Dolph Lundgren om träningen & dieten inför Rocky IV

Home Forums Artiklar Dolph Lundgren om träningen & dieten inför Rocky IV

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #449767
    Ivan_Drago wrote:
    Ja, du kanske inte märkt vad jag heter här på forumet ? Ja, jag har sett några filmer med Dolph. Han är stört skön !.. Jag kollar rätt myket film.

    Denzel Washington och Dolph Lundgren är två helt olika personligheter i vad gäller skådespeleri. Denzel spelar aldrig en elak/grym/tuffing som Dolph ska göra.. Dolph är muskler/skräckinjagande och den tysta typen.

    OM jag har sett Universal Soldier ? Mja.. 10-15 gånger.. Tyvärr är han inte med i 2an och 3an :(

    Dolph är kungen.

    Skådespeleri är inte personligheter. Det handlar om att kunna bli olika personer, vilket Dolph KNAPPAST kan. Han är lika i alla filmer dvs. riktigt kass.

    #449768

    Nån som vet vad dolph gör idag föresten?

    #449769
    H.G wrote:
    Är väl ingen nyhet att Dolph, Arnold och Sylvester är kassa skådisar. Dock grymt många sköna filmer för det.

    De är som man säger, Håkan Hellström klagar alla på att hans röst suger totalt och att han inte kan sjunga, likförbannat lyssnar jag hellre på honom än Carola.

    Point done.

    Sylve äger som skådespelare.

    #449770
    Baldrik wrote:
    Nån som vet vad dolph gör idag föresten?

    I [http://idioms.thefreedictionary.com/have+it+on+good+authority have it on good authority] that he’s writing a book about fitness/training.

    #449771
    H.G wrote:
    Är väl ingen nyhet att Dolph, Arnold och Sylvester är kassa skådisar. Dock grymt många sköna filmer för det.

    De är som man säger, Håkan Hellström klagar alla på att hans röst suger totalt och att han inte kan sjunga, likförbannat lyssnar jag hellre på honom än Carola.

    Point done.

    point done my ass! Arnold gjorde bra roll prestation i T2 (MTV movie awards – Best Male Performance) sen har han gjort en rad andra bra roll prestationer som lett till en Golden Globe och ytterligare 16 vinster & 24 nomineringar inom filmpriser.

    Sylvester Stallone har gjort flera bra roll rollprestationer – Rocky 1 nominerad till Oscar för bästa manliga huvudroll, sen vann han en fler rad andra film priser för den rollen och även nomeneringar, i Copland (1997) fick han pris av Stockholm filmfestival för bästa skådespelare

    Dolph Lundgren fick Marshall Trophy award för bästa skådespelare i rollen som Ivan Drago i Rocky 4

    #449772
    Mörrum wrote:
    Han har väl rätt till egna åsikter utan att du ska dra fram en uppsatts?
    Sen är han ändå bannad så var ju ingen större mening med det heller..

    klart han får han egna åsikter, precis som jag, har jag sagt nåt annat? jag bara debattera emot honom, min ”uppsats” var oxå riktade mot flera andras åsikter i diskussionen

    peace 8) jag försvarade bara några grymma ikoner

    #449773

    ”Dolph” e helt OK! :) Snygg dessutom! ;)

    #449774

    Hur var det nu igen med aas biten under Rocky IV. Har för mig att Dolph erkände att han tagit inför Rocky IV för annars skulle han inte fått rollen……

    #449775

    ”Hur var det nu igen med aas biten under Rocky IV. Har för mig att Dolph erkände att han tagit inför Rocky IV för annars skulle han inte fått rollen……”

    Det skulle jag också bra gärna vilja veta mer om……….

    #449776

    Hej

    Det ämnet får väl inte diskuteras på detta forum?

    mvh Gustav

    #449777

    Läs:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=29]

    #449778

    ”Hej

    Det ämnet får väl inte diskuteras på detta forum?

    mvh Gustav”

    Hej du som ger äpplen till läraren och frågar om pappa är skön

    #449779
    robinNorback wrote:
    ”Hej

    Det ämnet får väl inte diskuteras på detta forum?

    mvh Gustav”

    Hej du som ger äpplen till läraren och frågar om pappa är skön

    Hej,

    Du anar inte hur fel du har. Men regler är till för att följas. Hört att de bannar på friskt på detta forumet.

    mvh Gustav

    #449780

    Gustav, jag vet mycket väl att man AAS snack inte är tilllåtet här. Det jag reagerade på var att du lekte skvallerbytta. Låt moderatorerna sköta det istället.

    #449781
    robinNorback wrote:
    Gustav, jag vet mycket väl att man AAS snack inte är tilllåtet här. Det jag reagerade på var att du lekte skvallerbytta. Låt moderatorerna sköta det istället.

    Hej,

    Skvallerbytta? Knappast, jag mer påpekade att det var så för att du inte skulle ta diskussionen längre och riskera att bli bannad.

    Men visst, sista gången jag försöker hjälpa dig.

    mvh

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.