Ca 4500 bilder från helgens Luciapokalen 2009

Home Forums Tävlingar och Events Ca 4500 bilder från helgens Luciapokalen 2009

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #544943
    Robox wrote:
    Vi tävlade i samma klass och jag håller med, han var absolut en värdig vinnare.

    Jäkligt bra bilder, mycket roligt att kunna titta på sig själv från så många olika vinklar när man tyvärr ”bara” hade coachen med sig som var upptagen med att titta själv.. :up:

    He he! Det var en trevlig omväxling att vara coach istället för domare sedan decenier….:)

    #544944
    Mats E. wrote:
    Sashli,

    Du är enligt mig en av de mest lovande av de som tävlade i helgen, och den som fått ut minst av sin potential. Det finns massor att hämta och du har redan en mycket bra fysik. Det handlar mest om småsaker och att ta plats på scenen så att domarna inte kan missa dig.

    /Mats

    Oj dina ord överväldigade mig Mats, tusen tack! Betyder mycket.
    Jag ska se till att finslipa på de småsaker som finns och verkligen ta domarna och publiken med storm.

    #544945

    Någopn som filmade allas fria?

    #544946

    Åsa din baksida var helt grym, solklar vinnare!! Gra ttis!! :up:

    #544947
    Mats E. wrote:
    Nu var det många som tävlade första gången, men som Anne skrev, riktigt dålig posering från många håll. Finns väldigt mycket att hämta där på många håll.

    Jag fick frågan på kvällen hur det kommer sig att Åsa vinner så mycket (personen sa sig också inte riktigt förstå BF). Jag hittade denna bild på Åsa nu. Vill påstå att denna ryggbild på Åsa är det bästa jag sett från henne. Mycket mer muskelmassa än tidigare och grymt bra posering. Framsidan höll inte riktigt samma klass, men var ändå klart bäst.

    Grattis till alla andra och speciellt till Sofia som jag coachade.

    [img=http://muscle.se/gallery/gal_data/09ff/bf_m163/_smal_ff09_bfm163_2946.jpg]

    Hej. Tack Mats!!! Världens bäste coach!
    Jag kan bara instämma med Åsas Rygg! Först när jag såg bilden tappade jag hakan !! Vsste inte vem det var först… Snacka om förbärttringar!
    Skitsnyggt!
    Nu blev jag sjuuuukt peppad att kötta på ryggen haha…

    #544948
    Mats E. wrote:
    Sashli,

    Du är enligt mig en av de mest lovande av de som tävlade i helgen, och den som fått ut minst av sin potential. Det finns massor att hämta och du har redan en mycket bra fysik. Det handlar mest om småsaker och att ta plats på scenen så att domarna inte kan missa dig.

    /Mats

    :up:Håller helt med Mats, Sashli. Kämpa på!

    Maria

    #544949
    Maria Eriksson wrote:
    :up:Håller helt med Mats, Sashli. Kämpa på!

    Maria

    Tusen tack Maria :)
    Var jättekul att få stå där brevid dig, en så meriterad kvinna.

    Lovar ska allt kämpa på!!

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.