Sista rycket emot DC och Luciapokalen!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sista rycket emot DC och Luciapokalen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 124 total)
  • Author
    Posts
  • #1055809

    You just have to do it :emo-thumb

    #1055810
    Jonas Lundberg wrote:
    ja det kan bli mycket roligt…….ni får skratta åt tjockisen! :D

    Jag tro säkert att du kommer hinna gå ner så det ser bra ut när du står på scenen. Dy har oxå en sambo som kommer stötta dig igenom det tuffa tdiet tiden du har framför dig.

    Lycka till Jonas :worship:

    #1055811

    Kan man få se en förhandsvisning av formen?

    #1055812

    Du kör hårt, ser jag. Kul att du fick motivationen åter.
    Jag var och såg decembercupen förra året och jag tycker faktiskt att du hade klart bäst fysik på scenen. Du såg väldigt bredaxlad ut med en smal midja till det samt mycket muskler. Dock fanns killar som var mer ”packade” och som var hårdare kanske, vilket såklart är viktiga domarkriterier. Kan du bara pressa ner dig så du kommer in hårdare kommer det se otroligt bra ut.
    Lycka till!

    #1055813
    Nina Lätt wrote:
    Kan man få se en förhandsvisning av formen?

    det går tyvärr inte,:o hungriga albino sälar gör sig bäst under ytan!:huh:

    #1055814

    För helvete Jonas:


    MASSIVT STÖD!! :)[/b]

    #1055815
    KRAMPUS wrote:

    MASSIVT ST
    #1055816

    snart väntar jobbet till 03.00 i natt med massa proviant:

    1 kg kycklingfilé
    1 kg grönsaker (broccoli, blomkål och morötter)
    10 g olivolja
    1 g koffein ingår också i provianten, så kanske jag kan hålla ögonen öppna?:|

    30 g kolhydrater på 12 timmar…!:yahoo:

    #1055817
    Nina Lätt wrote:
    Just precis. Fram med självförtroendet nu. :emo-thumb

    Remember…
    [img=http://www.exhalemag.com/forum/uploads/post-13-1086524415.jpg]

    sicken hårding!:kicking:
    är det någon av dina vänner Nina?

    #1055818
    Jonas Lundberg wrote:
    sicken hårding!:kicking:
    är det någon av dina vänner Nina?

    Vi har skrivit i samma trådar på ett annat forum och så har vi sagt växlat några ord en gång på en tävling. Han verkar snäll, men väldigt tuff. 😮

    #1055819
    Nina Lätt wrote:
    Vi har skrivit i samma trådar på ett annat forum och så har vi sagt växlat några ord en gång på en tävling. Han verkar snäll, men väldigt tuff. 😮

    det är nog en osäker kille!
    det är lite synd om honom…..!:(

    #1055820
    Jonas Lundberg wrote:
    det är nog en osäker kille!
    det är lite synd om honom…..!:(

    Vilken tur att dé é en gammal bild då…å att saker å ting förändras med tiden…

    Tuff é nog fel ord för att beskriva honom…men snäll, omtänksam, vacker, trygg och stark é några exempel på andra ord som stämmer bättre överens med den fantastiska människa han är!;)

    Inte långt kvar nu Älskling…jag é väldigt imponerad över hur duktig du är och med vilken ihärdighet du kämpar på!:worship: Jag é så stolt över dig!;)

    #1055821
    Camilla Öhman wrote:
    Vilken tur att dé é en gammal bild då…å att saker å ting förändras med tiden…

    Tuff é nog fel ord för att beskriva honom…men snäll, omtänksam, vacker, trygg och stark é några exempel på andra ord som stämmer bättre överens med den fantastiska människa han är!;)

    Inte långt kvar nu Älskling…jag é väldigt imponerad över hur duktig du är och med vilken ihärdighet du kämpar på!:worship: Jag é så stolt över dig!;)

    vem menar du?
    han på bilden, punkaren?
    vem är det?:unsure: :what:

    #1055822

    jonas, va har du f

    #1055823
    Johannez wrote:
    jonas, va har du för mått? och har du kollat bodyfat?

    har slutat att mäta, allt blir ju bara mindre!:(
    det skiljer ju en hel del på måtten när vikten pendlar 15-20 kg, off – tävling.
    midjan är det enda jag brukar mäta under diet. den var 82 cm sist jag tävlade.
    midja, axlar, rygg är väl det som utmärker min fysik. det andra är väl allt ifrån för litet till ordinärt. :|
    har en jättebra kaliper, men jag låter den ligga i lådan tills vidare!:o
    min vikt är just nu ca. 110 kg (lördag) räknar med att väga ca. 8 kg mindre till DC.

    vägde förövrigt 107,2 kg imorse. lägsta hittills! :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 124 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.