Katalog [med 40-talet BF/BB personer, till salu på Sweden GP 2010]

Home Forums SKKF informerar Katalog [med 40-talet BF/BB personer, till salu på Sweden GP 2010]

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #556769
    Henrik Lindh wrote:
    står för mitt ord, ringer i veckan men många dagar av veckan kvar:|

    Du har inget val ;)

    #556770

    Kommer bli sååååå jäkla grymt.. DU är grym, Tomas! Längtar redan!!:yahoo:

    #556771

    Ok.. det har varit ganska tyst ifrån mig på ett tag. Jag har raggat folk under Juli och kommer att under Augusti att hitta bra fotoplatser(har redan många ordnade) I september kommer jag att sätta igång (efter AF Sm ) att plåta.

    Plåtningarna kommer att fortsätta tills efter Luciapokalen och i vissa fall i Januari. Några plåtningar kommer redan i Augusti (dom kommer jag att kontakta i nästa vecka och veckan därpå. )

    Vill också tacka Ingemar och alla andra som har hjälpt till att få igång det här.

    I höst blir det full fart =)

    #556772

    Riktigt bra namn du kunde presentera där! Man kommer vara i form, men inget att visa upp ha ha ha!

    #556773

    Hej! Har ej tillgång till facebook, och har ej fått ditt mail om fotningen. Kan jag maila dig istället? Har fått meddelandet bifogat av Sewsen, så kan bara maila dig vidare om det är OKEJ?

    #556774

    ÅÅ, vad snurrigt det blev, haha får skylla på att timmen är tidig. Hoppas du fattade iaf..
    Ha en bra dag Karin Swedberg

    #556775
    Karin84 wrote:
    Hej! Har ej tillgång till facebook, och har ej fått ditt mail om fotningen. Kan jag maila dig istället? Har fått meddelandet bifogat av Sewsen, så kan bara maila dig vidare om det är OKEJ?

    Jag tror bestämt att alla har tillgång till Facebook :emo-thumb

    Edit: Jo, bor du i Iran eller liknande kan det nog vara problem.

    #556776

    Inte aktiv användare kanske var rätt ord att använda då..:p

    #556777

    Karin Ring mig 0709300211 eller maila mig [mailto:tomas.ivering@comhem.se]. Gärna idag eller i morgon:up: Planeringen är i full gång

    #556778

    Kan även säga att vi har fått in filmteman i plåtningarna. Tänker inte säga vilka som får det det blir en hemlis men det kan bli skitcoolt (beror på om jag lyckas) MEN kan jag få förslag på filmteman som blir bra????

    Dom filmteman som blir är:

    1) Dracula och givetvis vampyrbrudar (Gissa VEM jag tänker TVINGA till detta?:yahoo:
    2. Terminator (förståss) Har hittat en perfekt terminator tro mig
    3. Gladiator
    4. krigarprinsessor (Xena tror jag hon heter)
    5. Mad max
    6. Laura kraft

    Men ni får gärna lämna förslag mvh Tomas

    #556779
    Tomas Ivering wrote:
    Kan även säga att vi har fått in filmteman i plåtningarna. Tänker inte säga vilka som får det det blir en hemlis men det kan bli skitcoolt (beror på om jag lyckas) MEN kan jag få förslag på filmteman som blir bra????

    Dom filmteman som blir är:

    1) Dracula och givetvis vampyrbrudar (Gissa VEM jag tänker TVINGA till detta?:yahoo:
    2. Terminator (förståss) Har hittat en perfekt terminator tro mig
    3. Gladiator
    4. krigarprinsessor (Xena tror jag hon heter)
    5. Mad max
    6. Laura kraft

    Men ni får gärna lämna förslag mvh Tomas

    Conan the barbarian
    Fight Club
    Cliffhanger :O

    #556780

    Street fighter..???:| Som den kampsportsnörd man e!

    #556781

    Hulken :bb:

    #556782

    HAr tänkt på Hulken också ,,hmm undrar om Luke har grön färg =)

    Nej skämt och sido så är det en enkel sak redigeringsmässigt. Vi får se :pop:

    #556783
    aix wrote:
    Street fighter..???:| Som den kampsportsnörd man e!

    Japp det har jag nån som komer att göra

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.