Hur passar man bäst vid knäböj och marklyft?

Home Forums Allmänt om gymträning Hur passar man bäst vid knäböj och marklyft?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • Author
    Posts
  • #660339

    Angående homorädslan så kan man ju tänka på hur många gubbar/pojkar/män som dragit en handtralla utan att tvätta händerna sedan åkt till gymmet och grabbat tag i alla stänger och hantlar… :D

    #660340

    Pass till marklyft känns väldigt onödigt, men det är ju bara min tanke

    #660341
    Insulinus wrote:
    Angående homorädslan så kan man ju tänka på hur många gubbar/pojkar/män som dragit en handtralla utan att tvätta händerna sedan åkt till gymmet och grabbat tag i alla stänger och hantlar… :D

    hahahaha!. de e fan sant! :D

    #660342

    snarare att han är rädd för att vara bög och vill inte att någon ska stå nära så han kanske får känslan att han kanske är bög.

    Passningen som visas i början är bäst om man är 2 pers, 1 som böjer och 1 som passar.. vem fan bryr sig om han står där, man tränar på gymmet och har inte tankar om sin sexualitet, då tränar du fan inte tillräckligt hårt!

    #660343

    Jag kom på en grej.

    Om du inte fixar att polarn passar dig i böj utan att bli bögrädd, så kopplar du alltså närhet oberoende av situationen som sådan till sex. Korrekt? Kan du inte sitta bredvid tjejer på bussen heller utan att få ståfräs då isf? Det är ju så enligt det tankesättet, att kommer era könsorgan fysiskt nära varandra så knullar ni ju praktiskt taget redan. Det verkar inte vara någon skillnad. Vilka problem man skulle ha i livet då…

    Nu låser jag den här tråden, detta var ta mig fan muppigt på en ny nivå.

    Hoppas att du har fått svar på din fråga.

Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.