ju grattulera dig oxå som hittat en sån cool snubbe. Självklart ska du åka med utan att känna dig ”dum”, det är ju hans önskan som borde få styra på hans födelsedag.
    Nu vet jag inte vad ”värsta” plånboken innehåller , men en skön present är annars digitalkamera. Glöm inte att fylla kameran med bilder på dig själv, i poser som du bara vill att din pojkvän ska få se. Som ett kinderägg, tre i ett, 1.saken:kameran 2.överaskningen:bilderna 3.upplevelsen:du.
    Trevlig resa!!!

    haha !!han har ju en digitalkamera,o bilder har han redan:o
    men den va jävligt bra=)

    #1012106
    Bim wrote:
    haha !!han har ju en digitalkamera,o bilder har han redan:o
    men den va jävligt bra=)

    Ooopsie. Du vet väl att det är du som ska ha bilderna i din ägo. Jesus, jag hade varit fett nojjig för att de eventuellt ramlade ut på nätet, vilket är lätt hänt om man är oaktsam.

    Det var bättre på den gamla goda tiden när man brände upp pappersbilderna. :D

    #1012107
    Jay wrote:
    Ooopsie. Du vet väl att det är du som ska ha bilderna i din ägo. Jesus, jag hade varit fett nojjig för att de eventuellt ramlade ut på nätet, vilket är lätt hänt om man är oaktsam.

    Det var bättre på den gamla goda tiden när man brände upp pappersbilderna. :D

    hehehan har dom i säkert förvar,å andra sidan e dom inte så farliga..=) e inte direkt naket naket=)

    #1012108

    Svälj din stolthet och låt honom bjuda dig på resan ;-) Det är så när man är i en relation där de ekonomiska förutsättningarna inte är identiska. Du kan ge honom så mkt som är så mkt mer värt än pengar! Personligen blir jag bara retad om tjejer ber om saker, inte om man får bjuda på sina egna villkor!´
    Lycka till!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.