Tips på 30års present till pojkvän?

Home Forums Repan Tips på 30års present till pojkvän?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #1012109
    Grixon wrote:
    Svälj din stolthet och låt honom bjuda dig på resan ;-) Det är så när man är i en relation där de ekonomiska förutsättningarna inte är identiska. Du kan ge honom så mkt som är så mkt mer värt än pengar! Personligen blir jag bara retad om tjejer ber om saker, inte om man får bjuda på sina egna villkor!´
    Lycka till!

    tack så hjärtligt=)

    #1012110

    Ta med honom på bluesfestivalen i mönsterås i helgen!!! Det får man ju bara inte missa! :emo-thumb

    #1012111
    Grixon wrote:
    Ta med honom på bluesfestivalen i mönsterås i helgen!!! Det får man ju bara inte missa! :emo-thumb

    inte för att är så mycket för blues men det kanske är kul.
    varit på dte nångång?

    #1012112
    Bim wrote:
    inte för att är så mycket för blues men det kanske är kul.
    varit på dte nångång?

    Jag lyssnar inte heller på blues… men stämningen på bluesfestivalen är något alldeles speciell. Blandade åldrar, duktiga musiker och en hel helg av bara avslappning! Hoppas bara vädret blir bra! Ta med ett gäng med polare och åk upp… det är mitt tips.

    Kan berätta lite hur vi lägger upp det när vi åker upp (tradition så schemat är fast!):
    Åker mot småland fredag eftermiddag. Badar strax utanför mönsterås i havet. Sen tar vi en öl eller två på kvällen. Sitter och pratar och umgås inpå småtimmarna. Morgonen efter går vi upp arla morgon, sticker och badar. På förmiddagen köper vi in grillgrejer och dricka. 13.00 börjar festen på en baksida i centrala mönsterås. Öl och lekar hela eftermiddagen och ett antal runder upp på stan och lyssnar på lite musik och pratar med totala främlingar.
    Sen vart kvällen tar vägen vet man aldrig ;-)

    Är det fint väder så finns det inget bättre!
    Efter en sån helg har man så mkt ny energi och glädje!
    MVH Olf

    #1012113

    Köp något praktiskt som han verkligen har användning av, kanske något som han har användning av på resan, då blir han glad:emo-thumb Ett annat alternativ kan vara ett årskort på ditt gym kanske om han inte tränar där:P

    #1012114

    Åk iväg utomlands!

    #1012115
    Sebastian wrote:
    Åk iväg utomlands!

    Word

    #1012116

    ja funderar på o köpa träningskläder ,träningsskor,för de har han nästan inga..träningskort får han ju gratis från jobbet=)
    hitta en bra sida me snygga träningskläder till bra pris,exp body action=) måste nog ta hem lite åt mej själv mä=)

    #1012117

    GASP har riktigt grymma kläder för killar!

    #1012118
    Bim wrote:
    SNÄLLA HJÄLP!!!
    Jag behöver alla tips jag kan få om vad jag kan köpa till min pojkvän på hans 30årsdag???
    Har ju inte värsta plånboken heller tyvärr=(
    Han vill bjuda MEJ på en resa då vilket känns väldigt dumt därför som det är han som fyller år.
    Vi har aldrig varit utomlands nån av oss och han vill att vi ska åka då.
    Vill göra eller köpa nått speciellt men har SÅ dåligt fantasi
    Kom me alla tips ni har!
    TACK!

    Det första jag kommer på & som inte kostar något är… en trekant med din bästa vännina, jag tror det skulle vara en uppskattad present för din pojkvän på hans 30 år dag.;) Själv skulle jag naturligtvis aldrig ha uppskattat en sådan present om mn flickvän kom med ett sådant förslag.:)

    #1012119
    AndreasP wrote:
    Det första jag kommer på & som inte kostar något är… en trekant med din bästa vännina, jag tror det skulle vara en uppskattad present för din pojkvän på hans 30 år dag.;) Själv skulle jag naturligtvis aldrig ha uppskattat en sådan present om mn flickvän kom med ett sådant förslag.:)

    Du är min hjälte! Du säger det som alla tänker men ingen vågar säga! Revolutionär tror jag det kallas! :p

    #1012120
    Bim wrote:
    ja funderar på o köpa träningskläder ,träningsskor,för de har han nästan inga..träningskort får han ju gratis från jobbet=)
    hitta en bra sida me snygga träningskläder till bra pris,exp body action=) måste nog ta hem lite åt mej själv mä=)

    Better bodies brallor med 2sträck som går upp över röven sitter som en smäck! Grymt luftiga och sköna… och enligt mig snygga. De jag har på min avatar om det säger dig nåt… Eh… man ser lite av dem iaf!

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.