Vad tycker ni om Gasp kläder, specielt jeansen i deras sortiment?

Home Forums Repan Vad tycker ni om Gasp kläder, specielt jeansen i deras sortiment?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #540407

    Förmodligen bland det fulaste som hänt världen

    #540408
    Sebastian wrote:
    Förmodligen bland det fulaste som hänt världen

    +1 ! gillar inte heller Gasp, trots det har jag ett nyckelband GASP men det är ivarjefall snyggt ;) . Återigen era Gasp-busar, min personliga åsikt bara! :)

    #540409

    Finns på tok för få märken som har snygga träningskläder, känns som om Nike och Adidas bara har träningskläder för tjejer. Någon borde öppna upp en online-shop med gym-kläder från USA.

    Inte ens discobyggarna på mitt gym kör med Better Bodies, det är Gasp för hela slanten. BB känns lite 90-tal och det var verkligen inget bra decennium.

    #540410
    MrTraps wrote:
    Finns på tok för få märken som har snygga träningskläder, känns som om Nike och Adidas bara har träningskläder för tjejer. Någon borde öppna upp en online-shop med gym-kläder från USA.

    Inte ens discobyggarna på mitt gym kör med Better Bodies, det är Gasp för hela slanten. BB känns lite 90-tal och det var verkligen inget bra decennium.

    Tycker det är grymt svårt att hitta snygga linnen, jag har ett antal och dom håller jag hårt på! Någon som vet en onlinebutik med mycket linnen?

    #540411

    Snyggt och snyggt,finns några plagg som ser okej ut

    Men allt är relativt.. är det snyggare när folk som har en del muskler går runt med dom tightaste tshirtarna bara för dom vill ha ”normallängd” på skiten

    Skall det passa över rygg,axlar,armar så ser iaf mina tröjor ut som klänningar,ytterst sällan man hittar något som passar

    Byxor är ännu värre, skall det sitta normalt i midjan får jag oftast inte upp brallorna längre än vaderna,definitivt inte upp på låren

    Näe då tar jag hellre ett par”fula byggarbrallor” för att det skall kännas bekvämt sen får det väl se ut som ”skit” enligt många

    (gottar sig själv med att dom som säger det oftast är discobyggare eller folk som spenderar 2-3timmar på gymmet 5-6dagar i veckan och försöker å försöker å försöker att bli större men ser ut som pinnar med myggbett på biceps)

    Men ja…kluven i frågan angående hur snyggt det är,finns inte mycket som är snyggt, men visst fan sitter det skönare än kläder du hittar i övrigt på stan

    #540412

    Jag tycker att Gasp har en hel del sköna och slitstarka kläder för gymmet. Gillar deras långärmade tröjor och visssa brallor. Har dock svårt att förstå de som ”klär upp sig” inför krogen med en Gasp-jacka, en solbränna och en svettig kedja runt halsen. Det ser för täskigt ut.

    #540413
    kiRRe wrote:
    Usch, ogillar Gasps kläder, tycker man lär se ut som Martin Kjällström för att passa i dom.. Better Bodies är det klass på. Gasp är mer för den tatuerade fängelsebusen med en rottweiler till hund i nithalsband.

    Nog därför de passar mig så bra då he he. Nu var det i och för sig väldigt länge sedan jag satt i fängelse (dagen efter fylla i mitten på 90-talet, för den som undrar) Tattoos har jag flera stycken och även en Rottweiler med nithalsband. Right on target he he. Ok jag missade en punkt, grov som Kjellström, det är jag inte men det är det ju få som är.

    Annars tycker jag Gaspkläderna håller bra kvalitet. Tröjorna kan vara lite små men det blir nog bättre nu när man är på väg ner i vikt. Brallorna är skitsköna. Tröjorna tycker jag bättre om märket XXXL

    #540414

    Har en Gasptröja i nåt skumt material, ribbad på längden och mjuk som attan. Lätt skönaste tröjan jag äger.

    #540415
    Gettodachoppa wrote:
    Jag tycker att Gasp har en hel del sköna och slitstarka kläder för gymmet. Gillar deras långärmade tröjor och visssa brallor. Har dock svårt att förstå de som ”klär upp sig” inför krogen med en Gasp-jacka, en solbränna och en svettig kedja runt halsen. Det ser för täskigt ut.

    du kommer garanterat se mig med min windbreaker nu på vinterhalvåret;)

    #540416

    Gasp jeansen är riktigt sköna. Nu när jag blivit smal och fin cyklist kanske dom inte sitter så bra längre :nerd: Fast jag tycker dom har helt ok design. Gasp jacka med 4 st tjocka tröjor under kommer jag nog aldrig tycka är snyggt!

    #540417
    Karl Alfred wrote:
    Persnligen tycker jag att du gör rätt snygga kläder. Men skulle själv aldrig sätta på mig kläderna pga att bli stämplad som dopad av omgivningen.

    Stackare, du måste befinna dig i en väldigt trångsynt omgivning.

    Måste bli ett väldigt begränsat klädval, om du är rädd för att bli stämplad/kategoriserad för hur du klär dig.
    :up:

    #540418

    Själv har jag ett BMi som är bra mycket högre och en fettprocent som är bra mycket lägre. Känner mig inte särskilt stämplad av min omgivning för det. Och om du nu inte är dopad så spelar det väl verkligen ingen roll, eller?

    #540419
    Karl Alfred wrote:
    Persnligen tycker jag att du gör rätt snygga kläder. Men skulle själv aldrig sätta på mig kläderna pga att bli stämplad som dopad av omgivningen.

    så man blir stämpland som en fighter om man använder affliction tröjor med? fan ska bränna upp mina tröjor sen, slåss ju aldrig…..
    Samt stämplad som bög för man har hål i örat som kille?
    Samt stämplad som fängelsekund om man är gaddad?

    hur ska man se ut då?:what:

    #540420

    Vilken absurd diskussion.
    Hur andra tolkar dina kläder är upp till dem och det kan du varken påverka eller engagera dig i.

    För att klargöra min ståndpunktpå ren bond-svenska. Vem FAN bryr sig vad andra tycker i det avseendet?

    Personligen skulle jag aldrig bära Gasp kläder av rent fåfänga skäl. Jag buntar ihop skräpet i samma kategori som bärs av människor i Ed hardy kläder vilket ger mig lätta kräk- känslor.

    #540421
    Karl Alfred wrote:
    För din del spelar det ingen roll för alla ser hur det står till. En gång i tiden då spelade det inte någon roll för min del heller men det var då.

    Oj, det där vart väl nästan lite av en anklagelse eller?
    Du låter väldigt bitter i många av dina inlägg. Om du haft problem tidigare så sök hjälp för det, det är aldrig försent. Jag om någon vet :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.