En sjuk idé av en desperat deffare

Home Forums Allmänt om gymträning En sjuk idé av en desperat deffare

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 46 through 58 (of 58 total)
  • Author
    Posts
  • #863686

    Tänkte på att du skrev att du har en pt som har gjort ditt tränings och kostprogram, kan du inte bara fråga din pt om ideen?

    Eller är det så att du inte vill det för att du fattar själv att iden är dum….

    #863687

    Haha! Stört inlägg. Är trådskaparen seriös med det denne skriver så borde någon form av mentalvårdhem bevistas å det snaraste.

    Men seriöst – kanske vore det lämpligt ifall vederbörande använde någon form av hungerdämpande preparat som substitut för denna suspekta tugga-spotta-ut-metod. Och som flera andra påpekade: är du inte tillräckligt mentalt stark för att ”deffa normalt” så borde du inte syssla med det du gör.

    #863688

    Här har vi hemsidan för anorexi/bulemi kontakt [http://www.abkontakt.se/]

    Tel: 08-20 72 14

    Ring dit och fråga vad de tycker om ideen!

    #863689

    Men lugners vad fan. Snubben frågade ju egentligen bara om det skulle funka i praktiken att göra såhär. Jag tolkade det i alla fall ungefär som att om man har ett skavsår på foten som gör att det gör ont att promenera, kan man använda skavsårsplåster som lindrar smärtan istället för att inte promenera alls. Frågan gällde om det gick att underlätta ett ”lidande”. Inget konstigt i sig tycker jag.

    Sen att metoden är förkastlig håller jag med om men det är en annan sak. Jag tror han fått svar på sin fråga att detta inte är en bra eller sund idé.

    #863690

    Åsnorna fattar inte det smurf .. läs MIN EGNA RUBRIK.. klart det är SJUKT.. jag ville bara testa detta någon gång.. folk måste hävda sig så himla mycket..Lägg ner det här … spårar bara ur från min ursprungliga fråga..

    #863691

    haha skön ide… skulle va intressant o höra resultatet om du provar…=)

    20 kg på tio veckor tycker du inte det är lite mycket….

    #863692

    JO det tycker jag.. men jag har mina skäl. Jag har jutorskat en hel del muskler på vägen. Men det kommer bulkas som djur snart =)

    #863693

    Varför bulka upp sig som fan när syftet var att gå ner i vikt?

    Det där programmet som din pt gjort skulle vara väldigt intressant att se, nån nämnde bantning och det var det första jag tänkte på när jag läste att din kost mest är baserad på frukt och gröt, minimalt med kolisar och lite mer protein…
    Men sålänge man inte sett nått så vet man inte, en ätardag som sagt…. kan nog göra dig gott.

    Annars tycker jag det var en riktigt schysst tråd! haha
    Fick mig ett gott jäkla skratt när jag läste ditt inlägg och tänkte på alla galenskaper folk man känner har haft för sig på diet.
    Snack om att du är dum i huvudet och ska uppsöka psykolog—humm haha! Om det inte finns en tråd om knasiga saker folk får för sig på diet, så borde vi göra en nu, för då kommer det verkligen komma fram att det är fler än en, två, garanterat fler än tre som behöver uppsöka psykolog här inne.

    MEN det är väl inte så konstigt att man mår som du nu el har de tankarna om man går på en knasigt hårt upplägg

    #863694

    föresten…
    även om du tuggar maten och spottar ut den så kommer garanterat en viss mängd (även om den är liten) slinka ner. och det = kalorier+

    #863695

    20kg på 10 veckor? Du har inte deffat framgångsrikt iaf. Mycket vikt har du tappat, men också mycket muskler. Och ja, det var en oerhört sjuk idé du hade, låter inget vidare alls mr.

    #863696
    #863697

    :yikes:

    #863698

    ätstörning

Viewing 13 posts - 46 through 58 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.