Mot ett smalare liv 2008!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot ett smalare liv 2008!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 468 total)
  • Author
    Posts
  • #721371
    Gustaf Lindberg wrote:
    Dagens frukost/lunch

    [img=http://i38.tinypic.com/iy3qmx.jpg]250g lax
    Sallad
    Gurka

    Blää för lax, go for the torsk:D

    #721372
    Martin_Johansson wrote:
    Blää för lax, go for the torsk:D

    Mina smaklökar får orgasm när dom träffas av lax om man jämför med torsk. Fy.

    #721373

    Idag blir det till att träna ett litet randompass, tanken är att magen ska få ordentligt med stryk. Sen också köra några set armar och vader. Får se mer vad jag hittar på för skoj.

    Maten igår blev:
    250g lax
    400g kyckling
    sallad, gurka
    tsatsiki

    Tror jag hamnade på runt 140g protein och 1200kcal. Bra för en vilodag!

    #721374
    Gustaf Lindberg wrote:
    Idag blir det till att träna ett litet randompass, tanken är att magen ska få ordentligt med stryk. Sen också köra några set armar och vader. Får se mer vad jag hittar på för skoj.

    Maten igår blev:
    250g lax
    400g kyckling
    sallad, gurka
    tsatsiki

    Tror jag hamnade på runt 140g protein och 1200kcal. Bra för en vilodag!

    Att ge magen stryk är bland de skönaste som finns men problemet är att varje gång man tänker så, blir magen inte alls så köttad som man vill den ska bli. De gånger man sen bara kör mage spontant så blir det bra kontakt och härlig träningsvärk efteråt. Men varför, det vettefan!

    #721375

    Så var ett kisspass avslutat. Orkar inte ens redovisa skiten. Nu vill jag att mittt protein ska ramla ner i brevinkastet (eller iaf en avi).

    Kisskisskisskiss.
    Vilar i helgen tror jag, ska ut till farsan och äta på söndag kväll och jobbar lörd-söndag. Ska försöka ge mig ut på minst 1 promenad innan jobbet. Vägning på måndag, förhoppningsvis har kroppen slutat svält efter förra veckan och jag kan landa nära 90.

    Nu väntar tvättstugan mellan 14-18 och sen ska jag dricka Pepsi Max och spela tibia resten av kvällen medans Anette och hennes tjejkompisar vandaliserar lägenheten på någon slags förfest.

    #721376
    Robert Svensson wrote:
    Vad är det för skada du har dragit på dig som förhindrar dig från att träna bröst och axlar?
    Tycker annars att du hade ganska bra packat med axlar, så hade aldrig trott det ifrån början nämligen. :)

    Fortsatt trevlig kväll!

    Kommer inte ut i ytterläge med vikter utan att det bränner till i axeln. Bänkpress går inte alls. Övertränad + för lite rotatorcuffsövningar och sen så fick jag helt fel diagnos av en sjukgymnast som förvärrade det hela. Kraftig inflamation i slemsäcken i axeln nu som jag försöker bli av med.

    Väntar på tid på vårdcentralen för en kortisonpruta, är riktigt desperat då jag inte har sett någon förbättring på 3 månader nu med rotatorcuffsövningar.

    #721377

    Lite farligt att köra med kortison o sedan köra på hårt för att det känns bättre. Kan bli betydligt värre…:S Hoppas du blir bättre dock!!!

    Lycka till med allt! Är själv i startgroparna (är man väl alltid :P ) hehe…

    #721378

    Mjo jag ska försöka komma tillbaka långsamt när axeln väl känns ganska bra.
    Vilat i helgen, blev en promenad imorse innan jobbet. Ben imorgon. Hoppas mitt protein och min burk thermospeed kommer!

    #721379

    Vikt: 89.4kg

    Om jag lägger i en högre växel så borde jag kunna nå 85 inom 3 veckor. Ska pröva!

    #721380

    Du är duktig gurra, tänk om man haft sån motivation till o träna. kommer väl med åldern antar jag ;]

    smek

    #721381

    Tjo har läst lite innan men inte skrivit, tänkte bara säga att jag håller med det som står lite längre upp, akta dig för att köra på för hårt efter kortisonspruta, det kan sluta mindre lyckat, det är en fin linje det där med att träna när det gör lite ont, det är bara dumt att förvärra något, man måste se det långsiktiga perspektivet att kunna träna och må bra och få bra resultat. fortsatt lycka till med träningen!
    mvh Esios

    #721382

    Jävla vårdcentral, så jävla (insert word). Går ju fan inte att få en tid, hoppas sjukgymnasten fixar tid på sjukhuset direkt. Han skulle ringa den 17e och berätta hur det blev. Hade ont i korsryggen igår efter träningen, är värre idag. Aff. Ska bege mig ut på en liten promenad nu tänkte jag. Ska bara ladda in nästa kapitel av ljudboken jag lyssnar på nu.

    Håkan Nesser – Människa utan hund

    #721383

    Idag fick jag äntligen mitt nya protein och thermospeed.
    Nu är varje proteindrink som en efterätt och varje thermospeed kapsel känns som en pingisboll att svälja, fan va stor och läskiga dom var:D

    #721384
    Gustaf Lindberg wrote:
    Idag fick jag äntligen mitt nya protein och thermospeed.
    Nu är varje proteindrink som en efterätt och varje thermospeed kapsel känns som en pingisboll att svälja, fan va stor och läskiga dom var:D

    Prova att tugga på kapseln en gång så kommer du efter det gladeligen svälja dom hela ;)

    #721385

    Dom här bilderna motiverar mig så fruktansvärt mycket!
    Hit ska jag komma igen, vägde 87kg på bilden till höger men var bra mycket starkare där än vad jag är nu också!
    [img=http://i31.tinypic.com/vqn0pu.jpg]

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.