Ca 4500 bilder från helgens Luciapokalen 2009

Home Forums Tävlingar och Events Ca 4500 bilder från helgens Luciapokalen 2009

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #544929

    Nu är ca 4500 bilder från helgen på väg upp.

    Jag vill påminna alla om att inga bilder kan förmedla den otroliga känslan av att sitta på plats och se tävlingarna live. Så gå och se på tävlingarna!

    [http://www.muscle.se/gallery/index.php?gallery_sublevel=470&gallery_submenu=0 http://www.muscle.se/gallery/index.php?gallery_sublevel=470&gallery_submenu=0%5D

    [img=http://www.muscle.se/images/muscle_se__logo_600p.jpg]

    #70614
    #544930

    Detta har du gjort brta. Tack tack..

    #544931

    Tusen tack! :)

    #544932

    Tusen tusen tusen tack! Riktigt intressant med super goda comparison photos!

    Måste ge super props to Sashli. Superior förbättring och nu när jag kollar henne, med bättre färg, med bättre posering (särskilt sidoposringar) + lite grace and proud i helheten … så blir det wow!

    BF tjejer .. … det lönar sig att öva posering. Och det är inte så många gånger det bästa ”posing coach” är BBer. BF och byggning är helt enkelt två olika sport … och BB posering passar inte på BF scen. Dock finns det undantag men … ;) just a one thing that bothered my eyes in photos :)

    #544933

    Nu var det många som tävlade första gången, men som Anne skrev, riktigt dålig posering från många håll. Finns väldigt mycket att hämta där på många håll.

    Jag fick frågan på kvällen hur det kommer sig att Åsa vinner så mycket (personen sa sig också inte riktigt förstå BF). Jag hittade denna bild på Åsa nu. Vill påstå att denna ryggbild på Åsa är det bästa jag sett från henne. Mycket mer muskelmassa än tidigare och grymt bra posering. Framsidan höll inte riktigt samma klass, men var ändå klart bäst.

    Grattis till alla andra och speciellt till Sofia som jag coachade.

    [img=http://muscle.se/gallery/gal_data/09ff/bf_m163/_smal_ff09_bfm163_2946.jpg]

    #544934
    Mats E. wrote:
    riktigt dålig posering från många håll..

    ..vilket är riktigt synd eftersom många av dom skulle ha en helt OK fysik om de bara visade det vad de verkligen har .. nu många gör fysiken (linjer/stuktur/proportions osv) mkt sämre med posering.

    Håller med angående Åsa. Ryggen ser bättre ut än någonsin tidigare. Om jag minns nu rätt bara :) Ser ut more detailed … really good face back there !!!

    #544935

    :up: Mycket bra bilder…Tack!!!

    #544936

    Bra jobbat, Klint.

    #544937

    Kom på att jag inte hade någon som fotograferade där uppe,:o så när jag hittade dessa blev jag riktigt glad. Tack än en gång!!!

    #544938

    Vill också passa på att få tacka för alla finfina bilder från helgen… upptäckte ju inte förs idag att bilderna även finns i högupplöst kvalitet….vilket jobb att fixa allt detta! Stort varmt tack!! :worship:

    Julkramar

    #544939

    Grattis Jesper till din fina seger i korta CBB-Klassen!

    En suverän bild på en värdig segrare!

    #544940
    Anne wrote:
    Måste ge super props to Sashli. Superior förbättring och nu när jag kollar henne, med bättre färg, med bättre posering (särskilt sidoposringar) + lite grace and proud i helheten … så blir det wow!

    Tack för dina ord Anne!!
    Tar emot all feedback jag kan få så jag kan ”röra till det” ordentligt nästa gång jag står på scen ;)

    #544941
    Sashli wrote:
    Tack för dina ord Anne!!
    Tar emot all feedback jag kan få så jag kan ”röra till det” ordentligt nästa gång jag står på scen ;)

    Sashli,

    Du är enligt mig en av de mest lovande av de som tävlade i helgen, och den som fått ut minst av sin potential. Det finns massor att hämta och du har redan en mycket bra fysik. Det handlar mest om småsaker och att ta plats på scenen så att domarna inte kan missa dig.

    /Mats

    #544942
    Arne Persson wrote:
    Grattis Jesper till din fina seger i korta CBB-Klassen!

    En suverän bild på en värdig segrare!

    Vi tävlade i samma klass och jag håller med, han var absolut en värdig vinnare.

    Jäkligt bra bilder, mycket roligt att kunna titta på sig själv från så många olika vinklar när man tyvärr ”bara” hade coachen med sig som var upptagen med att titta själv.. :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.