Katalog [med 40-talet BF/BB personer, till salu på Sweden GP 2010]

Home Forums SKKF informerar Katalog [med 40-talet BF/BB personer, till salu på Sweden GP 2010]

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #556754

    med betoning på den sista smilysen

    #556755
    Tomas Ivering wrote:
    Och Marcus du kan väl hänga med upp på Globens tak,:yahoo::helpme:

    Hell yeah! 8)

    #556756

    Det blir hysch hysch om vem och vilka och vart dom skall fotograferas så jag sms ar till dig eller skickar email:pop::pop::pop::pop::pop:

    #556757
    Tomas Ivering wrote:
    Det blir hysch hysch om vem och vilka och vart dom skall fotograferas så jag sms ar till dig eller skickar email:pop::pop::pop::pop::pop:

    Hyvens. Ta min jobbmail isf, den förbannade hotmailen får typ 200 spam-brev per dag (efter allt porrsurfande?) så jag orkar aldrig leta igenom vad som är vettigt och inte i den längre.

    #556758

    yepp

    #556759

    Gör så här bara för att tråden inte skall hamna längst bak direkt :|

    #556760
    Tomas Ivering wrote:
    Gör så här bara för att tråden inte skall hamna längst bak direkt :|

    Jag fixar det. :)

    #556761

    Tack :)

    #556762

    Kommer blir grymt det här Tomas, jävligt bra initiativ :up:
    Men jag tror det är säkrast om både Marcus och Tobias följer med dig upp på Globens tak, har sett hur ”snurrig” du är nu när du går på diet :emo-thumb hehehe…

    #556763

    Jaa johan du kommer ju inte undan du heller..en brandstege är för kännedom ca 30 meter hög och den svajar :) om det blåser lite.
    :D

    #556764

    :emo-thumb Är övertygad om att det blir succé!:emo-thumb
    Härlig initiativ, Tomas!…..personer som du behövs i vår sport.:)

    …och du,glöm inte att öva ordentlig på poseringen i sommar!;)….du verkar ha hur mycket som helst på schemat!

    kram!

    #556765

    Första inlägget i tråden är uppdaterat med en presentation av initiativtagaren till detta ytterst intressanta projekt.

    #556766

    Tack alla ni som ringer och anmäler er,,,finns fortfarande platser kvar .
    KOM IGEN NU BYGGARTJEJER VAR INTE BLYGA. Har ca 10 platser kvar . Det gör faan inget om det blir 41 heller, det tar jag. Behöver inte vara byggartjejer men det är minoritet just nu.
    Trodde inte det skulle ta sån fart som det har gjort. Har precis beställt ribbåtar(stavas det så??) till ett jobb som skall bli (inte lite) actionfyllt.

    Har fullt batteri på mobiletelefonen,,,ring:dance:

    #556767

    står för mitt ord, ringer i veckan men många dagar av veckan kvar:|

    #556768

    Det är roligt att berätta att Janne Malmqvist och Rosie ställer upp. Även Ahmad , Peter Österberg och en mängd andra profiler. Får nog köpa några minneskort till….

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.