Följ LiMi till Lucia…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Följ LiMi till Lucia…

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 46 through 55 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #978503

    Hej Linda!!!!

    Sååå himla snygga bilder, grymt imponerad! :p
    Skall bli ql att åka med o kolla vid Lucia!8)

    Hoppas jag kan vara med dig o träna kanske 1 gång i veckaneller nåt.. 8)

    Kraaamar Maria

    #978504
    evamaria wrote:
    Hej Linda!!!!

    Sååå himla snygga bilder, grymt imponerad!
    Skall bli ql att åka med o kolla vid Lucia!8)

    Hoppas jag kan vara med dig o träna kanske 1 gång i veckaneller nåt..

    Kraaamar Maria

    Hello Maria,[/b]

    Härligt att veta att man har nån som kommer heja i publiken :emo-thumb

    Klart att vi ska träna ihop :) Om du kan tänka dig att köra mitt nya upplägg vill säga. Ska köra med Hasse imorgon så i nästa vecka kan vi börja. Sällskap i joggingspåret skulle även uppskattas från min sida.

    Stor Kram :friends:

    #978505

    PAUS[/b] :happy:

    Tar en liten paus i skrivandet och kommer tillbaka på måndag :happy: Måste erkänna att jag är lite stressand över hela tävlingsgrejen :| Ska försöka avdramatisera det hela genom att ta det lugnt och äta gott. Det finns tillräckligt med tid kvar för diet och jag har ju inte så många kilo att gå ner. Imorgon ska jag köra ett riktigt tungt pass i gymmet så jag tänker ladda med kolhydrater för maximal styrka :bb: Vägning blir det inte förrän nästa vecka på fredag. Må bäst! Vi ses på måndag…

    #978506

    LÅTER BRA!!

    ..för DU HINNER…
    Ta ett litet ”break” från träning och räknande och kör på igen om några dagar.

    #978507

    Hej tösen!
    Det är klart att det snurrar i skallen på dig nu.
    Ena dagen är du mitt uppe i en ”prov deff.” och nästa har du bestämt dig för att tävla och det kanske i både BF och BB!
    Du kommer snart att få ordning på alla tankar som virvlar omkring i knoppen så ta det bara lungt ett tag, kanske du till och med ska lägga ner journalen en tid (tråkigt för oss som läser dock).
    Att lyssna på för många goda råd kan bli förvirrande, försök att prata med ”fysiskt närvarande personer” som du kan föra en direkt dialog med i stället.
    Du kommer att fixa det här också det vet jag, så kör lite mental yoga en tid framöver så är du snart på banan igen och du det ska vara roligt och du ska göra det enbart för att det är du som vill.
    Vi hörs och ses
    :friends:

    #978508
    Ulrika Johansson wrote:
    Hej tösen!
    Det är klart att det snurrar i skallen på dig nu.
    Ena dagen är du mitt uppe i en ”prov deff.” och nästa har du bestämt dig för att tävla och det kanske i både BF och BB!
    Du kommer snart att få ordning på alla tankar som virvlar omkring i knoppen så ta det bara lungt ett tag, kanske du till och med ska lägga ner journalen en tid (tråkigt för oss som läser dock).
    Att lyssna på för många goda råd kan bli förvirrande, försök att prata med ”fysiskt närvarande personer” som du kan föra en direkt dialog med i stället.
    Du kommer att fixa det här också det vet jag, så kör lite mental yoga en tid framöver så är du snart på banan igen och du det ska vara roligt och du ska göra det enbart för att det är du som vill.
    Vi hörs och ses
    :friends:

    ;) Hej Ulrika!

    Det kanske är så att jag borde lägga ner tråden. Alla små misslyckanden blir så stora när man är dubbelt bevakad :D Hmm… ska funder på saken. Skulle beköva prata av mig. Här ruskar alla på huvudet och tycker jag är en idiot ”ska du äta då där lite nu igen” Fan va tröttsamt…

    #978509

    Jag ville bara säga att jag är så imponerad över att du ändå verkar vara så pass klarsynt och lyhörd för andras åsikter, samtidigt som du är så disciplinerad.
    För min del blir det lätt så att jag inte vill vika en tum, ifall jag bestämt mig för nåt, eftersom det då känns som ett misslyckande – vilket det inte är.
    Smart att lyssna på kroppen och ta en paus och fundera lite efter vad du känner för och vill.
    Vad du än beslutar dig för så är jag övertygad om att det är rätt.
    Och tänk på att det finns ju fler tävlingstillfällen än till hösten;)
    Det är ju ingen tvekan om att disciplinen finns där. :bb2:

    #978510
    Milia wrote:
    Smart att lyssna på kroppen och ta en paus och fundera lite efter vad du känner för och vill.
    Vad du än beslutar dig för så är jag övertygad om att det är rätt.
    Och tänk på att det finns ju fler tävlingstillfällen än till hösten;)
    Det är ju ingen tvekan om att disciplinen finns där. :bb2:

    Jag har bara tagit paus i skrivandet ;) Jag har aldrig tvekat över att jag ska tävla i december. Det är omstarten från dietande till ny diet som har varit lite jobbig samt alla funderingar om allt som måste fixas. Skor, dräkt, licens… På måndag kör vi så det ryker igen med nytt träningsprogram i ryggsäcken :emo-thumb

    #978511

    TRÅD AVSLUTAD![/b]

    Nu läggs all energi på mat och träning samt att jag idag har börjat på Högskolan i Borås. Tiden räcker inte till för allt :( Sorry!

    Vi ses på Lucia och Fitnessfestivlen :friends: STÖRRE & HÅRDARE!

    Motivationen är på topp igen ;) så nu kan inget stoppa mig :D

    #978512

    Heeej Linda!!

    Hoppas allt är bra, saknade dig imorse!!!
    Kan vi träna ihop snart, iof har jag basetträning varje kväll men kanske ngn morgon eller lunch :)Snygga bilder!!!

    Kraamar!

Viewing 10 posts - 46 through 55 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.