FF08 bilder lucia classic pro / Bodyfitness

Home Forums Tävlingar och Events FF08 bilder lucia classic pro / Bodyfitness

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #703645

    here we go again

    #703646
    Mike_s wrote:
    vad fan har du med detta att göra? man kanske inte ska sitta och klaga på andra och skriva att dom har anorectic look om man inte är bättre själv..nåt mer du ville??

    Ställer man sig på en scen måste man kunna ta kritik också. Måste inte ha en bättre fysik för att kunna bedömma andra. Sen modigt av alla som vågar kliva upp på en scen och orka med en tuff diet :up:

    #703647
    Fidde_Mannen wrote:
    Ställer man sig på en scen måste man kunna ta kritik också. Måste inte ha en bättre fysik för att kunna bedömma andra. Sen modigt av alla som vågar kliva upp på en scen och orka med en tuff diet :up:

    jo självklart! det var mest ordvalet jag reagerade på..anorektisk! kanske är bättre att skriva att nån är för liten lr för hård hellre än anorektisk..jag skulle aldrig få för mig att skriva att några av tjejerna hade ”fat look” även om någon skulle ha missat formen..

    #703648
    Mike_s wrote:
    jo självklart! det var mest ordvalet jag reagerade på..anorektisk! kanske är bättre att skriva att nån är för liten lr för hård hellre än anorektisk..jag skulle aldrig få för mig att skriva att några av tjejerna hade ”fat look” även om någon skulle ha missat formen..

    Ok, ”hon var extremt för liten”. Tycker inte det låter bättre. Det är inte första gången någon deffat bort sig, och det kommer hända igen. Inget att hymla med, hade jag varit i den personens omgivning så hade jag agerat.

    #703649

    Grymma bilder du har tagit! Kommer du slänga upp fler från BF? Skulle vara kul att se dina bilder från långa.

    #703650

    Sjukt att Sussie blev nedömnd för att iår så ville de ”inte att man skulle vara hård utan hellre slät än välbyggd” helt ofattbart hon var olsagbar i långa klassen,,, Ett skämt att de gjorde så.

    MVH

    #703651
    E.Nilsson wrote:
    Sjukt att Sussie blev nedömnd för att iår så ville de ”inte att man skulle vara hård utan hellre slät än välbyggd” helt ofattbart hon var olsagbar i långa klassen,,, Ett skämt att de gjorde så.

    MVH

    Någon bild på Sussie?

    #703652
    Laesk wrote:
    Bra bilder Johan! Gissar att detta är du?

    Canon-folket på rad :)

    Nej, det är inte jag. Jag satt längre upp men fotade naturligtvis med canon :emo-thumb.

    #703653
    Abercrombie wrote:
    Grymma bilder du har tagit! Kommer du slänga upp fler från BF? Skulle vara kul att se dina bilder från långa.

    Tyvärr, jag var tvungen att åka och missade den klassen.

    #703654
    Fidde_Mannen wrote:
    Någon bild på Sussie?

    Här har du en bild [http://www.muscle.se/gallery/index.php?gallery_showpic=18115]
    Längst till höger

    MVH

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.