En sjuk idé av en desperat deffare

Home Forums Allmänt om gymträning En sjuk idé av en desperat deffare

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 58 total)
  • Author
    Posts
  • #863671

    Haha kolla vilka råd folk ger men du förtjänar det för att så dum.

    1 Du deffar inte du bantar de ee jag säker på

    2 kan du inte gå ner 5 kg till ja börja spring eller nåt du ee ändå ingen biff säkert.

    och jag tror inte att en kebabrulle skadar en gång i veckan om du blir av med skiten sen.

    Ps sök en psykolog oxå.

    #863672

    Vart fan är värden på väg?

    #863673
    Martin.G wrote:
    Vart fan är värden på väg?

    :D vissa grisbulkar andra svältdeffar, ditåt är världen på väg ;) Hhaha skön tråd

    #863674

    Antingen är en person är tillräkligt mentalt stark för att dieta, eller inte tillräkligt mentalt för att dieta. Tyvärr finns det inga (normala) genvägar.

    #863675
    Calle Sirén wrote:
    Antingen är en person är tillräkligt mentalt stark för att dieta, eller inte tillräkligt mentalt för att dieta. Tyvärr finns det inga (normala) genvägar.

    Och är man tillräckligt mentalt stark för att spotta ut en munfull pizza när man är grymt pizzasugen, då borde man väl vara tillräckligt mentalt stark för att deffa?

    #863676
    Columbu wrote:
    Haha kolla vilka råd folk ger men du förtjänar det för att så dum.

    1 Du deffar inte du bantar de ee jag säker på

    2 kan du inte gå ner 5 kg till ja börja spring eller nåt du ee ändå ingen biff säkert.

    och jag tror inte att en kebabrulle skadar en gång i veckan om du blir av med skiten sen.

    Ps sök en psykolog oxå.

    Jag är benägen att hålla med på alla punkter. :helpme:

    #863677
    henkebenke wrote:
    Och är man tillräckligt mentalt stark för att spotta ut en munfull pizza när man är grymt pizzasugen, då borde man väl vara tillräckligt mentalt stark för att deffa?

    I min mening, uppenbarligen inte. Det tyder bara på ett stört förhållande till mat.

    #863678
    Calle Sirén wrote:
    I min mening, uppenbarligen inte. Det tyder bara på ett stört förhållande till mat.

    +1

    mvh Boven

    #863679

    vinprovning går ju ut på samma sak typ :D

    #863680
    Samir wrote:
    vinprovning går ju ut på samma sak typ :D

    Exakt, så i ghettot är kebabprovning någonting helt normalt.:D

    #863681

    haha du e ju rolig om du skall deffa så får också ha viljan till att göra DE :)… orka tugga mat å spotta ut de va e meningen ??? hallå? Skall du deffa så får du ju kämpa lite också :) skall du fortsätta å spotta mat så får du ta å ringa efter vård

    #863682

    aja… jag tänker lämna detta n men ska säga en sista sak SOM SAGT SOM JAG SKREV.. jag är 1000% säker på att jag kommer klaramitt mål utan att fuska… MEN om det finns ett sätt att ej behöva lida av denna matlukt som finns runt om mig 24/7 så gör jag det om det inte funkar skiter jag i det, så enkelt. … bara en ide.. jag tänkte bolla . Sen ska alla leka smarta hit och dit… tack för alla hjälpsamma svar ialllafal.

    #863683
    kaysern wrote:
    aja… jag tänker lämna detta n men ska säga en sista sak SOM SAGT SOM JAG SKREV.. jag är 1000% säker på att jag kommer klaramitt mål utan att fuska… MEN om det finns ett sätt att ej behöva lida av denna matlukt som finns runt om mig 24/7 så gör jag det om det inte funkar skiter jag i det, så enkelt. … bara en ide.. jag tänkte bolla . Sen ska alla leka smarta hit och dit… tack för alla hjälpsamma svar ialllafal.

    Bor du på en pizzeria eller…? :|

    #863684

    men kräng istället en gång i veckan och räkna det som ätardag och sen kör stenhård diet i veckan, så enkelt är det.

    #863685

    Varför kan du inte ha 1 ätardag en gång i veckan, istället för varannan vecka.
    Jag är 100% säker på att dieten kommer att kännas lättare då samt att du kommer att hålla dig mer motiverad.

    Mvh

    Edit: Såg att en viss person hann före

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.