Pudzianowski i MMA

Home Forums Allmänt om gymträning Pudzianowski i MMA

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author
    Posts
  • #559660

    Kolla hur Pudzian (världens starkaste man) krossade i MMA igår!

    [http://www.youtube.com/watch?v=oS3iJSyP2OU]

    #71376
    #559661

    Nej, det gör jag inte. Hur menar du?

    #559662

    Inte så mycket till match.. Hans teknik sög stenhårt, han kommer få stryk nästa gång han möter någon bra.

    Exempel på vad jag menar..

    [youtube=cvpStT3Q5zw]

    #559663
    gymmaren wrote:
    hans överlägsna styrka pga ……. gör det inte särskilt rättvist för det är ju därför han vinner.

    Ah vad dum jag var. Jobbigt om han hade vunnit på överlägsen teknik. Då hade det inte varit rättvist.

    #559664

    Den smileyn var rätt passande ja

    #559665

    Ah, förstod inte det. Så om han kört förbjudna preparat och kört över motstånd med en grym teknik, trots sin storlek, så hade det varit okey?

    #559666

    Med tanke på att Pudzianowski ändå är karatekille i grunden så tror jag nog att han hade klarat sig i en fight mot en bättre kille. Han lär ändå ha teknik, han är tålig och otroligt stark och uthållig. När han sparkar så flyger ju snubben iväg och det är nog inte för att den andra är en dålig fighter. Bara min åsikt.

    #559667

    [youtube=4YcSyYsrP9Y]

    satan vad den stackars gubben med mitsarna lär ha ont i handflatorna

    #559668

    klippet bortplockad redan..

    #559669
    Simon_aeg;879112 wrote:
    Inte så mycket till match.. Hans teknik sög stenhårt, han kommer få stryk nästa gång han möter någon bra.

    Exempel på vad jag menar..

    Det är just därför de går sådana matcher i början, för att utvecklas och bli bättre fighters. Detta är hans första mma match, vad förväntar du dig? Att han ska prestera som de stora namnen?

    #559670

    hade velat se honom mot chuck lidell eller tito ortiz när han har utvecklats som fighter

    #559671

    Grymt att han är så smidig som han är för sin storlek.

    B89, tror inte att någon av de matcherna skulle vara roliga med tanke på att både Lidell och Ortiz har varit på toppen och gjort sitt. Ortiz leker väl lite igen men Lidell har ju lagt av.

    #559672

    Han är ju övermänskligt snabb när hans motståndare faller & han springer efter. Ser ut som det snabbspolas. Helt otroligt att en så tung & stark muskelkille kan röra sig så.

    #559673
    B89 wrote:
    hade velat se honom mot chuck lidell eller tito ortiz när han har utvecklats som fighter

    du vill se han mot två avdankade LHW’s?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.