FF08 bilder lucia classic pro / Bodyfitness

Home Forums Tävlingar och Events FF08 bilder lucia classic pro / Bodyfitness

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #703631

    bilder finns på:

    [http://johanwolff.se/bilder/FF08 http://johanwolff.se/bilder/FF08%5D

    #78839
    #703632

    Åhhhh jag vill se mera bodyfitness-flickor!!!!! :D

    #703633

    Å nu har jag fått det… Tack! :P

    #703634

    var inte det bara korta klassen?

    #703635

    Tack så mkt!

    Oj vad kul o bedöma på bilder :D

    På bilderna ser det ut som Åsa tar korta klassen lätt, överlägsen hon är.

    Många ok tjejer, efter Åsa är det ganska svårt o bedöma… Skulle ha nr 67 tvåa.

    Efter det 59,62,65,66, 60 i mix enligt bilderna. ( 65 skulle sett bättre ut om hon hade bara fixat en bättre bikini byxor i första ronden )

    Lina, gillar mkt. Snygg fysik, bra balans, ser ut som hon fått lite mer muskler i axlar, vilket skadar aldrig…så vacker, bra utstrålning, men tjejen, nästa gång kom in hårdare…

    Vanni ser bra ut i sidoposeringar, skulle ha henne också med i top 6, synd bara att lite för småa axlar förstör face front and face back poseringar. Annars ok.

    Mkt synd att det finns igen ett par anorektisk-looks med. Är ju inte min sak, men har man inte så mkt muskler, bättre att vara en aning soft än sjukt hård — då får man den anorektiska look, vilket är inte bra enligt min mening.

    Och så synd att många ok fysiker poseras så dåligt.

    #703636

    Bra bilder Johan! Gissar att detta är du?

    Canon-folket på rad :)

    #703637

    Eddie kommer gå långt inom bodybuilding, riktigt bra.

    #703638

    Mkt synd att det finns igen ett par anorektisk-looks med. Är ju inte min sak, men har man inte så mkt muskler, bättre att vara en aning soft än sjukt hård — då får man den anorektiska look, vilket är inte bra enligt min mening.

    Kan du inte lägga upp en bild på din grymma köttiga fysik då?..vore kul att se eftersom du gör såna fina expertutlåtande.
    Vet du nånting om anorexia?en anorektiker har inga muskler överhuvudtaget..det första som bryts ner när man svälter är musklerna..så med andra ord kan en anorektiker inte se hård ut..så det går ju inte riktigt ihop det du säger!!

    #703639

    Du kanske missförstod ett par saker. Eller du kanske missförstod ”on purpose” ?

    Nej, pratade inte om anorexia, utan om ”anorectic look”. Och jag tror att du vet vad jag menar med det.

    Och nej, sa inte att jag är en expert och nej, sa inte att jag har en grym köttig fysik…

    Det var bara mitt åsikt, och inget att ngn borde ta illa upp. Feel free to ignore it and disagree :up:

    Although I really don’t get was what so bad in my post earlier. All I said that girls with not-so-much-muscles would look better a bit softer, because ”too hard” (in that muscle size) and dry makes it look more anorectic (again not talking about anorexia utan anorectic look), and in my opinion that is not a good thing. And since when there has been a rule that you have to have a world class physique to say your opinon on discussion board? Well… maybe I just annoy some people :D[/b]

    #703640
    Mike_s wrote:
    Mkt synd att det finns igen ett par anorektisk-looks med. Är ju inte min sak, men har man inte så mkt muskler, bättre att vara en aning soft än sjukt hård — då får man den anorektiska look, vilket är inte bra enligt min mening.

    Kan du inte lägga upp en bild på din grymma köttiga fysik då?..vore kul att se eftersom du gör såna fina expertutlåtande.
    Vet du nånting om anorexia?en anorektiker har inga muskler överhuvudtaget..det första som bryts ner när man svälter är musklerna..så med andra ord kan en anorektiker inte se hård ut..så det går ju inte riktigt ihop det du säger!!

    Vad fan har hennes fysik med hennes åsikt att göra?

    #703641

    ”ett par anorectic looks”

    tyckte du verkligen de va mer än 1 person som hade den looken i korta bf?

    jag tyckte de va 1 tjej som va extrem, o jag kan hålla med om att looken va anorektisk.

    mvh

    #703642

    ”Ett par” var nu inte ”the point” i mitt inlägg.. men tyckte där var i alla fall , om inte ”anorectic looks”, ett par ”skinny” – looks.. Those words skinny and anorectic is meant to understand in this context, not as a general language word..[/b]

    Och menade nu inte att dessa tjejer skulle inte vara hemma på scenen, utan att de skulle sett så bättre ut…och det igen var bara mitt åsikt, som inte har grym o köttig fysik :D

    Ah iaf fina bilder, tack för dem!

    #703643
    Melin wrote:
    Vad fan har hennes fysik med hennes åsikt att göra?

    vad fan har du med detta att göra? man kanske inte ska sitta och klaga på andra och skriva att dom har anorectic look om man inte är bättre själv..nåt mer du ville??

    #703644

    Fan har ni vaknat på fel sida eller. Sluta brösta upp er.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.