Max-OT

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #525221
    Pettersover wrote:
    När jag började vägde jag 69kg och nu 80kg, och ar nästan gjort hela programmet.
    Och jag hade ca 29cm i omkrets runt becips när jag började och ligger nu på 35-36cm.

    Man märker att man har blivit större än sina träningspolare.

    Hade du aldrig tränat innan du börja med schemat eller hade du ? :)

    #525222

    Jag började min träning med Max-ot och det ångrar jag verkligen inte. Använde mig utav dess principer i 3-4 år innan jag gick mer på mitt egna spår.

    Fungerar ypperligt, och good mornings är en mycket bra övning. Goodmornings utför man på ett vis så att det inte tar på baksida lår, som raka mark gör.

    #525223

    Använde mig av Max-OT principerna i 3-4månaderna i början när jag inte hade tränat allt för länge och fick de tveklöst största styrke och muskel ökningarna jag någonsin fått under en sådan period den tiden, tyvärr blev jag övertränad och sedan dess kört lite andra spår.

    Absolut ett program som bygger bra med muskler och styrka om man sköter kosten rätt. Men det är rätt påfrestande för kroppen så var noga med kosten och att lyssna när din kropp behöver vila.

    #525224

    Började min träningskarriär med detta schema. Gav bra resultat. Men vilan, kosten och sömnen är minst lika viktig som träningen!

    #525225
    Kebbie wrote:
    Började min träningskarriär med detta schema. Gav bra resultat. Men vilan, kosten och sömnen är minst lika viktig som träningen!

    Vet inte om jag har hört rätt men ca 80 – 90% av träning är kost och vila :emo-thumb Tack för alla svar med ! Ska börja med Schemat på måndag och då gör jag en ny journal så ni kan se om det ger resultat på mig för er som är intresserade :)

    Mvh joakim

    #525226
    Thomas Bergqvist wrote:
    Jag började min träning med Max-ot och det ångrar jag verkligen inte. Använde mig utav dess principer i 3-4 år innan jag gick mer på mitt egna spår.

    Fungerar ypperligt, och good mornings är en mycket bra övning. Goodmornings utför man på ett vis så att det inte tar på baksida lår, som raka mark gör.

    Okej :) låter perfekt :up: Förklara lite mer om utförandet på good mornings är du snäll :)

    #525227
    epic wrote:
    Hade du aldrig tränat innan du börja med schemat eller hade du ? :)

    Jag hade aldrig tränat innan, använde scheman på deras hemsida. Men lärde mig om kost, kosttillskott och vila här på body.

    #525228
    Pettersover wrote:
    Jag hade aldrig tränat innan, använde scheman på deras hemsida. Men lärde mig om kost, kosttillskott och vila här på body.

    Okej :up: Ja dom roligaste resultaten är ju i början :) jag har tränat i 1.7 år så vi får se om jag får några bra resultat :)

    #525229

    kör max-ot jag med, är på vecka 5. tycker det är bra än så länge och ökat ganska bra så :)

    #525230
    epic wrote:
    Okej :up: Ja dom roligaste resultaten är ju i början :) jag har tränat i 1.7 år så vi får se om jag får några bra resultat :)

    Jaa exakt, sköter du träningen, kosten och vilan så bör resultaten stiga fram:)

    #525231
    Pettersover wrote:
    Jaa exakt, sköter du träningen, kosten och vilan så bör resultaten stiga fram:)

    Ja det borde det göra ! är ganska noga med det faktiskt :) men igår kväll blev det lite alkohol som inte har blivit av på 6 månader faktiskt :p

    #525232

    Funderar på att testa denna en period ;) nu .. får se om man ökar något då:) vore ju inte fel med extra volym och styrka, har haft en bra ökning nu under vintern- vore inte fel om kurvan fortsätter i 90 grader ; Btw good mornings är en av dem skönaste rygg övningarna. .

    Train hard eat shit

    #525233

    Det enda diffusa jag inte riktigt förstår. Det är att det står att man ska göra 6 rep med ex hammercurl. Ska man då gör 6 rep på varje hand eller 3 rep på varje hand.

    Nån som vet?

    #525234

    de är nice men va fan vart ska du.. de är till för bola nissar 1 musklegrupp varje dag 5 dagar i veckan tungt som fan hur ska en normal person orka återhämta sig? ne de tror ja inte……….

    #525235
    mxfreedrik wrote:
    de är nice men va fan vart ska du.. de är till för bola nissar 1 musklegrupp varje dag 5 dagar i veckan tungt som fan hur ska en normal person orka återhämta sig? ne de tror ja inte……….

    va? Tror inte någon gör ett schema för enbart dina så kallade ”bola nissar” ? ät mycket mat åkerhämtnings kosttillskott bra med sömn så ska det nog gå bra ! men vet inte vart du har hört detta någonstans ? du låter ju lite ung så du kanske inte förstår riktigt…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.