Vad tycker ni om Gasp kläder, specielt jeansen i deras sortiment?

Home Forums Repan Vad tycker ni om Gasp kläder, specielt jeansen i deras sortiment?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #540422
    Indec wrote:
    Vilken absurd diskussion.
    Hur andra tolkar dina kläder är upp till dem och det kan du varken påverka eller engagera dig i.

    För att klargöra min ståndpunktpå ren bond-svenska. Vem FAN bryr sig vad andra tycker i det avseendet?

    Personligen skulle jag aldrig bära Gasp kläder av rent fåfänga skäl. Jag buntar ihop skräpet i samma kategori som bärs av människor i Ed hardy kläder vilket ger mig lätta kräk- känslor.

    då jag bär ed hardy utanför och gasp inne på gymmet så undrar jag av ren nyfikenhet vad DU använder för kläder som inte får folk att må illa? :)

    #540423

    Tycker om deras kläder faktiskt. Better bodies är jag för tjock för.

    #540424
    N English wrote:
    då jag bär ed hardy utanför och gasp inne på gymmet så undrar jag av ren nyfikenhet vad DU använder för kläder som inte får folk att må illa? :)

    Hehe, smygansöker du till paradise hotel och bär snabba glajjer på sommaren? Kanske en tribaltauering också :p

    Jag köper mest kläder från de större modehusen faktiskt. Dock inte speciellt trendkänslig, snarare kläder av mer klassiskt snitt.

    Senaste inköp var ett par boots från Prada.

    :emo-thumb

    #540425

    Det är helt klart svårt att hitta bra kläder för oss, som har mer muskler en ”normalt” folk har, antingen är det på tok för små i låren eller på tok för stora i midjan. Det vettigaste märket som det finns mycket av i Sverige tycker jag faktiskt är gasp, har försökt leta runder en hel del och hitta något mer, men verkar vara svårt på klädfronten i detta landet för oss byggare! :pop:

Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.