Så drar man igång igen

Home Forums Seriösa träningsjournaler Så drar man igång igen

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • Author
    Posts
  • #518974

    Idag blev det boobs

    Bänkpress: 3 set, tyngsta 3:a på 80 :(, måste få bättre teknik även här, ska börja köra lättare så man får in tekniken lite

    Uppåtlutande bänkpress: 3 set, tyngsta 5:a på 70, tekniken behöver bättras på även här

    Uppåtlutande hantelpress: 3 set

    flies: 4 set, 2 raka och 2 uppåtlutande

    efter det blev det 4 set mage

    #518975

    nu har jag även fått igång ätandet så förhoppningsvis kan man börja växa lite snart!

    #518976

    Låter bra Gubben! Growing Season! :) Det kommer ta sig, snart är du störst på gymet! Med lite vilja, blod, svett o tårar!

    Imorgon vilar vi! Hela huset för mig själv, dyk upp vettja?! :emo-thumb

    #518977
    Fredrik.J wrote:
    Låter bra Gubben! Growing Season! :) Det kommer ta sig, snart är du störst på gymet! Med lite vilja, blod, svett o tårar!

    Imorgon vilar vi! Hela huset för mig själv, dyk upp vettja?! :emo-thumb

    du är ju så stor så jag rymms inte i huset! ;)

    #518978

    Idag blev ryggen slaktad

    Marklyft: 5 set, tyngsta 7:a på 120, körde pyramiden, såg ut såhär, 100, 110, 120, 110, 100 minst 7 reps varje set

    Hantelrodd: 3 set, tyngsta på 4:a på 47 pb :D

    chins: 3 set, 3 reps på varje, fick dock lite hjälp på varje set :/

    Latsdrag: 6 set, 3 med brett grepp, 3 med V-handtag, sista med brett grepp var ett monsterset med trippeldropp

    avslutade med 3 set rygglyft, kändes grymt bra i ryggen idag, kunde knappt röra mig efter marken. :up:

    #518979

    Idag var jag inte med, det är tur du sköter dig då, Bra pass idag Grabben!:emo-thumb

    #518980

    idag blev det guns med fredde, körde precis som han fast med ganska mkt mindre i vikt :whistle:

    Biceps:
    Skivstångscurl: 3 set, sista set var en 3a med pass på 45kg
    Preachercurl med hantel: 3 set
    Kabelcurl, stående: 3 set, 2 med dubbeldropp, sista med 4 drop, liten vila
    1 set + drop med lätt stång

    Triceps:
    Pushdowns: 4 set
    Frenchpress med hantlar, uppåtlutad bänk: 3 set med 1 drop på varje
    Rep extensions? i latsdraget + drop till pushdowns med rep, 3 set
    1 avslutningsset i pushdowns med 1 set + trippeldropp

    kändes bra i armarna, dock var det mysko i vissa tricepsövningar då det inte kändes nästan någonting när jag körde :(, men trött blev man då :p

    #518981

    har varit lite dålig på att uppdatera passen på sistone, förra veckan körde jag rygg på måndagen men tappade en vikt på tån 😮 så tränade inte nå mer förra veckan, fick en blödning i tån.

    idag körde jag dock ett pass igen, gick bra tycker jag, körde ganska lätt över hela passet, förutom sista setet på varje övning som jag gick lite tyngre på.
    Passet såg ut ungefär såhär:

    Skivstångsrodd: 3 set, 80 varje set, som mest 7 reps
    Hantelrodd: 3 set, tyngsta, 4:a med 47 kg hantlar
    Latsdrag med brettgrepp: 4 set, tyngsta, 5:a på 85 kg
    Latsdrag med V-handtag: 4 set, tyngsta 6:a på 85 kg (med lite hjälp)

    körde sedan lite traps, 3 set schrugs i smithmaskinen.

    Vägde förövrigt 100 kg idag på gymmet! :D känns skönt att ha kommit upp i 3 siffrigt :p

    #518982

    Bra som fan Dan! Ryggen tar sig och det syns också! De går bra för ryggen, armarna vi måste jobba med lite, pröva lättare vikt kanske? Eller rent utav mer? Det kommer iaf! Bröst imorrn då gubben! Kör inte för hårt me mig nu ;)

    #518983
    Fredrik.J wrote:
    Bra som fan Dan! Ryggen tar sig och det syns också! De går bra för ryggen, armarna vi måste jobba med lite, pröva lättare vikt kanske? Eller rent utav mer? Det kommer iaf! Bröst imorrn då gubben! Kör inte för hårt me mig nu ;)

    Undrar vem som kör hårt med vem? ;), ska testa köra lite annat på armarna så man kanske kan få dom å växa också!

    #518984

    Daaan for tusan! Lagg upp lite bilder pa er nu!

    #518985

    vi har ju lagt upp bilder, i freddes journal :p

    #518986

    Idag körde jag ett hyfsat pass, hade stor fredde som stod och skrek på mig hela passet! :up:

    Bänkpress: 5 set, tyngsta 2:a på 90
    Uppåtlutande hantelpress: 3 set
    Uppåtlutande bänkpress: 3 set
    Flies: 6 set, 3 raka och 3 uppåtlutande

    sedan körde jag 6 set mage

    gick som jag nämnde tidigare rätt hyfsat idag, även fastän vikterna inte riktigt är där jag vill ha dom så tar det bra och det är det viktigaste :p

    #518987

    i fredags blev det axlar.

    Stående militärpress: 3 set
    Stående hantellyft år sidan: 3 set
    Stående sydolyft i cc: 5 set
    Axelmaskin: 3 set, alla med dubbeldropp
    Stående drag för baksida axlar i cc: 3 set
    stående hantellyft för baksida axlar: 3 set

    tog rätt bra på axlarna, var dock rätt seg rent allmänt idag :o, men men, fick upp skiten ändå :p

    #518988

    170 i mark efter 15 set rygg, 50 kg curlen, dags för updates kanske? ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.