Tomas- ner 5 kilo på 50 dar!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Tomas- ner 5 kilo på 50 dar!

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #912721

    dag 4 av 50[/b]
    Förbränning:
    654 kcal på 60 mins[/b] cykling.

    Inget gym idag, sträckte ryggen igår, så jag tog morgondagens vila idag istället, men inorrn blire gym!!

    Ha de gött allihopa, nu ska jag te farsan o käka (lite) men endå;)

    #912722
    Tompeii wrote:
    Maybe I was born för att aldrig få känna hur det känns att vara nöjd med sin kropp, fan va less jag blir……………………

    Det töntigaste jag har hört dig ”säga” på mycket länge. Va fan snackar du för jävla gojja! Lägg ner! Tänk positivt istället.

    ses imorgon bruuushaaaan! :D haha

    #912723

    Idag har jag varit hos pappsen och ätit. när jag åkte drog jag med mig cirka 40 filmer, så det ska bli en om dagen medan jag cyklar:) det kmmer alltså bli cirka 90 minuter cardio om dagen, ~1000kcal. detta tillsammans med gym 5 dar i veckan och nyttig mat utan onödigt socker o jättemycket kolisar måste ju funka? JAG MÅSTE JU GÅ NER I VIKT DÅ!!!!!!![/b]:|

    ge mig ryggdunk:|

    TOMPEIIIIIIIII

    #912724
    ReNeGaDe wrote:
    *dunkar tompeii lite försiktigt på ryggen, så inte allt fett dallrar i onödan då det drar mycket energi för att hålla det på plats, som behövs till cardion*

    ;)

    HAHA!!!

    you just made my day;)

    #912725

    Jaha, kom jag just hem från gymmet då. Sämsta passet på länge, körde rygg,

    lite latsrag
    ittande rodd
    hantelrodd
    stångrodd

    Fan va illa de giuck, nog pga motivationen, men men, JAG SKA KOMMA IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    lite krasslig i halsen, men ska nog försöka cykla lite nu, ikväll kommer tjejen, så vet inte hur ”hälsosamt” de blir med mat osv. men sängcardio tillkommer iof:P

    Tomas

    #912726

    Lycka till och hoppas att det blir bättre med halsen.

    #912727

    Dag 5 av 50[/b]

    Jaha, då ha man cyklat då!

    förbränning:
    1030kcal, 90 min[/b] cykling

    kändes la rätt bra:P

    Film: Boattrip[/b],aha, sämsta nånsin, men rätt kul

    Betyg 6 av 10[/b]

    nu ska jag åka o handla, sen ska jag laga klyftpotatis, kyckling, tzatsiki och en in sallad till mig o min underbaraste Julie;)

    Trevlig fredag alla!!

    #912728

    haha, sitter man här då, kan inte sova:S;) men min lilla favorit ligger o sussar så sött, man kanske borde gå o göra henne sällskap, haha..

    God natt på er, och TREVLIG HELG!!

    #912729

    Jahapp, dag 6 av 50[/b]

    Gymmet va de bröst som gällde, gick inte alls bra, men tror de beror på dåligt med mat igår. och så vidare…

    förbränning:
    65minuter, 680 kcal[/b], cykel

    Inte nån film idag, nu blidde de hockey istället…

    Tack o hej, nu ska ja snart fira en polare som fyller 19, SKA klara mig ifrån alkoholen tänkte jag!!

    Tomas

    #912730

    Haha ingen alkohol? du ska ju ut på krogen. Va haru gjort med disciplinet? :p

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.