Dolph Lundgren om träningen & dieten inför Rocky IV

Home Forums Artiklar Dolph Lundgren om träningen & dieten inför Rocky IV

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #449752
    Magnus Branzén wrote:
    Denna tjejen?

    [img=http://www.theonion.com/content/files/images/onion_news2928.jpg]

    Jag trodde ”Stor & Liten” hade lagt ner :p:P

    #449753

    han är duktigt framgångsrik, och det ska han vara jävligt stolt över. inte många som lyckas så bra!

    #449754

    min förebild : )

    #449755
    Wolfen wrote:
    10kg muskler på några månader. Jo tack. Mkt gener.

    delvis det men tro inte bara att det är gener! I slutet tränade dom 8h(!) per dag, vore väll tråkigt om inte det gav resultat.

    #449756
    Classe wrote:
    delvis det men tro inte bara att det är gener! I slutet tränade dom 8h(!) per dag, vore väll tråkigt om inte det gav resultat.

    Träna du 8h/dag . Har du tur klarar du 3 dagar utan att bli övertränad.

    #449757

    Han är så jäävla hård snubben

    #449758

    Han är kass. Kommer ihåg när han var hos Luuk på tv, så sa han att han bara tog 150 kg i bänk för att han hade för långa armar. Klart som fan att han skulle kunna ta mer ändå. Det var typ som att han sa att han tog sitt max i bänk och att det var fysiskt omöjligt för honom att ta mer.

    #449759

    Hey Hellboy posta den där nya bilden på Dolph som du visade mig!!

    ZONE

    #449760

    Tycker att han alltid gjort ett trevligt och intelligent intryck, när man väl hör honom prata. Det var hårda bud på 80-talet. Det gick inte att komma undan med muskler då, man skulle nitas helt enkelt. Världsbilden var enkel, moderat såklart, kommunist, javisst. Gillar man det så ok men en skådespelare med muskler kunde ju inte bara ha någon hjärna. Det måste vara trash. Barbarer.

    #449761
    samutown wrote:
    Han är kass. Kommer ihåg när han var hos Luuk på tv, så sa han att han bara tog 150 kg i bänk för att han hade för långa armar. Klart som fan att han skulle kunna ta mer ändå. Det var typ som att han sa att han tog sitt max i bänk och att det var fysiskt omöjligt för honom att ta mer.

    Kass ? .. :ike::O

    #449762
    Ivan_Drago wrote:
    Kass ? .. :ike::O

    Japp, kass. Speciellt på skådespeleri.

    #449763
    samutown wrote:
    Japp, kass. Speciellt på skådespeleri.

    Har läst denna kommentaren förr.. VAD är så kasst med hans skådespeleri ?! Tell me. Sen vill jag höra från vilken/vilka filmer.. är du snäll.

    #449764
    Ivan_Drago wrote:
    Har läst denna kommentaren förr.. VAD är så kasst med hans skådespeleri ?! Tell me. Sen vill jag höra från vilken/vilka filmer.. är du snäll.

    Han är en b skådis.
    Titta på filmerna han gjort!
    Han e cool och har gjort några sjysta rullar.

    #449765
    Ivan_Drago wrote:
    Har läst denna kommentaren förr.. VAD är så kasst med hans skådespeleri ?! Tell me. Sen vill jag höra från vilken/vilka filmer.. är du snäll.

    Haha måste du få förklarat vad som är kasst med hans skådespeleri?? Har du sett en film med honom, och en film med t ex… ja, vilken skådespelare som helst i princip, men vi kan ta Denzel Washington? Har du sett Universal Soldier (vet inte vilken han är med i)?

    #449766
    samutown wrote:
    Haha måste du få förklarat vad som är kasst med hans skådespeleri?? Har du sett en film med honom, och en film med t ex… ja, vilken skådespelare som helst i princip, men vi kan ta Denzel Washington? Har du sett Universal Soldier (vet inte vilken han är med i)?

    Ja, du kanske inte märkt vad jag heter här på forumet ? Ja, jag har sett några filmer med Dolph. Han är stört skön !.. Jag kollar rätt myket film.

    Denzel Washington och Dolph Lundgren är två helt olika personligheter i vad gäller skådespeleri. Denzel spelar aldrig en elak/grym/tuffing som Dolph ska göra.. Dolph är muskler/skräckinjagande och den tysta typen.

    OM jag har sett Universal Soldier ? Mja.. 10-15 gånger.. Tyvärr är han inte med i 2an och 3an :(

    Dolph är kungen.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.