Max-OT

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #525236
    epic wrote:
    va? Tror inte någon gör ett schema för enbart dina så kallade ”bola nissar” ? ät mycket mat åkerhämtnings kosttillskott bra med sömn så ska det nog gå bra ! men vet inte vart du har hört detta någonstans ? du låter ju lite ung så du kanske inte förstår riktigt…

    haha, aja tro va du vill men kan ju slå vad om att de är för bola nissar de schemat! nej ja är inte ung har tränat i många år.

    #525237
    mxfreedrik wrote:
    haha, aja tro va du vill men kan ju slå vad om att de är för bola nissar de schemat! nej ja är inte ung har tränat i många år.

    Du har ju svenskakunskaper som en 3-åring så det känns ju lite märkligt om du skulle vara mer än 15 år.

    #525238
    JfaC wrote:
    Bara för att man har tränat i många år betyder det inte ett skit om kunskap. Dessutom handlar det om gener, det finns folk med bra gener och folk med skitgener, jag tippar på att du hamnar i skitavdelningen. Det är jävligt lätt att döma folk när man sitter på fel sida av båten!

    True story :emo-thumb

    #525239
    JfaC wrote:
    Bara för att man har tränat i många år betyder det inte ett skit om kunskap. Dessutom handlar det om gener, det finns folk med bra gener och folk med skitgener, jag tippar på att du hamnar i skitavdelningen. Det är jävligt lätt att döma folk när man sitter på fel sida av båten!

    haha, du är allt rolig du! gå och lägg dig fan, vart ska du med träning? kolla bara på dig shit väx upp grabben mini kid

    #525240
    JfaC wrote:
    Ja, jag hör ofta att jag är en lustig pojk, hur som helst har det inte med saken att göra.

    Mina första 9-10 månader så körde jag en mix av max-ot. Resultaten vart en ökning på över 20kg. När året var slut hade jag packat på mig ca 33kg.
    Detta gjorde jag rent. Sen så har jag har ALDRIG känt mig övertränad.

    Edit, vill även tillägga att mina två vänner började träna för runt 4 månader sen med Max-Ot (ingen gymmerfarenhet tidigare) och båda har gjort mycket bra ökningar. De är också rena.

    Har du fått en ökning över 20 kg å 9-10 månader? Och när året var slut så 33 kg? haha aa du måste du vara som ronnie cooleman nu alltså jävlar! de finns inte en enda människa i världen som kan få såna ökningar på 9-10 månader 33 kg. Du har någ bara gått upp i fett eftersom du käkat donken och pizza varje dag. släng upp en bild på din feta kropp.

    #525241
    JfaC wrote:
    Ja, jag hör ofta att jag är en lustig pojk, hur som helst har det inte med saken att göra.

    Mina första 9-10 månader så körde jag en mix av max-ot. Resultaten vart en ökning på över 20kg. När året var slut hade jag packat på mig ca 33kg.
    Detta gjorde jag rent. Sen så har jag har ALDRIG känt mig övertränad.

    Edit, vill även tillägga att mina två vänner började träna för runt 4 månader sen med Max-Ot (ingen gymmerfarenhet tidigare) och båda har gjort mycket bra ökningar. De är också rena.

    Azzå haR du fÅtt en ökNinG över 20 kG å 9-10 månadER? å typ nÄR åjEt vA zLUt zÅ 33 KG?????? HaHA aa typ du mÅZte du Va typ zom roNnie CoOLemaN nu typ allTzÅ JÄvlar!!! *ler* Dom typ Finnz inte typ en eNda männiZka i värlDen zOm typ Kan få zÅnA öKninGar På 9-10 månADER typ 33 kg…. *skrattar* dU haj Någ ba gått upp typ i FeTt eftEjzom typ du typ KäkAt typ dOnkEn å piZza typ varje dAg….. *ler* aZzå zläng upp en typ bIlD på din Feta kRopp…… *skrattar*

    #525242

    Har lagt märke till att max-ot oftast ger bäst resultat på dom personer som är grövre av naturen.

    #525243
    JfaC wrote:
    Självklart menade jag inte 33kg muskler, att du ens tror jag menar det bevisar vilken nivå du ligger på. När min bulk tog slut låg jag hög BF. Nämnde bara det för jag är jävligt stolt att jag drog ihop så mycket massa på så kort tid fast jag var plumsig och tjöck efteråt. Du verkar vara en sån som tror att man bara kan lägga på sig 10kg om året (totalmassa). Sen kan en apa lista ut att jag grisbulkade, jag åt dock inte ”d0nk3n å pizz4 varje dag”. Utan jag åt bara väldigt stora mängder mat, sen att en burgare slank ner då och då är inget spec. Hade fortfarande 2pack när jag började deffen!:D

    Sen så var det 20kg+ på ca 9-10 månader. När året var SLUT hade jag lagt på mig ca 33kg TOTALT.

    Alla vet att jag är störst på jobbet.8)

    Ja du, de låter skit bra du kör bara för fan

    #525244

    haha, herregud.. Är du avundsjuk för att massa andra gjorde framsteg på max-ot och inte du eller? var det inte du som körde på det schemat 2008 ? Hur gick det med resultaten egentligen ? eller orkade du inte med schemat ? eftersom du skrev att ingen utan ”bola nissar” orkar med det?

    #525245
    epic wrote:
    haha, herregud.. Är du avundsjuk för att massa andra gjorde framsteg på max-ot och inte du eller? var det inte du som körde på det schemat 2008 ? Hur gick det med resultaten egentligen ? eller orkade du inte med schemat ? eftersom du skrev att ingen utan ”bola nissar” orkar med det?

    Haha håller med här…

    Storlek är för tidigt att uttala mig om men man ökar defenitivt vikterna om man kör stenhårt o går in för det,
    Max-OT funkar skitbra för mig som för många andra.

    #525246
    Squashii wrote:
    Haha håller med här…

    Storlek är för tidigt att uttala mig om men man ökar defenitivt vikterna om man kör stenhårt o går in för det,
    Max-OT funkar skitbra för mig som för många andra.

    Säger det samma, känner redan att passen ger mycket bättre än på skit länge och känns redan som man växer ! + att jag känner mig mer motiverad och seriös när jag kör efter ett riktigt schema och jag gillar en utmaning gör det hela mycket roligare ! Men en del kanske inte riktigt har kämpa glöden ? säg inga namn *hostilihost*

    #525247
    epic wrote:
    Säger det samma, känner redan att passen ger mycket bättre än på skit länge och känns redan som man växer ! + att jag känner mig mer motiverad och seriös när jag kör efter ett riktigt schema och jag gillar en utmaning gör det hela mycket roligare ! Men en del kanske inte riktigt har kämpa glöden ? säg inga namn *hostilihost*

    Agree :emo-thumb
    Hehe nee gör helst inte det, lär bara spåra ur då..

    #525248
    Squashii wrote:
    Agree :emo-thumb
    Hehe nee gör helst inte det, lär bara spåra ur då..

    hehe, kolla in min journal med så får ni kolla om jag pallar med detta :) Men inga bråkstakar och sura ansikten tack :) ”spara ilskan till gymmet ist”

    #525249

    Ingen som vill skicka en länk på Max-Ot programmet till mig? Vore snällt, tack!

    #525250
    rohel99a wrote:
    Ingen som vill skicka en länk på Max-Ot programmet till mig? Vore snällt, tack!

    Första länken som kom upp på google [http://www.ast-ss.se/max-ot_intro.asp] bara att registrera dig.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.